Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst

Montpellier 1-0. Heuy. Bam 2-0, kan ook zonder Belhanda dus. ;c

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

2 missers in 1 wedstrijd vooral die 2de is lachwekkend :-D

[YOUTUBE]vHGiBplueNE#![/YOUTUBE]

Geplaatst

Pastore _O_ mooie goal

edit: Ibra met nummertje 20 :agree:

bewerkt door Simonsav

Geplaatst

Frans voetbal

Die Zlatan he. Had een paar heerlijke aannames en bewegingen. Wat een held

Geplaatst

Dat de kampioenschap nog om 3 teams gaat, dit moet toch al beslist zijn eigenlijk. ;c PSG is zoveel beter, maar Lyon en Marseille doen gelukkig nog vrolijk mee. Heerlijk als PSG het niet haalt dit seizoen, vorig seizoen afgetroefd door Montpellier en dit seizoen hopelijk door Lyon of Marseille. Dan zie ik die Arabieren nog wel iets geks doen daar.

----------------

Younes Belhanda is back bij Montpellier hoor, 1 assist en een goaltje. 3-1 vs Stade Reims.

Geplaatst
Dat de kampioenschap nog om 3 teams gaat, dit moet toch al beslist zijn eigenlijk. ;c PSG is zoveel beter, maar Lyon en Marseille doen gelukkig nog vrolijk mee. Heerlijk als PSG het niet haalt dit seizoen, vorig seizoen afgetroefd door Montpellier en dit seizoen hopelijk door Lyon of Marseille. Dan zie ik die Arabieren nog wel iets geks doen daar.

Als ik PSG nu de laatste matchen zie denk ik dat ze toch redelijk makkelijk richting titel gaan. Alles lijkt nu eindelijk min of meer te kloppen en defensief zijn ze echt zoveel beter dan in het begin van het seizoen toen het echt een zeef was daar achterin. Tegen Toulouse zelfs zonder Thiago Silva bijna geen kans weg gegeven, vorige week uit bij Bordeaux maakten ze die snelle aanvallers ook compleet monddood.

Kan verder ook echt genieten van Verratti trouwens. Doet me steeds meer denken aan Xavi, de manier waarop die speelt. Bijna nooit balverlies, altijd goeie passing, positiespel. Mooie voetballer.

Vond overigens nog deze mooi. Echt zonde dat 't geen goal was :P

http://www.dailymotion.com/video/xx7dia_great-ibra-chip-attempt_sport

Geplaatst

Ze worden kampioen. Dat staat vast. Hebben dit weekend al een voorschot genomen. Marseille en Lyon verliezen.

[YOUTUBE]gHyZ0HtiwuM[/YOUTUBE]

Nog klagen ook. Barton toch. "Aaah fuck off." :D

bewerkt door Thierryvane

Geplaatst

20u30 PSG-Bastia met Sierd :)

Sirigu; VD Wiel, Armand, Alex, Maxwell; Verratti, Chantôme, Pastore; Lucas, Menez, Gameiro

Ibra, Matuidi, Lavezzi, Sakho etc worden gespaard voor komende CL duel.