Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 2,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn vrienden gaan naar Reverze die hebben een VIP kaartje, wat houd VIP eigenlijk in? Ik weet alleen niet of ik zin heb om daar heen te gaan.

Geplaatst
  • Auteur

Hardbass!!!!!!!

En daarna wacht ik tot de zomer. Decibel, Dominator, Q-base en Defqon

Geplaatst

Hardbass ben ik zoiezo te vinden :D

Dan MysteryLand zoiezo.. Voor de rest nog geen idee

Geplaatst

Wat moet hardbass toch zo geweldig worden volgens mij, als ik de episodes van b2s television bekijk, jonge jonge, dat moet nog veel vetter worden dan Qlimax 2009 8)

Wel iedereen die gaat ff zijn of haar (als die er zijn) verhaaltjes posten, ben wel benieuwd of mijn idee klopt :D

Geplaatst

Mysteryland ga ik dit jaar misschien ook heen. Ben nog geen achttien en dat is één van de weinige feesten waar ik wel in kom.

Geplaatst

Neeeeee, ga dan naar een echt hardstylefeest :( Niet waar dagjesmensen komen, zoals je op Qlimax ook hebt :(

Geplaatst

In April komt er in Dongen een hardstyle feest dus daar ben ik sowieso. in Juni ga ik naar Intents waarschijnlijk en in April dacht ik is ook Rebirth ook dikke line up ga ik ook heen waarschijnlijk. En ik wil nog een groot feest pakken dit jaar dus dat komt ook nog. Reverze doe ik niet want dan word mijn maand Februari te duur (3 concerten, Ajax-Juventus, Carnaval)

Geplaatst
Neeeeee, ga dan naar een echt hardstylefeest :( Niet waar dagjesmensen komen, zoals je op Qlimax ook hebt :(

Vorig jaar ook op ML geweest.. Ergerde me dood aan de dagjesmensen.. Maar die staan toch altijd maar aan de buitenkant..

Desondanks er veel dagjesmensen waren wel gewoon een toffe dag gehad :)

Geplaatst

Vast onzin van mensen die zichzelf ergens die-hard in noemen, net als zogenaamde ultra's mensen vaak nepsupporters of successupporters of iets dergelijks vinden.

Maarja correct me if im wrong, bedoel er niks mee. Vind dagjesmensen alleen weer zo denigrerend klinken

Geplaatst

Dagjesmensen : Personen die normaal gesproken nooit naar een Hardstyle Feest oid gaan.. En dan bij grote evenementen waar meerdere muziekstijlen te vinden zijn alleen maar komen om de sfeer te proeven. En voor de rest alleen maar een beetje staan te staan..

Geplaatst
Dagjesmensen : Personen die normaal gesproken nooit naar een Hardstyle Feest oid gaan.. En dan bij grote evenementen waar meerdere muziekstijlen te vinden zijn alleen maar komen om de sfeer te proeven. En voor de rest alleen maar een beetje staan te staan..

Tot de laatste drie woorden ben ik dus een dagjesmens. Mag ik me nu nog wel vertonen op feestjes? ;c

Geplaatst

hehe bazen, was net een setje van B-Front @ FearFM farewell aan het luisteren. Kom ik dit nummer ineens weer tegen:

O_g8-4Svt_E

Paar jaar geleden draaide ik die helemaal stuk _O_

Geplaatst
  • Auteur
In April komt er in Dongen een hardstyle feest dus daar ben ik sowieso. in Juni ga ik naar Intents waarschijnlijk en in April dacht ik is ook Rebirth ook dikke line up ga ik ook heen waarschijnlijk. En ik wil nog een groot feest pakken dit jaar dus dat komt ook nog. Reverze doe ik niet want dan word mijn maand Februari te duur (3 concerten, Ajax-Juventus, Carnaval)

Vorig jaar ook naar Intents geweest? Was vorig jaar echt vet, denk dat ik ook weer ga dit jaar.

Geplaatst

Nee, niet echt. Doe me toch maar de normale van Headhunterz. e nomine patris et filii et spiritus sancti

Geplaatst

Headhunterz brengt amper nog goeie nr's uit :cab: The Sacrifice te vaak gehoord, dit is dan wel leuk. Die Evil Hardcore edit hadden ze ook beter moeten uitwerken, dan was dat een van de beste remixes uit 2009 geworden

Geplaatst

Nja vind et maar mixes van net niks. Doe me maar gewoon de normale versie:D

Geplaatst

[YOUTUBE][/YOUTUBE]

Wat een nummer! :<

Geplaatst

Wat een nummer! :<

Wat een heerlijk nummer zeg!

Geplaatst

OMG helden, Noisecontrollers komen hier in de buurt naar een feest _O_. Eerst keer dat ik naar een grote Hardstyle artiest ga :D.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]