Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[MENTION=8910]Baddoo[/MENTION];

Wat vind je van de hele situatie met Ibra bij PSG? Ik vind het een enorme baas vooral vanwege zijn voetbalkwaliteiten dan en die reclame :<:< Maar beelden gezien dat hij niet wou dat spelers met de Franse pers gingen praten omdat hij het niet eens was met de kritiek? Die spelers beslissen dat toch zelf :cab: En zei ook iets van ''waarom niet met de pers praten? Omdat Zlatan dat wil'' wtf :cab: Ik vind het wel heel eng hoor.

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst
[MENTION=8910]Baddoo[/MENTION];

Wat vind je van de hele situatie met Ibra bij PSG? Ik vind het een enorme baas vooral vanwege zijn voetbalkwaliteiten dan en die reclame :<:< Maar beelden gezien dat hij niet wou dat spelers met de Franse pers gingen praten omdat hij het niet eens was met de kritiek? Die spelers beslissen dat toch zelf :cab: En zei ook iets van ''waarom niet met de pers praten? Omdat Zlatan dat wil'' wtf :cab: Ik vind het wel heel eng hoor.

Een Zlatan is alleen heel fijn als hij de ploeg draagt, zoals hij de afgelopen seizoenen deed. Dat kun je zijn gedrag gedogen, aangezien hij je ploeg gewoon prijzen oplevert. Maar dit seizoen is hij regelmatig geblesseerd geweest en is hij lang niet zo beslissend. Dan is hij eigenlijk een overbodige speler, aangezien hij gewoon voor veel gedoe zorgt. Maar ik gok dat hij nog wel beslissend gaat zijn dit seizoen, ik denk dat hij sowieso revanche wil op Chelsea in de CL (ook omdat hij vorig jaar in de wedstrijden tegen Chelsea niet mee kon spelen) en omdat Zlatan nou eenmaal altijd de titel wint.

Geplaatst
Sinds wanneer ben jij eigenlijk voor PSG Bartho? Wist ik heel niet.

Sinds 2007/8 ongeveer. Toen ze nog met Rothen, Pauleta en Yepes speelden. Ooit eens mee gestart in FM 08 en sinds toen ben ik ze altijd blijven volgen. Alleen is het pas de laatste jaren dat ik ook echt iedere wedstrijd probeer te kijken.

Geplaatst

In die tijd heb ik ook een FM game gehad met ze die erg succesvol was. Sindsdien ook meer wezen volgen, tot ze overgenomen werden door die Arabier. Vond ik de lol er een beetje af. Pauleta verder voor mij wel een gave speler. Nu kijk ik af en toe en dan puur voor Pastore en Zlatan.

Geplaatst
Sinds 2007/8 ongeveer. Toen ze nog met Rothen, Pauleta en Yepes speelden. Ooit eens mee gestart in FM 08 en sinds toen ben ik ze altijd blijven volgen. Alleen is het pas de laatste jaren dat ik ook echt iedere wedstrijd probeer te kijken.

Wat een team was dat. Cult. :<

Geplaatst

OL. :< Op naar eindelijk weer de titel.

Edit: terechte gelijkmaker, jammer dat het wéér via een strafschop moet zijn..

bewerkt door Wesley

Geplaatst
  • Auteur

PSG geeft een 2-0 voorsprong na 89' nog uit handen. Marquinhos, Cabaye, Aurier en Lucas vielen geblesseerd uit :cab: Lekkere timing voor dinsdag ;c

Geplaatst

Vertrekt na dit seizoen, is al bekend. Thauvin zou niet meer voor Marseille willen spelen door een ruzie met Bielsa over het roken van sigaretten

Geplaatst
Vertrekt na dit seizoen, is al bekend. Thauvin zou niet meer voor Marseille willen spelen door een ruzie met Bielsa over het roken van sigaretten

Waarnaartoe?

Geplaatst

Dat is nog niet bekend, maar hij heeft een overeenkomst met de voorzitter dat hij na dit seizoen mag vertrekken.

Geplaatst

Het rommelt de laatste tijd wat vaker in de ploeg van Bielsa. Eerst een issue tussen Thauvin en Payet, maar onderling ook meer gezeik bij een gemist schot etc. Het gaat inmiddels niet meer zo gestroomlijnd zoals voor de winter, ook al staan ze maar 2p achter op Lyon.

Ik verwacht overigens dat PSG dat ook maar 2p achter staat op Lyon, alsnog de titel gaat winnen. PSG zie ik niet winnen van Chelsea, wat zal betekenen dat ze net als Lyon en Marseille zich volledig kunnen concentreren op de competitie.

Geplaatst

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; postte hier laatst iets over volgens mij, iets dat hij zo bezeten is en zovaak wil trainen dat dit bijna niet vol te houden was voor zijn ploeg

Geplaatst
Die elftallen van Bielsa gaan volgens mij ook echt altijd na een tijdje rommelen.

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; postte hier laatst iets over volgens mij, iets dat hij zo bezeten is en zovaak wil trainen dat dit bijna niet vol te houden was voor zijn ploeg

http://soccergods.com/2014/10/24/marcelo-bielsa-marseille/

Artikel van oktober waar dit inderdaad al een beetje voorspeld werd.

Geplaatst
Teeeeeeering :-D. David Luiz meets Zlatan haha
Zou wel geweldig zijn als hij zo'n kapsel zou hebben. Lijkt op een Braziliaanse voetballer uit de jaren '50/'60/'70 haha. Zou wel baas zijn dit :D
Geplaatst

Batshuayi 2 goals voor OM (y)

Domineren volledige wedstrijd en krijgen in blessuretijd wel onverdiend de gelijkmaker binnen ;c