Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En volgende week Rennes - PSG, gaat een interessant duel worden :)

Zou wat zijn als PSG na 2 duels 0 punten heeft ;c

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst

Ach, aan het eind van het seizoen zijn ze kampioen. Dan denkt niemand meer aan deze 2 wedstrijden

Geplaatst

Hehe inderdaad ;c

Hopelijk is het volgende week tegen Auxerre wat beter. Waarom speelde Diawara trouwens met handschoenen, het is fucking zomer ;e;e

Geplaatst
Hehe inderdaad ;c

Hopelijk is het volgende week tegen Auxerre wat beter. Waarom speelde Diawara trouwens met handschoenen, het is fucking zomer ;e;e

Mooie zomer (y)

Geplaatst

Paar erg mooie doelpunten gemaakt deze (eerste) speelronde. Afstandschot van Caen, volley uit een corner (volgens mij door Auxerre) en nog een aantal afstandschoten.

PSG zou trouwens wel een nieuwe linksback kunnen gebruiken, speelde niet zijn beste match (mag ik hopen).

Rennais 1-5 (d) Deden vorig seizoen ook lang mee om de prijzen.

Dijon speelde dan ook wel erg drama ;c

Geplaatst

Drama? :r 1-1 bij Stade Rennais is echt niet slecht hoor, alleen jammer dat de tegengoal in de 89e minuut viel natuurlijk.

Geplaatst
Drama? :r 1-1 bij Stade Rennais is echt niet slecht hoor, alleen jammer dat de tegengoal in de 89e minuut viel natuurlijk.

Echt wel ,hoor. Goede ploeg, maar als je zovele miljoenen uitgeeft en jezelf bombardeerd tot dé titelkandidaat nr. 1, moet je winnen van Rennes.

Geplaatst

Lol, ze zijn net twee wedstrijden onderweg. Wat denk je dat die spelers elkaar gelijk helemaal blind kunnen vinden. Bovendien speelde Pastore nog steeds niet mee. Zo'n project kost maanden, al dan niet een jaar. Sowieso kijken ze op lange termijn, want ze hebben allemaal spelers gehaald met een grote toekomstperspectief.

Geplaatst

Het spel zal nog niet geweldig zijn, nee. Maar de individuele klasse moet toch komen bovendrijven, en het verschil maken.

Geplaatst

Toch blijft het een feit dat je van zulke clubs kunt verliezen. Helemaal als je in een fase zit waar PSG nu in verkeert.

Geplaatst

Net als je van Dijon kan verliezen. Qua kwaliteit is Rennes nog noet van het niveau OL,OM of PSG

Geplaatst

Individueel niet, maar qua elftal zijn ze wel sterk.

En Dijon gaat voor mij het kneusje van de Ligue 1 worden, zoals Arles vorig jaar.

Geplaatst

Ja, natuurlijk hebben ze een sterk elfat met enkele toppers als M'vila, Montano of Pitroipa. (naar Ligue 1 normen), ik zie ze zelfs in staat om binnen een paar jaar dezelfde stunt als Lille te doen.

Geplaatst

Zowel het gedegradeerde Monaco als Lens zijn zeer slecht begonnen aan de Ligue 2 zeg.... Beiden 3 punten uit de eerste 4 duels :cab:

Geplaatst
Het spel zal nog niet geweldig zijn, nee. Maar de individuele klasse moet toch komen bovendrijven, en het verschil maken.

Gameiro en Matuidi vielen er later pas in, enkel Menez speelde van de nieuwe transfers denk ik. Pastore zat niet eens in de selectie. Welke individuele klasse moet het verschil dan maken?