Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 360
  • Weergaven 19,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• rich ruzzian
    rich ruzzian

WK atletiek is weer begonnen. Meteen zilveren medaille voor Nederland.   Wie live wil kijken zal snachts wakker moeten blijven of vroeg naar bed en dan wekker zetten 

• Nafi Thiam 

• rich ruzzian
    rich ruzzian

Warholm ging langs de 2de ronde in 1 van de vorige rondes ipv er overheen.    Italië ging in protest, alleen waren ze te laat 

Geplaatst

Ja daar klopt natuurlijk ook niks van. Die Asafa Powell schijnt erbij betrokken te zijn. Bolt zal wel buiten schot blijven.

Geplaatst
Ja daar klopt natuurlijk ook niks van. Die Asafa Powell schijnt erbij betrokken te zijn. Bolt zal wel buiten schot blijven.
Powell, Simpson en Carter zijn betrapt. Verder nog een Jamaicaanse mannelijke sprinter die nog niet bekend is. Kan dus Bolt zijn, maar gok ik niet, want dan was het wereldnieuws geweest..
Geplaatst

WK is begonnen hé boys. Bolt gaat voor een wereldrecord op de 200 meter, verder uitkijken naar die gekke Jap op de 100 meter (17 jaar, PR 10.01), en alweer een dikke ownage van Rudisha.

Edit- Kiryu dus vierde in de reeksen. 10.31, zeer matige tijd.

bewerkt door Hansje

Geplaatst

Worden die tijden wel op tijd stil gezet haha. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];? Zo Martina op de 200 meter, de man die altijd lacht.

Geplaatst

Ohja, dat bedoelde ik haha. Maar ik kijk niet live, Eurosport doet ziek raar hier op tv en ik kan geen goede stream vinden.. Kun je me een stream sturen via Skype? Martina gelukkig wel gekwalificeerd voor de volgende ronde.

Geplaatst
Ohja, dat bedoelde ik haha. Maar ik kijk niet live, Eurosport doet ziek raar hier op tv en ik kan geen goede stream vinden.. Kun je me een stream sturen via Skype? Martina gelukkig wel gekwalificeerd voor de volgende ronde.

Canvas ;) Al zijn er nu alleen nog een paar reeksen 100 meter en dan is het afgelopen voor vandaag ;c Bolt nog wel.

Edit- Toch altijd bizar om Bolt te zien. Uitlopend vanaf een meter of 60 :D

bewerkt door Hansje

Geplaatst
WK is begonnen hé boys. Bolt gaat voor een wereldrecord op de 200 meter, verder uitkijken naar die gekke Jap op de 100 meter (17 jaar, PR 10.01), en alweer een dikke ownage van Rudisha.

Edit- Kiryu dus vierde in de reeksen. 10.31, zeer matige tijd.

Rudisha doet niet mee.

Geplaatst

Ben benieuwd wat Eelco Sintnicolaas gaat doen bij polsstok straks, als dat goed gaat zit er nog een medaille in :)

Geplaatst

Wanneer is de finale van de 400m? Vind het nergens terug :cab:

Gevonden.

bewerkt door Michiel RAFC

Geplaatst
Wat een finish bij de 400m van de vrouwen. Tot nu toe echt een mooi wk in Moskou
Montsho stopte op het einde zowat met rennen, had ze vol doorgegaan was ze eerder denk ik. Maar episch inderdaad :