Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gaat voor PSG weer helemaal niets worden Europees dit seizoen. Flinke ruzie in de tent blijkbaar tussen Neymar en Mbappe. Tijdens de match ook nog eens Mbappe dat Messi tegen de schouder aantikt :-D blijkbaar heeft Mbappe ook geëist dat Neymar verkocht zou worden toen onderhandeld werd over zijn nieuw contract. Weet niet in hoeverre het allemaal accuraat is maar is weer typerend. 

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Bogatyr:

Gaat voor PSG weer helemaal niets worden Europees dit seizoen. Flinke ruzie in de tent blijkbaar tussen Neymar en Mbappe. Tijdens de match ook nog eens Mbappe dat Messi tegen de schouder aantikt :-D blijkbaar heeft Mbappe ook geëist dat Neymar verkocht zou worden toen onderhandeld werd over zijn nieuw contract. Weet niet in hoeverre het allemaal accuraat is maar is weer typerend. 

Die Mbappe begint het een beetje te hoog in zijn bol  te krijgen heb ik het idee. Kan die jongen in principe niet zo veel aan doen, maar neemt niet weg dat die flink verkeerd bezig is qua gedrag.

Geplaatst

De laatste wedstrijd was ook typerend. Op een gegeven moment tijdens een counter vraagt Mbappe om de bal, die krijgt hij niet, stopt gewoon met lopen en draait zich om. Was hij nog meegelopen had hij de bal zo kunnen intikken voor het doel. 

Geplaatst

Dit hebben ze bij PSG toch ook aan bijgedragen? Ze hebben Mbappe op zo'n voetstuk geplaatst, dan ga je er zelf ook in geloven. 

Kijk maar hoe ver ze gingen voor zijn contractverlenging. Macron werd er voor ingezet en de (vermeende) toezeggingen die gedaan zijn.

Geplaatst
4 uur geleden zei Bogatyr:

Eeuwig zonde dat zo'n mooie club veranderd is in een walgelijke plastic club. Doe mij maar het PSG van vóór Qatar.

Geplaatst
42 minuten geleden zei Bogatyr:

Peter Bosz weg bij Lyon.

Terecht zat er aan te komen. 

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Tegen niemand vertellen, maar ik ben verliefd op Messi.:classic_love:

Meest verrassende nieuws, dat ik ooit gehoord heb!! 

Geplaatst
5 minuten geleden zei La Pulga:

Serieus mooi liedje. Begin vond ik minder erna werd het beter. Jij verteld ook iets we niet al 20.000 jaar wisten.:classic_rolleyes::mmm:

Misschien binnenkort andere nummers van LSD opzetten.