Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Net de wedstrijd teruggekeken en ik ga er geen woorden aan vuil maken. Ben er ziek van.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 41k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wedstrijd had gestaakt moeten worden.  

• Thierryvane
    Thierryvane

Kutucu

• Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Geplaatst
  • Auteur

mag weg bij Neuchâtel Xamax omdat die nieuwe suikeroom/voorzitter nieuw team koopt ofzo

Geplaatst

Dank, maar het spel was weer eens matig. Als heeft de verdediging wel aardig gespeeld, want zowel Maertens als Van der Linden speelde niet en dus moesten Ter Horst en Rienstra centraal spelen. Ook leuk dat Luis Pedro z'n debuut heeft gemaakt. :)

Geplaatst
Hopen dat het volgende week beter gaat tegen NAC Breda. :)

Een pingel kado dus yup, je hebt je zin gekregen.

Geplaatst
  • Auteur

Belachelijke penalty maar op basis van de tweede helft verdiend gewonnen.

Geplaatst

Nu kan ik wel gaan roepen ja maar zonder die pingel had de wedstrijd heel anders gelopen mja, wat maakt het nog uit. Het zit erop, we hebben weer verloren en wederom dankzij een arbitrale blunder. Zoals heel veel clubs nog zullen gaan verliezen/winnen dankzij arbitraal falen. Dat is nou eenmaal het beeld vh hedendaagse voetbal. Ach ja, volgende keer pakken we weer een keer 3 punten dankzij zo'n blunder, soms zit het mee en soms zit het tegen :)

Geplaatst
Nu kan ik wel gaan roepen ja maar zonder die pingel had de wedstrijd heel anders gelopen mja, wat maakt het nog uit. Het zit erop, we hebben weer verloren en wederom dankzij een arbitrale blunder. Zoals heel veel clubs nog zullen gaan verliezen/winnen dankzij arbitraal falen. Dat is nou eenmaal het beeld vh hedendaagse voetbal. Ach ja, volgende keer pakken we weer een keer 3 punten dankzij zo'n blunder, soms zit het mee en soms zit het tegen :)

Je doelt toch niet op vorige week?

Geplaatst

Vorige week hebben we idd niet door een arbitrale blunder verloren, maar zonder hadden we wel een grotere kans gehad punten te halen.:LO: Ik sluit me aan bij Alex trouwens. Goed verwoord. Voor ons is het even door de zure appel heen bijten.

Geplaatst

Ik zie hem ook wel graag naar Twente komen, maar dan voor op de bank, en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Past wel goed bij ons spel, ik denk dat het een heerlijk trio kan zijn met Chadli en Ruiz. Alleen of hij het niveau aan kan, ik weet het niet.

Geplaatst

Zondag voor het eerst naar het stadion van Heracles. Ik heb er veel zin! Heeft een van jullie een SK?

Geplaatst
  • Auteur
Heracles gaat Fransman D'Ulivo bekijken

Heracles Almelo gaat vanaf woensdag een oordeel vellen over Cédric D'Ulivo. De 22-jarige verdediger is afkomstig uit Frankrijk en heeft ervaring opgedaan als jeugdinternational.

D'Ulivo zal woensdag als proefspeler neerstrijken bij Heracles. "Cédric is een verdediger die op meerdere posities uit de voeten kan", vertelt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma tegen TC Tubantia. "We gaan hem de komende dagen eens rustig beoordelen."

De Fransman staat momenteel onder contract bij Olympique Marseille. De oud-jeugdinternational van Frankrijk werd vorig seizoen op huurbasis gestald bij Ajaccio.

hopen dat het wat is.

Geplaatst
  • Auteur

Geen spelers erbij en geen spelers vertrokken. Heracles gaat het nu doen met 24 spelers voor het eerste en de beloften (waarvan 3 keepers).

Gaten in de beloften zullen gevuld gaan worden met spelers uit de academie Twente/Heracles/Eagles. Tjah, had graag nog een verdediger gezien. Het is nu te hopen dat verder blessure leed blijft bespaart.

Geplaatst

doet hij goed idd, ik hoop niet dat ie er straf aan overhoud