Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Je hebt de eerste wedstrijd niet gezien zo te zien. Hadden thuis 4-0, 5-0 moeten winnen. Dat Arouca was nergens. Zelfs nu niet. Maarja, als je dan zelf ook zo dramatisch slecht gaat spelen... :cab: ;e

Nog slechter nieuws. Ik gok dat je nu met zekerheid kan zeggen dat Bel Hassani weggaat. Atalanta schijnt interesse te hebben.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 40,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wedstrijd had gestaakt moeten worden.  

• Thierryvane
    Thierryvane

Kutucu

• Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Geplaatst
Tjah als je ziet hoeveel moeite PSV tijdje terug met Estoril had; geen schande hoor die uitschakeling van Heracles.

Geen schande, naar huis met 0-0 en een 'geen schande' in je tas YEAH

Geplaatst
Nog slechter nieuws. Ik gok dat je nu met zekerheid kan zeggen dat Bel Hassani weggaat. Atalanta schijnt interesse te hebben.

Zou ik jammer vinden. Vind dat echt een geweldige speler voor AZ of Feyenoord. Hebben hem misschien niet nodig, maar denk dat hij het daar echt heel goed zou doen. Is een fijn voetballertje.

Geplaatst

Snap ook die opstelling niet hoor. Breng je Van Mieghem voor Kuwas, die speelde dan ook wel slecht maar kan meer in de kleine ruimte dan Van Mieghem, die het best is op de counter. Buiten die ene actie ook niet gezien, en daar had ie 'm trouwens terug moeten leggen. Breng dan Darri, daar heb je dan veel meer aan. Snap sowieso al niet dat ie niet startte.

Geplaatst
Nederlandse clubs in Europa nog steeds ongeslagen dit seizoen. #glashalfvol

Volgens mij zelfs al 12 duels.

Overigens heeft Griekenland slechte zaken gedaan vandaag voor de UEFA-ranking. Panathinaikos de enige van vijf ploegen die heeft gewonnen.

Geplaatst
Zou ik jammer vinden. Vind dat echt een geweldige speler voor AZ of Feyenoord. Hebben hem misschien niet nodig, maar denk dat hij het daar echt heel goed zou doen. Is een fijn voetballertje.

Helemaal met je eens. Zie hem als Feyenoord fan graag komen. AZ zou voor hem ook een mooie stap zijn. Mooi samen met Woutje. Maar ik hoor vooralsnog weinig van Nederlandse clubs en zijn het vooral buitenlandse (Italiaanse, Turkse) boden.

Snap ook die opstelling niet hoor. Breng je Van Mieghem voor Kuwas, die speelde dan ook wel slecht maar kan meer in de kleine ruimte dan Van Mieghem, die het best is op de counter. Buiten die ene actie ook niet gezien, en daar had ie 'm trouwens terug moeten leggen. Breng dan Darri, daar heb je dan veel meer aan. Snap sowieso al niet dat ie niet startte.

Snap ik ook niet. Darri is, imo, een van de betere voorin bij Heracles. Veel dreiging en een goede actie in huis. Zie hem liever dan Navratil/Van Mieghem.

Geplaatst
Volgens mij zelfs al 12 duels.

Overigens heeft Griekenland slechte zaken gedaan vandaag voor de UEFA-ranking. Panathinaikos de enige van vijf ploegen die heeft gewonnen.

Griekenland staat twee plekken onder Nederland, dus niet echt een bedreiging. Gaat juist om de landen boven ons (Tsjechië, Zwitserland, Turkije vooral).

En Bel Hassani. Hij of Kuyt op 10 bij Feyenoord, ik zou het wel weten.

Geplaatst
Dat Arouca :r Treurige ploeg zeg. Lelijk dat je zo'n club niet uitschakelt.

Verklaar je nader? Vies spel of zoiets?

Geplaatst

Ontzettend matig en vielen bij elk contact. In de thuiswedstrijd floot de scheidsrechter daar niet voor, maar die van vandaag trapte echt overal in. :cab: Met als hoogtepunt een overtreding óp Bel Hassani, waar Bel Hassani geel voor kreeg en een vrije trap tegen. ;e

Geplaatst
Volgens mij ben je nog serieus ook of niet PJ?

Kuyt leidt Feyenoord naar de Coolsingel met zijn stopwatch hè, kan veel indruk maken op Feyenoorders.

Verklaar je nader? Vies spel of zoiets?

Als ik een ploeg zie die gewoon goed georganiseerd is met sterke counters, hoor je mij niet klagen. Maar deze gasten waren gewoon gigantisch slecht. In Almelo moest het al 3-0/4-0 worden. Hun gebreken compenseren ze met theatraal gedrag (janken om elke aanraking etc.). Daar kan ik heel slecht tegen. Uiteindelijk is het gewoon erg zwak van Heracles dat ze dit niet hebben gehaald.

Geplaatst
Griekenland staat twee plekken onder Nederland, dus niet echt een bedreiging. Gaat juist om de landen boven ons (Tsjechië, Zwitserland, Turkije vooral).

En Bel Hassani. Hij of Kuyt op 10 bij Feyenoord, ik zou het wel weten.

Die landen hebben helaas wel wat goede resultaten behaald.

Geplaatst

Valt ook wel mee toch? Sparta Praag en Fenerbahce zijn uitgeschakeld in de CL en in de EL zijn Luzern en Mlade Boleslav al uitgeschakeld.

Geplaatst

Heel jammer van Heracles :(

Beide Turkse ploegen wel rondje door in EL.

Geplaatst

Alle Heracles supporters ter wereld

bewerkt door Pino

Geplaatst
Aan de activiteit in dit topic te zien, is dit niet de juiste plek.

Heracles heeft alleen maar successupporters :mrg: