Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wie kent er niet het probleem dat je met bijvoorbeeld Celta Vigo ( Spaanse 2de Klasse)bezig bent , en er duiken NON-EU talenten en out of contracts op. Ik heb dit voor en ik heb geen plaats meer(door oa Ze Eduardo en Adu ). Kan ik van (via fm editor mss) landen zoals Argentinië , Brazilië , Turkije en Mexico EU-landen maken zodat ik nooit meer last heb van die non-EU regels of werkvergunningen ?

Geplaatst
  • Auteur

Wie kent er niet het probleem dat je met bijvoorbeeld Celta Vigo ( Spaanse 2de Klasse)bezig bent , en er duiken NON-EU talenten en out of contracts op. Ik heb dit voor en ik heb geen plaats meer(door oa Ze Eduardo en Adu ). Kan ik van (via fm editor mss) landen zoals Argentinië , Brazilië , Turkije en Mexico EU-landen maken zodat ik nooit meer last heb van die non-EU regels of werkvergunningen ?

Geplaatst

EU problemen

Volgens mij is dat niet mogelijk :sorry:

Geplaatst

EU problemen

Je kan de nationaliteit van sommige spelers natuurlijk veranderen met een editor, maar dan is de lol er wel af lijkt mij. In Spanje zit je nu eenmaal met de regel dat je maar 3 (volgens mij) niet-eu'ers in je selectie mag hebben, en dan is het aan jou om je daar aan te houden lijkt mij. Of je moet al willen cheaten :cab:

Geplaatst

EU problemen

Je kan ze volgens mij wel aantrekken en dan niet registreren voor je a-team. Als je dan een niet-eu speler verkoopt kan je een niet-eu-speler uit je b-team registreren

Geplaatst
  • Auteur

EU problemen

thnx , maar ik ga het zo late , ik ga niet veel aan met die editor doen , dat zou de fun eruit hale.

effe andere vraag : ik hem spaanse tweede divisie b geopend.

en daar zitte oa b-ploeg barca , real , celta ,... kunne die ooit promovere tot Primera division ?

Geplaatst

EU problemen

thnx , maar ik ga het zo late , ik ga niet veel aan met die editor doen , dat zou de fun eruit hale.

effe andere vraag : ik hem spaanse tweede divisie b geopend.

en daar zitte oa b-ploeg barca , real , celta ,... kunne die ooit promovere tot Primera division ?

Nee als het goed is niet behalve als de 1ste ploeg(A-selectie)in een andere divisie voetbalt

Geplaatst

EU problemen

Dat zeg je correct, die ploegen kunnen niet promoveren maar volgens mij wel degraderen.

Geplaatst

EU problemen

Tenzij Real Madrid degradeert. Dan kan het B team volgens mij wel promoveren :)

Geplaatst

EU problemen

Dan wordt het B-team, dat promoveert, toch automatisch vervangen door het A-team? Lijkt me?

Geplaatst

EU problemen

Ik heb het eens gezien dat Logrones B in de tweede divisie speelde en Logrones zelf in de tweede divisie B. Was wel in 01/02

Geplaatst

ik heb ff fmm gedownload, daarmee kan je elk land een eu-land maken, mss een goede tip?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]