Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 40,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wedstrijd had gestaakt moeten worden.  

• Thierryvane
    Thierryvane

Kutucu

• Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Geplaatst
  • Auteur

OneTime!

kon helaas door omstandigheden zelf niet naar stadion. Nu maar thuis kijken samen met mijn voor feyenoord supportende broer;c

Geplaatst

Een punt dus, niet eens zo slecht. Ik snap het wisselbeleid van Bosz echt totaal niet, maar daar ga ik zo wel verder op in. Nu eerst PSV - AZ kijken.

Geplaatst
Heracles niet in zee met Sulimani en Stevic

Emin Sulimani en David Stevic krijgen geen contractaanbieding van Heracles Almelo. De proefspelers maakten de afgelopen dagen onvoldoende indruk op trainer Peter Bosz.

Sulimani (23) is een Oostenrijkse vleugelspits van Austria Wien. De Zweedse middenvelder Stevic (18) staat onder contract bij Genua.

Oud bericht (18 aug.) maar ik was naar Lowlands, dus lees hem net pas.;c

Geplaatst
Andrzej Ornoch vervolgt loopbaan bij BV Veendam

Andrzej Ornoch vervolgt zijn loopbaan bij BV Veendam. De 25-jarige speler met de Poolse en de Canadese nationaliteit speelde vorig seizoen voor Heracles Almelo, maar kwam slechts 1 keer in actie in de hoofdmacht, uit tegen VVV-Venlo. Ornoch speelde zijn wedstrijden in Jong Heracles Almelo, waarmee hij afgelopen seizoen kampioen werd van de Beloften Eerste Divisie. Zijn contract in Almelo werd afgelopen zomer niet verlengd. Hij speelde 3 duels voor het nationale team van Canada en kwam eerder uit voor Lombard Papa TFC en Esjberg. Ornoch gaat in Oost Groningen in eerste instantie op amateurbasis spelen en krijg de kans er een contract te verdienen. Hij komt er zijn oud-ploeggenoot Qays Shayesteh tegen, die ook op amateurbasis in Veendam speelt.

Geplaatst
  • Auteur

Als we zo door gaan is het weer oldskool Eagles uit. Ik vind het best hoor, maar zeg het even een paar maand van te voren zodat ik het met mijn werk kan regelen.

Geplaatst
  • Auteur
Gaat nog niet zo best, nee. Hopen dat we deze lijn niet doorzetten.

Niet zo best... Understatement van het jaar.

Overtoom gewoon wissel, voegt biets toe. Xander op rechts. Marko op 10 en Fledderus op ML.

Geplaatst
  • Auteur

Zondag DerbyDay hopen dat de mannen alles geven en wij als ZwartWitters die Rooien gaan verslaan.

Geplaatst

Gelijkspel is terecht, Heracles kon weinig uitvreten met 10 man en Twente was een en al drama.

Geplaatst
  • Auteur

Het voetbal was niet altijd even goed, maar door inzet toch nog een punt behaald. Mooi resultaat.

Geplaatst
ADO thuis langs Heracles

ADO Den Haag heeft zijn eerste zege in eigen huis geboekt.

Heracles Almelo werd in een aantrekkelijk duel geklopt (3-2), waardoor de formatie van coach John van den Brom met elf punten keurig zesde staat.

Heracles begon sterk, creëerde enkele kansen en trof doel via Glynor Plet, die door Everton werd vrijgespeeld. De Tukkers lieten het initiatief vervolgens aan ADO, dat zich terug in de wedstrijd kon knokken.

Dat gebeurde met verve en opnieuw waren Wesley Verhoek en Dimitri Boelykin belangrijk. De Rus legde de bal terug, waaruit Lex Immers de 1-1 binnenramde. Vervolgens kopte hij zelf de 2-1 en 3-2 binnen uit voorzetten van Verhoek.

De mooiste goal was echter van Everton (2-2), die van 35 meter raak schoot.

:wall:

Geplaatst
  • Auteur

Tjah erg jammer. Positieve is dat het steeds beter gaat. Ook begint Pasveer zijn mannetje staan.

Punt was vanmiddag zeker verdient geweest.