Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst

Godverdomme dit is gewoon een ippon, wat een idioot. Cavani zo snel mogelijk verkopen, hoeveel kansen kan je verprutsen zeg.

Geplaatst

PSG zal nooit de CL winnen met die prutser achterin zeg, ongelofelijk.

Geplaatst

Rabiot de enige die een goed niveau gehaald heeft vandaag, de rest allemaal ondermaats. Verder heeft dit Monaco wel een prima ploeg, daar kun je een keer van verliezen. Zie ze als grootste kanshebber voor plek 2, zeker als Falcao straks aansluit

Geplaatst
Heeft een kuitblessure opgelopen. Er zit ook een zieke bank trouwens. Areola, Meunier, Marquinos, Krychowiak, Matuidi, Ben Arfa en Augustin :<

Ah oke duidelijk. Blijft Pastore nog deze zomer of gaat ie alsnog weg?

Geplaatst
Ah oke duidelijk. Blijft Pastore nog deze zomer of gaat ie alsnog weg?

Ik denk/hoop dat hij blijft. Emery ziet het wel in hem zitten, en hij speelt goed de laatste weken

Geplaatst
Godverdomme dit is gewoon een ippon, wat een idioot. Cavani zo snel mogelijk verkopen, hoeveel kansen kan je verprutsen zeg.

In de 2e helft deed hij niet veel fout maar die Luiz kan toch gewoon niet meer. Misschien moeten ze daar eens een goede vervanger voor halen. Toch behoorlijk raar dat Blanc, en nu ook Emery, dat niet (willen) zien.

Geplaatst
In de 2e helft deed hij niet veel fout maar die Luiz kan toch gewoon niet meer. Misschien moeten ze daar eens een goede vervanger voor halen. Toch behoorlijk raar dat Blanc, en nu ook Emery, dat niet (willen) zien.

Vorig seizoen heeft hij wel een heel stabiel seizoen gedraaid, hij heeft gewoon een stabiele man naast hem nodig die hem constant coacht, dan is Luiz een beest, zoals Silva normaal doet. Nu staat hij naast een mannetje van 21, en zie je meteen dat hij onzeker wordt en rare dingen gaat doen

Geplaatst

Wie zou jij zelf graag willen zien komen voor de spitspositie? Zou wel wat zijn als PSG een Juventus-achtig statement maakt en Lacazette ophaalt bij Lyon.

Geplaatst
Wie zou jij zelf graag willen zien komen voor de spitspositie? Zou wel wat zijn als PSG een Juventus-achtig statement maakt en Lacazette ophaalt bij Lyon.

Lacazette zal ik zeker toejuichen, die heeft er dit seizoen alweer 4 inliggen volgens mij. Verder misschien Aubameyang of Morata (als ie 2e spits wordt bij Real).

Geplaatst

Als PSG Lacazette nog gaat binnen halen, blijft er ook echt niks meer over van de Ligue 1 dus dat zou ik eigenlijk wel jammer vinden. Dan krijg je een beetje een Bundesliga verhaal, waar Bayern alle beste spelers koopt.

Wat Sideshow Bob betreft, dat moet echt de clown van de eeuw zijn en hij heeft er het haar al voor en als je dat transferbedrag ziet waarvoor hij naar PSG gegaan is, lach je je al helemaal suf. Iemand die mentaal een heel sterk persoon nodig heeft, anders loopt hij net als Abdennour gewoon ergens in de spits rond.

Geplaatst

Lacazette blijft denk ik bij Lyon. Zie nu ook dat ie geblesseerd is geraakt dit weekend en de interlands mist. Fekir ook, zou ook weer geopereerd moeten worden.

Geplaatst

Ik las het vandaag inderdaad, al hangt dit dus samen met de geruchten dat Cavani al rond is met een terugkeer naar Napoli.

Geplaatst

Ja ik weet ook niet wat ze van plan zijn, maar met Draxler, Lucas, Jese, Di Maria en welke flankspeler nog meer zul je genoeg aanvoer hebben, maar je hebt er toch ook één nodig die ze erin legt.

Geplaatst
Lukaku :LO:

Is goed gestart bij Lazio, maar de stap naar PSG is nog wat vroeg. Ook het omschakelen van linksback naar spits zal nog wat tijd kosten natuurlijk.