Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 36k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• bump       Die van Charlotte de Witte heb ik al binnen en die van Thunderdome verwacht ik binnenkort 

• Over 2 weken komt tie met de post. Nog een LP erbij terwijl ik geen ruimte er voor heb 

• 25 september komt er weer een nieuwe

Geplaatst
Aphex Twin-Richard D. James Album

Aphex Twin-...i care because you do

Is er hier trouwens geen thread voor electronische muziek?

Zit je ook in een beetje in de IDM enzo? Die warp20 setjes zijn vet 8)

Geplaatst
Zit je ook in een beetje in de IDM enzo? Die warp20 setjes zijn vet 8)

Jazeker 8) Ben het net allemaal een beetje aan het ontdekken, maar artiesten als Aphex Twin en Boards Of Canada kunnen me zeker al bekoren. Heb jij misschien nog tips voor goeie elektro?

Geplaatst
Jazeker 8) Ben het net allemaal een beetje aan het ontdekken, maar artiesten als Aphex Twin en Boards Of Canada kunnen me zeker al bekoren. Heb jij misschien nog tips voor goeie elektro?

Ik heb het ook nog niet zo lang ontdekt, eigenlijk door Thom Yorke..

Venetian Snares is wat bekender, net als Aphex Twin.

Zelf vind ik Ceephax Acid Crew echt te gek, en zn broer Squarepusher heb ik op Lowlands gezien en dat was ook te bruut :P Bogdan Raczynski vind ik cool en Orbital. Ach via lastfm ontdek ik ook veel, via die van Ceephax ben ik op de rest gekomen.

http://warp.net/records/general/2010-compilation

Vette site is dat.

Geplaatst
Ik heb het ook nog niet zo lang ontdekt, eigenlijk door Thom Yorke..

Venetian Snares is wat bekender, net als Aphex Twin.

Zelf vind ik Ceephax Acid Crew echt te gek, en zn broer Squarepusher heb ik op Lowlands gezien en dat was ook te bruut :P Bogdan Raczynski vind ik cool en Orbital. Ach via lastfm ontdek ik ook veel, via die van Ceephax ben ik op de rest gekomen.

http://warp.net/records/general/2010-compilation

Vette site is dat.

Dat solo-album van Thom Yorke is inderdaad redelijk fantastisch. heb je het remixlbum ook?

Verder bedankt voor de tips, hier kan ik zeer weer een tijdje verder mee :)

Geplaatst

Twee albums:

We Came As Romans - To Plant A Seed

House vs. Hurricane - Forfeiture

Nieuwe plaat van We Came As Romans is echt een meesterwerkje. Al betwijfel ik hoeveel mensen op MU het kunnen waarderen. :D

Geplaatst
Twee albums:

We Came As Romans - To Plant A Seed

House vs. Hurricane - Forfeiture

Nieuwe plaat van We Came As Romans is echt een meesterwerkje. Al betwijfel ik hoeveel mensen op MU het kunnen waarderen. :D

Kleine stukje geluisterd op hun Myspace. Het ligt op zich wel in mijn straatje maar de eerste indruk was niet heel positief. Verder zien ze er nogal gay uit.

Geplaatst
Kleine stukje geluisterd op hun Myspace. Het ligt op zich wel in mijn straatje maar de eerste indruk was niet heel positief. Verder zien ze er nogal gay uit.

Haha ja dat is meestal met die post-hardcore bandjes. Strakke vhals shirtjes en lang haar is nogal in, in die scene.

Ligt 'Miss May I' wel meer in jouw straatje, of ga je meer richting (death)metal?

Geplaatst
Haha ja dat is meestal met die post-hardcore bandjes. Strakke vhals shirtjes en lang haar is nogal in, in die scene.

Ligt 'Miss May I' wel meer in jouw straatje, of ga je meer richting (death)metal?

Ik ga wat meer richting death eigenlijk, beter gezegd, de progressieve/technische death. Ook van Post-Hardcore vind ik de wat progressievere dingetjes leuker: Fugazi, ATDI en Drive like Jehu, ook Poison the Well is tof, maar dat heb ik echt in tijden niet geluisterd.

Geplaatst
  • Auteur

At the Drive-In (y). Er zijn geruchten dat ze dit jaar weer terug komen, dat zou echt fantastisch zijn, die moet ik nog eens live zien.

Geplaatst

Metallica - Français pour une nuit. Live aux arènes de Nîmes 2009.

Het duurde even (anderhalve week voor sinterklaas besteld), maar dan heb je ook wat. Prachtige locatie en wat een opener (Blackened gevolgd door Creeping Death) _O_

Geplaatst

Vampire Weekend - Contra

Mumford & Sons - Sigh No More

Animal Collective - Merriweather Post Pavilion & Strawberry Jam

Ray Charles - The Very Best Of

The xx - xx

Geplaatst
  • Auteur
Vampire Weekend - Contra

Mumford & Sons - Sigh No More

Animal Collective - Merriweather Post Pavilion & Strawberry Jam

Ray Charles - The Very Best Of

The xx - xx

Toffe aankopen. (y)

Vandaag Endtroducing... van DJ Shadow gevonden bij Velvet.

Geplaatst
Toffe aankopen. (y)

Vandaag Endtroducing... van DJ Shadow gevonden bij Velvet.

Ik heb met Endtroducing een heel aparte relatie. De ene keer vind ik hem echt geniaal en zet ik hem zonder problemen bij de beste 10 albums ooit gemaakt. Weer een andere keer kan ik hem zo na 3 nummers uitzetten omdat ik er knetternerveus van word.

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb met Endtroducing een heel aparte relatie. De ene keer vind ik hem echt geniaal en zet ik hem zonder problemen bij de beste 10 albums ooit gemaakt. Weer een andere keer kan ik hem zo na 3 nummers uitzetten omdat ik er knetternerveus van word.
Ik heb een beetje hetzelfde, maar minder extreem. Ik heb een musicmeter-profiel, en ik heb hem inmiddels zeker een stuk of 6/7 keer in mijn top 10 gezet om hem er na een paar weken er weer uit te halen. Mijn favoriete nummer is Stem/ Long Stem, en toch krijg ik er af en toe ontzettende koppijn van.
Geplaatst

Endtroducing is briljant, zeker als het hippies als jullie al aan het twijfelen brengt :cab:

Geplaatst

Beetje een late reactie, maar probeer ook eens Xanopticon ;)

Geplaatst

nick-drake-bryter-layter.jpg

Nick Drake - Bryter Layter. Omdat het één van de beste albums ooit is.

The-Hmv-Parlophone-Singles-1988-1995.jpg

Morrissey - The HMV/Parlophone Singles. Een mooi overzicht van zijn vroege singles met bijbehorende b-sides.