Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst
Citaat

Het contract van Mbappé bij PSG loopt volgend jaar af. Als de situatie zo blijft, mag het Franse wonderkind vanaf de jaarwisseling met andere clubs praten. En niet eerder, benadrukt Leonardo. Hij laat weten dat het gedrag van de Real Madrid-bestuurders 'illegaal is, omdat ze al contact hebben opgenomen met de speler'.

Goh, ik kan me ene Neymar herinneren waar zij hetzelfde bij flikte. En kan me niet voorstellen dat ze dat bij al die spelers doen die nog maar een 1 jarig contract hebben (zoals Donnarumma)

Geplaatst
5 minuten geleden zei La Pulga:

Goh, ik kan me ene Neymar herinneren waar zij hetzelfde bij flikte. En kan me niet voorstellen dat ze dat bij al die spelers doen die nog maar een 1 jarig contract hebben (zoals Donnarumma)

Donnarumma mocht ook gewoon afgelopen januari idd praten met andere clubs ja, net zoals Mbappe straks. Aangezien Donna zijn contract deze zomer afliep bij Milan ja. neymar was alleen wel heel wat duurder dan transfervrij iig....

Geplaatst
11 minuten geleden zei Kyrill:

Donnarumma mocht ook gewoon afgelopen januari idd praten met andere clubs ja, net zoals Mbappe straks. Aangezien Donna zijn contract deze zomer afliep bij Milan ja. neymar was alleen wel heel wat duurder dan transfervrij iig....

Verschil is dat Mbappe het nu al blijkbaar doet en niet nu in januari.

Neymar was duurder maar werd ook eerst met hem gepraat voordat Paris een officieel bod had uitgebracht bij Barcelona.

Donnarumma was meer een aanname/voorbeeld van dat het waarschijnlijk al vorig jaar was gebeurd dat ze met hem zaten te praten, waar ik het vandaan heb weet ik niet maar kan me voorstellen dat meerdere clubs dat al bij hem zouden hebben gedaan. (zoals 100% Juventus)

Geplaatst
Zojuist zei La Pulga:

Verschil is dat Mbappe het nu al blijkbaar doet en niet nu in januari.

Neymar was duurder maar werd ook eerst met hem gepraat voordat Paris een officieel bod had uitgebracht bij Barcelona.

Donnarumma was meer een aanname/voorbeeld van dat het waarschijnlijk al vorig jaar was gebeurd dat ze met hem zaten te praten, waar ik het vandaan heb weet ik niet maar kan me voorstellen dat meerdere clubs dat al bij hem zouden hebben gedaan. (zoals 100% Juventus)

Elke club zal vast wel eerder praten part of the game, zo gaat het wss al jaren. Alleen daadwerkelijk (voor) contract tekenen mag toch echt pas 6 maanden van te voren en van PL naar PL ploegen zelfs 2-3 maanden van te voren pas ipv 6.

Geplaatst
45 minuten geleden zei Kyrill:

Elke club zal vast wel eerder praten part of the game, zo gaat het wss al jaren. Alleen daadwerkelijk (voor) contract tekenen mag toch echt pas 6 maanden van te voren en van PL naar PL ploegen zelfs 2-3 maanden van te voren pas ipv 6.

Het enige wat ik er over zeg is dat PSG de laatste mag zijn die er over mag janken, niet meer en niet minder. Dat het overal al jaren gebeurd weet mijn kat van 3 maanden (lief beestje) ook nog wel.

Geplaatst
21 minuten geleden zei La Pulga:

Het enige wat ik er over zeg is dat PSG de laatste mag zijn die er over mag janken, niet meer en niet minder. Dat het overal al jaren gebeurd weet mijn kat van 3 maanden (lief beestje) ook nog wel.

Kan ik weinig mee "laatste over janken" is nietszeggende zin. Zeggen mensen ook wel eens over Barcelona en toch janken ze erom. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Kan ik weinig mee "laatste over janken" is nietszeggende zin. Zeggen mensen ook wel eens over Barcelona en toch janken ze erom. 

Jij hoeft er ook niets mee te kunnen, ik vind dat PSG niet zo moet janken omdat ze in het verleden hetzelfde hebben geflikt als bijvoorbeeld een Neymar. 

Waarom je er Barca bij betrekt vind ik een beetje gek, het is het Frans voetbaltopic wil je dan alsjeblieft het ook daarbij laten?

Geplaatst

wat een tragische dag voor Qatar, bejaardenhuis voor de sterren.  

laat me aan PSG denken dit 

bewerkt door oblomov

Geplaatst
2 minuten geleden zei La Pulga:

Jij hoeft er ook niets mee te kunnen, ik vind dat PSG niet zo moet janken omdat ze in het verleden hetzelfde hebben geflikt als bijvoorbeeld een Neymar. 

Waarom je er Barca bij betrekt vind ik een beetje gek, het is het Frans voetbaltopic wil je dan alsjeblieft het ook daarbij laten?

Ok gap 

Geplaatst

Goh, wat heeft Bosz het weer moeilijk. Nantes constant in de aanval en verdienen de gelijkmaker. Hopelijk houdt Lyon het vol.  Lyon wel met 10 man.

Montousammy valt leuk in bij Nantes overigens @Nom de Guerre

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Mitchel van Bergen heeft zijn debuut achter de rug, publiek op de banken. Alleen niet voor hem, maar voor een kleine Argentijn. Helaas kon deze Argentijn zich niet onderscheiden, een beetje wandelen en af en toe een dribbel aangaan. 

Geplaatst
13 uur geleden zei GAE EAGLES:

Mitchel van Bergen heeft zijn debuut achter de rug, publiek op de banken. Alleen niet voor hem, maar voor een kleine Argentijn. Helaas kon deze Argentijn zich niet onderscheiden, een beetje wandelen en af en toe een dribbel aangaan. 

Maar team van de Argentijn heeft met 0-2 gewonnen :)

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Maar zijn team heeft met 0-2 gewonnen van kleine Argentijn, dus boeiend.

Nee, die kleine Argentijn heeft gewonnen met 2-0. Reims heeft verloren van PSG

Geplaatst
11 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Nee, die kleine Argentijn heeft gewonnen met 2-0. Reims heeft verloren van PSG

? volg je niet vriend? Speelde die kleine Argentijn thuis dan?

Geplaatst
7 minuten geleden zei Kyrill:

Heb het over ene Messi die vandaag zijn debuut maakte voor PSG. 

Geplaatst

Het blijft pijn doen, denk dat het bij hem ook nog pijn doet als ik hem gister zo zag spelen.

Geplaatst
12 uur geleden zei Kyrill:

Jij schrijft soms slecht geformuleerd Nederlands.  In jouw post lijkt het nu net alsof Reims heeft gewonnen van PSG

12 uur geleden zei Kyrill:

Maar zijn team heeft met 0-2 gewonnen van kleine Argentijn, dus boeiend.

Geplaatst
19 minuten geleden zei rich ruzzian:

Jij schrijft soms slecht geformuleerd Nederlands.  In jouw post lijkt het nu net alsof Reims heeft gewonnen van PSG

Hebt gelijk zie het nu pas, w00ps.

Geplaatst

maar liefs 2-0 tegen het grote Reims met Mbappe, Neymar, Di Maria, Wijnaldum, Hakimi, Messi… indrukwekkend

Geplaatst
51 minuten geleden zei oblomov:

ongelofelijk dat dat een penalty is 

Infd, zelf een arm in de nek leggen. Geen VAR ook, zeer apart.

Messi wordt een lastig verhaal daar, poeh dat houdt nog niet over.