Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Waar slaat dat op zeg ;e Ze staan toch gewoon eerste, wat het doel van het bestuur was? Je kan van deze selectie toch geen samba voetbal verwachten...

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst

Mja wel beter dan wat ze nu doen.. plus die Europa League uitschakeling natuurlijk, ze moesten enkel niet gaan verliezen in Salzburg, laat die vent al zn sterren gewoon thuis :cab: en dus nederlaag

Geplaatst

En is toch al lang bekend dat hij een tussenpaus was en dat ze al lang op zoek waren naar een nieuwe trainer, logisch gevolg

Geplaatst

Zoals aangekondigd is AS Monaco overgenomen door een Russische zakenman. Dmitri Ribolovlev heeft met zijn bedrijf Monaco Sport Invest (MSI) 66,67 procent van de aandelen van AS Monaco gekocht en mag zich daarmee de nieuwe eigenaar van de club noemen. MSI heeft zich verplicht de komende vier jaar minstens honderd miljoen euro in Monaco te investeren. ''Dat bedrag kan worden verhoogd als het nodig is'', meldde Monaco. ''Ik geloof dat de club een enorme potentie heeft, nationaal en internationaal'', gaf Ribolovlev een verklaring voor zijn aankoop.

Monaco is coming back _O_

Geplaatst

Dan mag er heeeel gauw iets veranderen, want ze staan in de Ligue2 nu op het punt ook te degraderen.

Geplaatst
Coach van PSG toch ontslagen nu.. benieuwd wie opvolger wordt. Ancelotti mss?

Kenner :)

Geplaatst

Ancelotti met een geslaagd debuut denk ik zo. :)

Nene dan weer met een héérlijke goal (3-0). :<

Geplaatst

Las in de VI dat Monaco ook is overgenomen door een Russische miljardair. Ik was daar nog niet eens van op de hoogte, ik dacht al waar betalen ze die Dirar van. Ben benieuwd wat er bij Monaco gaat gebeuren.

Geplaatst

2-1 voor Marseile inmiddels, net de 2-1 gemaakt door Gomis !

edit; 2-2 E.D. Diawara

16' Cheyrou

??' Brandao

Geplaatst

2' [0 - 1] N. Maurice-Belay

8' [1 - 1] D. Rozehnal

17' [1 - 2] L. Obraniak

50' [1 - 3] N. Maurice-Belay

60' [1 - 4] Y. Gouffran

65' [2 - 4] E. Hazard

75' [3 - 4] M. Debuchy

90' [4 - 5] N. Roux L. Obraniak

:cab:

Lille-Bordeaux

Geplaatst

Lille stond thuis met 1-4 achter tegen Bordeaux. In de 90e minuut staat het 4-4 en dan scoort Bordeaux er nog eentje in de blessuretijd :D , 4-5 dus

Geplaatst

En dus blijft Lille nog 10p achterstand houden op nr.1 en 2 Montpellier en PSG.

Geplaatst

Ik ging even vijf jaar terug in de tijd bij die vrije trap van Alex. Heerlijke knal. Wat een beest blijft 't toch.

[YOUTUBE]xuot-PHea0o#![/YOUTUBE]

bewerkt door Teklehaymanot