Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Heracles doet bod op Nacer Chadli

Bron: RTV Oost

dinsdag, 27 juli om 13:42 - Nadat Heracles eerder afzag van de transfer van spits Nacer Chadli, heeft Heracles nu toch een bod uitgebracht op de gewilde spits aldus RTV Oost.

Heracles had eerder ook al interesse in de spits maar vond de prijs toen te gortig. AGOVV zou zo'n 1 miljoen euro willen hebben voor Chadli. Heracles heeft nu alsnog zich gemeld met een bod. Hoe hoog het bod is, is niet bekend.

Heracles heeft inmiddels enkele gesprekken gehad met de speler en is nog in onderhandeling met AGOVV.

Denk niet dat ze hoger gaan dan 600k, wat ik al heul veul geld vind voor een speler uit de Jupiler League.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 40,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wedstrijd had gestaakt moeten worden.  

• Thierryvane
    Thierryvane

Kutucu

• Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Geplaatst

Zou een mooie speler voor Heracles zijn, past ook wel in de stijl van spelers die ze kopen, gewoon uit de Jupiler League.

Geplaatst

Heb alleen de eerste helft gezien, maar heb er geen minuut aan getwijfeld dat we niet zouden winnen. Net samenvatting gekeken en wel wat kansjes weggeven, maar over het algemeen goed gedaan. Tof dat Plet meteen 2 mooie doelpunten maakt. Zou leuk zijn als die het zelfs beter dan Dost gaan doen. Eigenlijk een perfecte aankoop van Heracles: jong (23?), zelfde soort speler als Dost, deed het de vorige twee seizoenen goed én het was een koopje :)

Geplaatst

Gedurfd, maar daar hou ik wel van. Die pass gister ook op Plet, van Marko, heeeeeerlijk.

Geplaatst
  • Auteur
Wel aanvallend dat middenveld met Overtoom, Quansah en Vejinovic

Quansah is niet aanvallend hoor. Hij is de stofzuiger van het team.

Ik zie trouwens nog graag een linksback komen. AlmeLooms komt verdedigend echt te kort.

Geplaatst
Glynor Plet _O_ hopelijk gaat ie zo door.. heb erg veel vertrouwen in deze jongen

Bij tijd en wijlen een heerlijke spits om naar te kijken. Het mooie is, is dat hij echt een oogje voor de goal heeft en een meester is in positie kiezen.

Geplaatst
Quansah is niet aanvallend hoor. Hij is de stofzuiger van het team.

Ik zie trouwens nog graag een linksback komen. AlmeLooms komt verdedigend echt te kort.

Maar ja veel goede, jonge linksbacks liggen er niet voor 't oprapen. Ik denk dat we het sowieso nog een jaartje met hem moeten doen.

Geplaatst
  • Auteur

Maar ja veel goede, jonge linksbacks liggen er niet voor 't oprapen. Ik denk dat we het sowieso nog een jaartje met hem moeten doen.

Jallo zit niet ver van Looms af. Maar bij jallo weet ik het niet, lijkt me een beetje een lakse draak.

Geplaatst
Pieckenhagen vindt onderdak bij FSV Mainz

Martin Pieckenhagen heeft toch nog een nieuwe club kunnen vinden. De 38-jarige doelman heeft een contract voor één seizoen getekend bij het Duitse FSV Mainz 05. Hij wordt daar de opvolger van Heinz Müller, die deze maand geblesseerd raakte.

Pieckenhagen stond de afgelopen vijf jaar onder de lat bij Heracles Almelo. De ploeg uit Overijssel besloot de ervaren doelman deze zomer geen nieuw contract aan te bieden en verder te gaan met de jongere Remko Pasveer. In het verleden stond de Duitser onder de lat bij onder meer MSV Duisburg, Hansa Rostock en Hamburger SV.

Ik dacht dat hij al gestopt was.:o Toch leuk dat 'ie nog een club kan vinden op vrij hoog niveau.(y)

Geplaatst
  • Auteur
Everton Ramos da Silva langer in Almelo - 11-08-2010

Heracles Almelo heeft met Everton Ramos da Silva overeenstemming bereikt over een nieuw contract tot de zomer van 2013. De oude verbintenis van de Braziliaan liep in 2011 af. Everton (27) kwam in de zomer van 2006 naar het Polman Stadion en speelde inmiddels 119 wedstrijden in de Eredivisie waarin hij 36 keer tot scoren kwam. Dit aantal maakt hem de topscorer aller tijden in de Eredivisie van Heracles Almelo. “Everton doet het al jaren uitstekend bij ons en is hard op weg een clubicoon te wordenâ€, aldus Algemeen Directeur Nico-Jan Hoogma. “Nadat we eerder het contract van Birger Maertens vroegtijdig voor langere tijd verlengden doen we nu hetzelfde met de verbintenis van Everton. We zijn erg tevreden over hem en die tevredenheid uit zich in dit nieuwe contract.†Everton Ramos da Silva: “Ik ben blij met mijn nieuwe contract. Ik voel me echt thuis bij de club en de supporters en dank de club en mijn zaakwaarnemers Ger Lagendijk en Fernando César voor hun bemiddeling.â€

Hulde _O_

Geplaatst
Heraclied Steur verder bij Spakenburg

Sebastiaan Steur vervolgt zijn loopbaan bij Spakenburg, dat uitkomt in de Topklasse. De 26-jarige vleugelaanvaller komt over van Heracles Almelo, waar zijn contract niet werd verlengd.

Steur speelde tot dusverre 121 wedstrijden in het betaalde voetbal. Daarin maakte hij dertien doelpunten. Hij speelde voor FC Volendam, sc Heerenveen, Excelsior en Heracles.

Geplaatst
  • Auteur

Als hij fit was en speelde zorgde hij voor veel dreiging, maar ik vind dat we met Houtkoop een betere en minde blessure gevoelige speler in huis hebben. Dat hij voor Spakenburg kiest is puur financieel denk ik. Hij kon ook naar verschillende clubs uit de Jupiler League maar ik denk dat het financieel aantrekkelijker is om bij Spakenburg te spelen

Geplaatst
  • Auteur

pffff hmmmppfff grrrr arghhh. blegh. Wat duivels slecht vanavond. Hopelijk leren "we" hier van en hebben de offday gehad voor dit seizoen.

Geplaatst
Heracles Almelo neemt spelers van Austria Wien en Genoa op proef

Heracles Almelo bekijkt de komende dagen of het wellicht een versterking heeft in de personen van Emin Sulimani (24) en David Stevic (18). “Emin en David krijgen de komende dagen de kans zich te laten zienâ€, kondigt Nico-Jan Hoogma aan. De technisch directeur van de Almeloërs bevestigt de tijdelijke komst van het duo op de officiële website van de club.

Sulimani zag deze zomer hoe Austria Wien zijn aflopende contract niet wenste te verlengen en kan bij een goede indruk dus transfervrij worden aangetrokken. De vleugelaanvaller speelde drie jaar voor de Weense formatie en stond voordien evenlang onder contract bij SV Ried. In totaal kwam hij tot 86 wedstrijden en zeven doelpunten voor Austra Wien.

Stevic, afkomstig uit Zweden, staat momenteel nog in dienst van Genoa. De middenvelder debuteerde echter nog niet voor de Italiaanse club. Hij mag net als Sulimani bewijzen een meerwaarde te vormen voor de ploeg van Peter Bosz. Heracles won haar eerste competitieduel tegen Willem II (3-0), maar ging zondag onderuit bij VVV-Venlo (1-0).

Ken beide niet. Ben benieuwd naar wat ze kunnen.

Geplaatst
  • Auteur

dacht eerst even Sulejmani te lezen, achja de wens is de vader van de gedachte;c

Ben ook zeer benieuwd. Kan zelf helaas niet kijken bij de trainingen ivm werk.