Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Leuk voor jou ja, niet voor PSG-volgers zoals ik. Bovendien hebben ze CL toch al binnen. Meer dan voldoende voor zo'n clubje.

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst
Het is toch leuk dat Montpellier een grote kans maakt op de titel joh, PSG wint hem nog wel genoeg in de komende jaren, een Montpellier gaat deze kans echt niet vaker krijgen. Zeker niet als ze na dit jaar Belhanda en Giroud zien vertrekken, daarom is dat kampioenschap + deelname CL zeer belangrijk voor ze denk ik.

Inderdaad, en als ik me niet vergis speelde ze 2 seizoenen geleden nog in de Ligue 2. Vorig seizoen eindigden ze nog in de subtop, en dit seizoen doen ze volop mee om het kampioenschap. Heerlijk_O_

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Heuy, Belhanda zet Montpellier op voorsprong in een moeilijke uitwedstrijd vs Toulouse. Bijna kampioen!:D

Geplaatst
Heuy, Belhanda zet Montpellier op voorsprong in een moeilijke uitwedstrijd vs Toulouse. Bijna kampioen!:D

Wat een beest is het ook hé :< Uit van Toulouse winnen is geen makkie.

Geplaatst

Mooi, Montpellier heeft gewonnen :) . Nu 5 punten voor op PSG, dat zondag nog wel moet spelen uit bij Lille(nummer 3) , dus ik hoop dat Lille wint.

Geplaatst
Helemaal niet. Ilias lult maar wat, zijn nog 5 matchen te spelen.

Ik bedoelde dat het nog een paar wedstrijden tot het einde was, dus bijna kampioen. En ook omdat PSG, Lille uit krijgt en dat is ook geen pretje.

@Ozan, Belhanda is baas_O_

Geplaatst

PSG moet Lille uit, en Rennais thuis. En ze hebben al een voorsprong van 2 punten, dus ik schat de kans enorm hoog in dat ze kampioen worden.

Geplaatst

Komaan Lille, gewoon eentje maken. Het maakt me niet eens uit wie er wint, als Lille er ff eentje inknalt. :pray:

Pingel voor Lille + rood Sakho _O_

Hazaaaard _O_

bewerkt door Ozan

Geplaatst

Rood Sakho + penalty voor Lille. ;e Jezus, wat een onzin. Duidelijk buiten de zestien.

Oja, Balmont had hiervoor al rood moeten hebben..

Geplaatst

Hopen indd. PSG met het grote geld, en de grote spelers of Montpellier met een vrij onbekende selectie en een begroting van 25 mln. euro.

Geplaatst

Onbekende selectie zou ik inderdaad niet zeggen. Mbiwa, Belhanda, Giroud, Bedimo, Bocaly, Estrada, ..... zijn toch vrij bekende spelers. Die eerste 3 die ik heb genoemd zijn zelfs begeerd door vele clubs in Europa. Maar vergeleken met de topclubs in Fankrijk valt het best wel mee qua bekendheid idd.