Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 36k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• bump       Die van Charlotte de Witte heb ik al binnen en die van Thunderdome verwacht ik binnenkort 

• Over 2 weken komt tie met de post. Nog een LP erbij terwijl ik geen ruimte er voor heb 

• 25 september komt er weer een nieuwe

Geplaatst
  • Auteur

Black Lips - Good Bad Not Evil

The National - The Virginia EP

Four Tet - There is Love in You

Geplaatst

The_Gaslight_Anthem-American_Slang-2010-FNT

Geen nood, ook besteld :)

Geplaatst
  • Auteur

Ik vind dat echt zo'n enorme teleurstelling voorlopig. Samen met de nieuwe van MGMT toch wel de grootste missers van het jaar, imo.

Geplaatst
Ik vind dat echt zo'n enorme teleurstelling voorlopig. Samen met de nieuwe van MGMT toch wel de grootste missers van het jaar, imo.

Ik vind die nieuwe MGMT juist lekker eigenaardig, en ook prrrÃ*ma dat ze niet gewoon weer 4 dikke vette springhits erop hebben gezet omdat een producer dat wil, maar gewoon de muziek maken die zijn willen maken. It's Working, Siberian Breaks, Brian Eno, Congratulations.. erg toffe nummers als je het album wat beter kent.

Geplaatst

Ik vind er een paar goede songs op staan en de productie is beter maar overal het algemeen vind ik American Slang wel een beetje tegenvallig ja.

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind die nieuwe MGMT juist lekker eigenaardig, en ook prrr�*ma dat ze niet gewoon weer 4 dikke vette springhits erop hebben gezet omdat een producer dat wil, maar gewoon de muziek maken die zijn willen maken. It's Working, Siberian Breaks, Brian Eno, Congratulations.. erg toffe nummers als je het album wat beter kent.
Ik vind het jammer dat ze die nummers niet meer willen maken. Het lijkt wel of al die bands die eerst juist van die toffe dansbaardere indie maakte (bijv. Foals) het nu nodig vinden om een of andere pretentieuze, veel te langdradige kutplaat te maken. Maar goed, ik ben in de minderheid blijkbaar, want ze hebben nu al twee keer Paradiso uitverkocht in oktober, op een zondag en een maandag ook nog.
Geplaatst

greenday-dookie1.jpg

Die heb ik ook nog, is van de tijd dat ik alleen maar Greenday luisterde, dat is al 5 jaar terug ofzo, sinds die tijd begon ik hardstyle, house etc chiller en leuker te vinden.

Basketcase en Minority vond ik wel goede nummers van dat album, die heb ik helemaal grijs gedraait.

Geplaatst

Basketcase is sowieso fijn, vind het met afstand ook de beste plaat die ze ooit gemaakt hebben.

Geplaatst

Late reactie, ik weet, maar @Richard.:

Tof album, dat van Frightened Rabbit. Hoe kom je bij die groep, die is nl. zeer tof, maar volgens mij ook zeer onbekend?

Geplaatst

frusciante_the_empyrean_cover.jpg

LP John Frusciante - The Empyrean

Van mn vriendin gekregen :<:<

Geplaatst

Die is erg goed hè Niels, vooral het middenstuk vind ik erg sterk.

Geplaatst

Ik heb weer koopjes gedaan daanet

Opeth-Damnation(7,99) Eindelijk gevonden, en dan nog zo'n prijs

Iron Maiden-No Prayer For The Dying(7,99)

Kyuss-Blues For The Red Sun(6,99)

Kyuss-Welcome To Sky Valley(6,99)

The Raconteurs-Consolers Of The Lonely(6,99)

Miles Davis-Kind Of Blue(4,99) _O_

Leonard Cohen-I'm Your Man(4,99)

Santana-Jingo-Lo-Ba(0,99) Paar early recordings, jams en andere zooi, voor een euro kon ik het niet laten liggen

Geplaatst

Die hebben we bij ons in Tilburg ook, is een dochtermerk van MediaMarkt.

Heb zelf voor 5 euro p/st. twee boxjes op de kop getikt: Best of Blues (met o.a. Muddy Waters) en Best of Soul (met o.a. Marvin Gaye en de Chi-Lites), allebei 3cd-boxen. Voor dat geld kun je dat niet laten liggen, allemaal originele recordings.

Geplaatst
Miles Davis-Kind Of Blue(4,99) _O_

Fan-tas-tisch (d)(d)(d)