Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst

Frankrijk echt schandalig :-D Lille 3-0 Caen en Auxerre 2-4 Bordeaux, verder staat het overal gewoon 0-0 :-D

Geplaatst

Denk niet dat Montpellier wint. Rennes strijdt nog om EL-ticket en Montpellier mist Belhanda. Hopelijk halen ze er tenminste een gelijkspel uit, want qua doelsaldo staan ze achter op PSG omdat PSG meer heeft gescoord. Want ze hebben beide +30 als doelsaldo.

Geplaatst

Triest voor Auxerre dit, 1,5 jaar geleden nog Champions League, nu zeer waarschijnlijk degradatie. Ik zie ze namelijk geen punten meer pakken tegen Marseille uit en Montpellier thuis...

Geplaatst

Jaahaaa, toch nog Montpellier met de 0-1 _O_ Hier winnen is ook wel belangrijk met Lille thuis nog op het programma.

Edit: Tegen Lille spelen ze thuis inderdaad.

bewerkt door Ozan

Geplaatst

Camara:) Montpellier heeft het moeilijkere programma, Lille thuis en Auxerre uit. PSG krijgt Rennes op bezoek en Lorient uit

Geplaatst

Ik zie Montpellier gewoon zes punten pakken dan hoor. Lille thuis kunnen ze zeker hebben en Auxerre uit zou ook geen probleem meer moeten worden.

Geplaatst

Dit had ik toch niet verwacht zeg.. Nu is alle hoop gevestigd op Hazard & co.

Geplaatst
Dit had ik toch niet verwacht zeg.. Nu is alle hoop gevestigd op Hazard & co.

Denk toch dat Montpellier dat thuis wel zal gaan winnen. Is Belhanda dan btw weer terug?

Geplaatst
Hoe kan het dat Auxerre laatste staat ineens? Iemand een idee?

Is denk ik meer iets van het Franse voetbal. Voor zover ik weet is het de enige competitie waar ploegen probleemloos 3x achter elkaar kunnen promoveren en het ene jaar goed voetballen om het volgende jaar te falen. Al deed Auxerre het vorig jaar ook niet al te best.

Maar je ziet het als ploegen aan Montpellier (vorig jaar 10de dacht ik?), Marseille (vorig jaar 2de, nu 10de). Alles is eigenlijk mogelijk. Frankrijk kent ook een zeer grote middenmoot, waardoor je het ene jaar om Europees voetbal kunt spelen en het jaar daarop om degradatie.

Zullen meerdere factoren van belang zijn geweest, maar dit kunnen redenen zijn ;)

Geplaatst
Is denk ik meer iets van het Franse voetbal. Voor zover ik weet is het de enige competitie waar ploegen probleemloos 3x achter elkaar kunnen promoveren en het ene jaar goed voetballen om het volgende jaar te falen. Al deed Auxerre het vorig jaar ook niet al te best.

Maar je ziet het als ploegen aan Montpellier (vorig jaar 10de dacht ik?), Marseille (vorig jaar 2de, nu 10de). Alles is eigenlijk mogelijk. Frankrijk kent ook een zeer grote middenmoot, waardoor je het ene jaar om Europees voetbal kunt spelen en het jaar daarop om degradatie.

Zullen meerdere factoren van belang zijn geweest, maar dit kunnen redenen zijn ;)

14de, maar als ze 4 punten meer hadden stonden ze 7de, hadden ze 3 punten minder waren ze gedegradeerd. Verschil is enorm klein.