Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 36k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• bump       Die van Charlotte de Witte heb ik al binnen en die van Thunderdome verwacht ik binnenkort 

• Over 2 weken komt tie met de post. Nog een LP erbij terwijl ik geen ruimte er voor heb 

• 25 september komt er weer een nieuwe

Geplaatst

1d2baf64.jpg

Schande dat ik hem nog niet had, maar natuurlijk een legendarische plaat.

meettheeels300.jpg

Een collega van me heeft bijna precies dezelfde muzieksmaak als ik (en dat is heel bijzonder), en hij raadde me dit aan. Zag ook al iemand anders Eels luisteren dus ik verwacht wel wat goeds. :)

Geplaatst
Sehr nice Hans! _O_

Die Warp20-actie hé, twee voor 15 euro. Vorige keer ook al twee platen van Aphex Twin zo aangeschaft :)

Geplaatst

drukqs.jpg

Aphex Twin-Drukqs

porcupine_tree_deadwing.jpg

Porcupine Tree-Deadwing

B00006FR69.03.LZZZZZZZ.jpg

Queens Of The Stone Age-Songs For The Deaf

Respectievelijk 7,99; 7,49 en 6,49. Weer goeie zaakjes gedaan dus gisteren.

Geplaatst

Man, waar vind je die zo goedkoop?

Ik kocht laatst 2 warp selection cdtjes: 40 euro :cab:

Geplaatst
Man, waar vind je die zo goedkoop?

Ik kocht laatst 2 warp selection cdtjes: 40 euro :cab:

Deze heb ik gekocht bij Saturn. Normaal prefereer ik kleine cd/platenwinkeltjes, maar m'n broer moest er gisteren zijn voor een hoofdtelefoon dus ben maar even meegegaan.

Sowieso koop ik zelden cd's boven de 10 euro, nieuwe cd's download ik wel en er zijn nog altijd genoeg oude en goedkope cd's die niet misstaan in m'n collectie.

Geplaatst
meettheeels300.jpg

Een collega van me heeft bijna precies dezelfde muzieksmaak als ik (en dat is heel bijzonder), en hij raadde me dit aan. Zag ook al iemand anders Eels luisteren dus ik verwacht wel wat goeds. :)

_O__O__O_

Eels, geweldige artiest. Ik heb onlangs 'Blinking Lights And Other Revelations' aangeschaft, ben er érg content mee. Is prachtig. Laat me weten wat je ervan vindt!

Geplaatst

Nou, ik moet zeggen, ik vind het ontzettend goed. Ik heb hem nu een stuk of 2/3 keer geluisterd en het gaat niet vervelen. Vooral Novocaine For The Soul en I Like Birds (gewoon omdat het zo'n ontzettend droog nummer is) vind ik heel goed. Het is een mooie, eigen stijl dus als ik een keer wat zie liggen voor een leuk prijsje zal ik eens een keer een paar echte CD's van ze kopen, want compilatiealbums zijn toch altijd minder. Misschien wordt dit een keer een band die nog bestaat waar ik echt fan van word. Die kans zit er dik in. :)

Geplaatst

Mooie avatar, Hans.

Mijn nieuwe aanwinsten:

Burzum - Belus

Burzum_-_Belus.jpg

Carach Angren - Death Came Through A Phantom Ship

carachangren.jpeg

Dark Fortress - Ylem

darkfortress_ylem.jpg

Ook nog een longsleeve gehaald

27654.jpg

Geplaatst
Mooie avatar, Hans.

Thanks, zit in een Opeth-periode tegenwoordig. Blackwater Park is een fantastisch album natuurlijk.

Verder ken ik geen enkele groep van die albums die jij hebt gekocht, maar alleen al voor die cover zou ik dat eerste album blind kopen. Magnifiek.

Geplaatst

Verder ken ik geen enkele groep van die albums die jij hebt gekocht, maar alleen al voor die cover zou ik dat eerste album blind kopen. Magnifiek.

Hehe, ik zou een beetje uitkijken met Burzum, het is niet de makkelijkste band om te luisteren.

Geplaatst
  • Auteur

Bloc Party - A Weekend In The City

Flying Lotus - Los Angeles

Gil Scott-Heron - I'm New Here