Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Slechte wedstrijd. Kansen werden niet afgemaakt. Gelukkig toch nog winst gepakt in de laaste minuten. Ik ben trouwens alles behalve overtuigd van Castillion. Vind hem echt matig. Daarnaast vind ik Rienstra wel echt een baas geworden. Net als Bruns.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 41k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wedstrijd had gestaakt moeten worden.  

• Thierryvane
    Thierryvane

Kutucu

• Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Geplaatst

Ziek ja.

Wow this sickness/virus i got. is really messed up :S havent ate ANYTHING for 24 hours now.. and if i drink a glas of water it comes up.....

for everybody asking.. i got foodpoisoning from yesterdays dinner. so in no condition to play a game right now

YYYYEEEEESSSSSS my boys pulled it off :D :D :D :D @Everton_Silva11 @WillieOvertoom saved my day as im laying sick in bed! 3 damn points :D

https://twitter.com/SamArmenteros

We missen ook nog Vujicevic, Vejinovic, Veldmate en Koenders.

Geplaatst
Slechte wedstrijd. Kansen werden niet afgemaakt. Gelukkig toch nog winst gepakt in de laaste minuten. Ik ben trouwens alles behalve overtuigd van Castillion. Vind hem echt matig. Daarnaast vind ik Rienstra wel echt een baas geworden. Net als Bruns.

Is ook een zeer matige spits. Kan er vrij weinig van.

Geplaatst

3-3 in de laatste minuut van de reguliere speeltijd tegen Ajax. Heerlijk :mrgy:

Inmiddels geblockeerd door een klasgenootje. die voor Ajax is, op twitter. De tweet "PPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDRRRRRRROOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!" vond hij niet kunnen. :D

Geplaatst

Belofenderby tegen Jong Twente is ook bezig. Jong Heracles staat 4-2 voor. 2x Luis Pedro en 2x Castillion.

Inmiddels 6-3, 3x Castillion, 2x Luis Pedro en 1x Vejinovic.

bewerkt door Richarð.

Geplaatst

Pasveer

Koenders - Rienstra - Paljic

Vejinovic - Quansah - Overtoom - Duarte

Gouriye - Armenteros - Everton

Opstelling voor vanavond tegen Sparta Rotterdam. Één oud spartaan; Lerin Duarte. Jeroen Veldmate nog steeds geblesseerd. Verwacht overigens wel een overwinning. Zeker gezien de goede vorm die we hebben de laatste paar wedstrijden. Nieuwe systeem (3 verdedigers en Quansah die zich iets laat zakken) werkt goed. Extra mannetje op het middenveld helpt voetballend goed.

Geplaatst
  • Auteur

Weer genieten in het polman. Duarte was meesterlijk vandaag, een genot om naar te kijken.

Geplaatst
  • Auteur

Zat vol met mooie passes. De bal van Bruns op het kasteel toen we die penalty kregen. De bal van Duarte met buitenkant links op Everton. Niet te vergeten die steekbal van Overtoom op Armenteros toen hij scoorde. Briljant.

Geplaatst

Goede wedstrijd gister. Snel op voorsprong door Everton. Verdediging speelde goed, Schenkeveld prima debuut. Andere aanwinst Schamp deed het ook prima. En helaas was dit de laatste wedstrijd van Samuel Armenteros. :(

Geplaatst
Was Armenteros goed genoeg voor de Nederlandse top? Was er daar ook interesse van?

Er was, zover ik weet, interesse van Feyenoord, Vitesse en Twente.

Geplaatst

Na Armenteros nu ook smaakmaker Overtoom vertrokken. Einde van het seizoen vertrekken Everton en Vejinovic zeer waarschijnlijk en ik denk dat er nog wel belangstelling zal zijn voor Duarte.

Heracles praat met spits, hoopt op tweetal

Heracles Almelo hoopt voor het verstrijken van de transferperiode een spits toe te voegen aan de selectie van trainer Peter Bosz. De Almeloërs zagen in januari Samuel Armenteros vertrekken naar Anderlecht.

In gesprek met TC/Tubantia laat voorzitter Jan Smit weten dat Heracles momenteel praat met een spits. Tevens staat Heracles op het punt om Willie Overtoom kwijt te raken. De middenvelder tekent naar alle waarschijnlijkheid nog deze week een contract bij AZ. Donderdag trainde hij nog wel mee met de selectie van Heracles.

Twee andere spelers die in het bezit zijn van een aflopend contract, Marko Vejinovic en Everton, lijken bij Heracles te blijven. Dat is althans de verwachting van Smit. "Dat hoop ik ook, anders wordt de spoeling wel erg dun", zegt Smit in de krant. Vejinovic heeft Bosz reeds laten weten zijn contract in Almelo uit te willen dienen.

Ben benieuwd welke spits. De Camargo? Godee?

Geplaatst

De Camargo speelt bij Mönchengladbach toch? Lijkt me niet dat Heracles die kan betalen,

Geplaatst

Speelt volgens mij niet zoveel bij Mönchengladbach. Was trouwens ook een gerucht dat ze daar intresse in hadden, maar lees nu dat Eintracht Frankfurt ook intresse heeft in De Camargo, dus daar kan denk wel een streep doorheen.

Las het hier, [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; ze meldden toen dat De Camargo overbodig was en dat Heracles intresse had.

bewerkt door Richarð.

Geplaatst

Luis Pedro waarschijnlijk ook weg. Houden ze nog wel spelers over daar? Weet dat ze onder andere van te voren al één of andere Tsjech hebben gehaald, maar Armenteros, Overtoom (en misschien Luis Pedro) vragen om meer vervangers denk ik.