Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kringloopwinkels afstruinen enzo is echt zooo relax. Heb ook Abbey Road gekocht voor 4 euro laatst, geniaal toch.

:thumb:

Best of Bob Marley op vinyl voor €2 hier.

• Antwoorden 975
  • Weergaven 35,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• bump       Die van Charlotte de Witte heb ik al binnen en die van Thunderdome verwacht ik binnenkort 

• Over 2 weken komt tie met de post. Nog een LP erbij terwijl ik geen ruimte er voor heb 

• 25 september komt er weer een nieuwe

Geplaatst

Ook maar weer even gaan shoppen

Mastodon-Crack The Skye

The XX-XX

Spinvis-Dagen van Gras, Dagen van Stro

Lost Highway soundtrack

Geplaatst
Ook maar weer even gaan shoppen

Mastodon-Crack The Skye

The XX-XX

Spinvis-Dagen van Gras, Dagen van Stro

Lost Highway soundtrack

Spinvis, veel beter kan het niet. Wat een poëet.

Geplaatst
I agree. 'Aan de Oevers van de Tijd' staat denk ik wel in m'n all-time top-10 nummers. Pure melancholie.

Uit Lotus Europa:

Ik zweet als een otter

Begon het al eerder

Wat heb ik gegeten

Ik heb geen gevoel in mijn tenen

Opeens niet meer

Verder geen pijn

Alles okay

Alleen mijn tenen zijn weg

Badmeester, kijk nou

Mijn tenen zijn pleite

Ik lig aan de rand van het zwembad

Zweet en chloor en frituur

Mijn tenen zijn dood

En dat niet alleen

Mijn voeten

Nu ook al mijn voeten

Mijn arme voeten

Hoger en hoger

Ziet echt dan niemand een man zonder voeten

Valt toch wel op in een zwembad

Zou je wel zeggen

Tenminste

Spinvis _O_

Geplaatst

Ik zou gewoon naar kringloopwinkel gaan en andere versterker halen. Heb zelf voor 17.50 een heerlijke technics gehaald die alles erop en eraan heeft.

Geplaatst

Thorens-TD160.jpg

Wil ik wss nieuw gaan halen, ziet er echt strak uit :love:

In de winkel was ie mooier

Geplaatst
Heb maar een voorversterker gehaald als (tijdelijke) oplossing. Wil denk nog wel een betere versterker met boxen, heb alleen ruzie met onderbuurvrouw dus ik wacht daar ff mee.

Binnenkort ff op zoek naar Sufjan Stevens - Illinois. Heb hem op cd, maar wil die ook wel op plaat :)

Anders kun je altijd kijken bij Soundsdelft wat je me had aangeraden :checkit: Hebben hem als het goed is wel en anders bestellen daaro

Geplaatst

Laatst Gang Starr - Moment Of Truth en Big Boi: Sir Lucious Left Foot blabla gehaald bij Fame.

Geplaatst

steeds als ik dit topic en het vinyl topic bekijken krijg ik ook de neiging om ermee te beginnen. maar is dat duur etc?

Geplaatst

20 euro voor nieuwe platen. 5 euro voor oude massaproductieplaten, zoiets? Maarja als je eerste drukken etc wilt, dan ben je wel meer kwijt. Alleen al het feit dat je zo'n mooi hoes mag pakken, de plaat erop moet leggen en de naald er op doen, dat is een extra beleving. Je zet niet zomaar een mapje aan op je computer, je moet er voor werken :)

Geplaatst

en zo'n afspeler met alle componenten als een naald en alles? hoe noem je dat ook al weer trouwens lol

Geplaatst

Je moet ook echt tijd maken om zo'n plaat op te zetten, en je kan ook niks anders gaan doen want je moet die ook nog eens omdraaien. Dus je bent veel meer bezig met de muziek dan anders.

Geplaatst
en zo'n afspeler met alle componenten als een naald en alles? hoe noem je dat ook al weer trouwens lol

Bij kringloopwinkel heb je voor 25 euro max. een hele goeie speler. Versterker kost misschien 20 euro (heb zelf voor 17.50).

Geplaatst

Als je een tweedehands pick-up/platenspeler koopt zou ik ook gaan kijken naar de staat van de naald. Ik heb net een nieuwe naald gekregen van mijn vader en daar zit degelijk kwaliteitsverschil in, je hoort duidelijk het verschil met een oude naald en een nieuwe.

EDIT: Twee nieuwe platen erbij

pinkfloyd-album-dark_side_of_the_moon.jpg

arcticmonkeys_humbug.jpg