Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst
12 uur geleden zei Sophomore:

Aan het kijken @cimbomcu:<

Nee helaas, via waar kijk je? Wat een sensatie he? Een ploeg met Mbappe, Neymar en Di Maria verslaan :D  Met 3 Turkse internationals in de basis :<

Geplaatst

Wel benieuwd naar Bosz bij Lyon. Mag wel snel een nieuwe centrale verdediger zoeken voor zijn speelstijl. Vertrek Memphis ook wel lastig op te vangen. Het is te hopen dat Caqueret blijft. Aouar zal ook wel een keer vertrekken.

Geplaatst

Gaat wel een leuke competitie worden daar in Frankrijk, hopelijk komt het dit seizoen wel gewoon op TV.

Geplaatst

Mensen die Lique 1 verstand hebben en toevallig topcoach op scorito spelen en mij kunnen voorzien van tips?

Geplaatst
Op 19-7-2021 om 16:17 zei La Pulga:

Gaat wel een leuke competitie worden daar in Frankrijk, hopelijk komt het dit seizoen wel gewoon op TV.

Marseille met Sampaoli, Lyon met Bosz, Nice met Galtier.. Gaat interessant worden. Lille dat zich zal moeten herbewijzen, Stade Renners met een hoop talent, PSG met brute aankopen..

Kluivert naar Nice overigens. Vraag me af of die een basisplek krijgt. Denk eerder Gouiri - Dolberg - Stengs. 

Geplaatst

31 minuten geleden zei Sophomore:

Kan het proberen, kom maar op met je vragen @timpy00

Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team.

Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht.

Geplaatst
3 uur geleden zei timpy00:

Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team.

Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht.

Teji Savanier en Andy Delort van Montpellier, Jeff Reine-Adélaïde als die weer wordt verhuurd), Loïc Badé (nu naar Stade Rennes), Jonathan Clauss (Lens), Kévin Gameiro en Adrien Thomasson van Strasbourg, Renaud Ripart (nu naar Troyes), Romain Faivre van Brest.

Geplaatst

Pape Matar Sarr wordt een hele grote, was afgelopen seizoen al erg goed. Ook Ibrahima Niane heeft zeker potentie, hoop dat hij dit seizoen weer fit kan beginnen na een zware blessure. 

Geplaatst
Op 19-7-2021 om 19:18 zei rich ruzzian:

Je hebt pech vrees ik. Wordt streams zoeken

Ik heb geen pech, Ziggo Sport it is.

Geplaatst

Dat clubs zich toch zo gek laten maken. Zou voor Ihattaren ook wel echt weer een onbegrijpelijke keuze zijn. Nice gaat onder Galtier toch gewoon 442 spelen. Is echt geen plek voor hem in dat systeem.

Geplaatst

Gadverdamme, ook nog eens voor 4 jaar en het komt nu live op Ziggo omdat ik er om heb gevraagd.

Geplaatst

Benieuwd hoelang het gaat duren voordat Boadu zijn basisplek kwijt is bij Monaco. Ik zeg: nog drie wedstrijden mag hij starten.

Geplaatst
3 uur geleden zei Socrates:

Benieuwd hoelang het gaat duren voordat Boadu zijn basisplek kwijt is bij Monaco. Ik zeg: nog drie wedstrijden mag hij starten.

Het verbaast mij vooral dat hij vandaag al in de basis stond.

Geplaatst
4 uur geleden zei FlyD:

Het verbaast mij vooral dat hij vandaag al in de basis stond.

Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... 

Geplaatst

Peter Bosz begonnen met puntverlies tegen Stade Brest (1-1). Ook niet al te brest.

Geplaatst
1 minuut geleden zei 007mark:

Peter Bosz begonnen met puntverlies tegen Stade Brest (1-1). Ook niet al te brest.

Hahahahaah Nice joke. Benieuwd of Nice, beter doet.. 

Geplaatst
Op 7-8-2021 om 20:04 zei Kyrill:

Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... 

Pietro Pellegri zegt hoi. 

Even aan toevoegen, Monaco heeft de afgelopen jaren veelvuldig meer dan tien miljoen betaald voor jonge gasten (U20), waarvan ze hopen dat die in de toekomst veel meer waard worden.

Ter illustratie... Arthur Zagré, Jean Marcellin, Willem Geubbels, Strahinja Pavlovic en nu dus Boadu. 

bewerkt door Nom de Guerre