Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb me eindelijk weer eens uitgeleefd bij mijn favoriete muziekwinkel:

bon_iver_for_emma_forever_ago.jpg

8713_bg.jpg

Miles-Davis-Tutu.jpg

miles-davis-kind-of-blue1.jpg

coltrane%2Bblue%2Btrain%2Bcover.jpg

charles-mingus-ah-um-lg-34638718.jpg

blur_parklife_large.jpg

51oXJvg%2BsBL._SY300_.jpg

18620

album-Yes-Fragile.jpg

cover_133512592011_r.jpg

En de DVD/CD:

f8dnevn6.j31

• Antwoorden 975
  • Weergaven 36k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• bump       Die van Charlotte de Witte heb ik al binnen en die van Thunderdome verwacht ik binnenkort 

• Over 2 weken komt tie met de post. Nog een LP erbij terwijl ik geen ruimte er voor heb 

• 25 september komt er weer een nieuwe

Geplaatst

Ik kan natuurlijk niet van mezelf zeggen dat ik CD's verzamel en af en toe jazz luister als Coltrane, Mingus en Davis in mijn kast ontbreken.

Geplaatst
[MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; Daar zit sowieso best mooi spul tussen, maar vooral Airbag._O_

Na dat album een paar keer gehoord te hebben, moest ik hem idd gewoon kopen!

Geplaatst

Nog iemand die ziet hoe goed Yes is. Close to the Edge is trouwens nog beter dan Fragile.

Geplaatst

Als album zou dat idd best wel kunnen (ik heb nog niet alle albums van Yes echt geluisterd), maar ik vind Roundabout gewoon geniaal, dus wilde ik dit album hoe dan ook hebben

Geplaatst

Tijdje terug 2 nieuwe LP's meegenomen vanuit Berlijn. De CD's hiervan altijd al grijs gedraaid en nu dus ook maar de LP.

30kyp9s.jpg2u73dzd.jpg

Geplaatst

-atoms-for-peace-amok-(cd).jpg

Op vinyl natuurlijk, kan niet zonder iets naar buiten komen bij de Concerto in Amsterdam.

Geplaatst
Toch maar eens kijken waar die verering van Radiohead vandaan komt. Voor nog geen acht euro kun je je geen buil vallen aan een dubbel CD plus DVD

2471980.jpg

Veel plezier ermee. Al vind ik best-off cd's de meest walgelijke uitvinding sinds de atoombom.

Ik had dit over het hoofd gezien. Radiohead is bij uitstek een band waar best-off cd's compleet niet werken omdat ze concept albums maken.

Geplaatst

Klopt idd, maar ik heb Radiohead nooit echt begrepen, zoals je al kunt lezen. Misschien als ik hun beste materiaal kan gaan waarderen, kan ik dat daarna ook gaan doen met hun losse albums.

Trouwens naar aanleiding van het concert van Bruce het volgende toch maar aangeschaft:

images?q=tbn:ANd9GcShv8hy2huCt66eSND_oTICo8rG4TgOsUP5yMsnTDi-rsRBVxVC

Geplaatst

Had ik wel gelezen, maar van 10 verschillende boeken het beste hoofdstuk lezen heeft ook geen zin ;) Zo is het bij Radiohead ook, maar maakt verder niet uit :P

Mooie box!

Ik heb Arctic Monkeys - AM op deluxe LP gepre-ordered.

Geplaatst
Had ik wel gelezen, maar van 10 verschillende boeken het beste hoofdstuk lezen heeft ook geen zin ;) Zo is het bij Radiohead ook, maar maakt verder niet uit :P

Mooie box!

Ik heb Arctic Monkeys - AM op deluxe LP gepre-ordered.

Ben je dan niet veel kwijt voor zo'n LP?

Geplaatst

Nee, maar van dat ene hoofdstuk kun je vaak wel afleiden of je zin hebt in meer (tenminste ik wel).

AM ook een mooie. Staat hier ook op het lijstje.

Geplaatst
Ben je dan niet veel kwijt voor zo'n LP?

35 euro incl verzendkosten. Ja, misschien had ik hem beter bij m'n lokale platenzaak kunnen bestellen.. maar dat is altijd een gok. Ik hoop dat hij echt limited is. Ik heb singletjes van de aapjes die flink veel waard zijn omdat ze ook echt limited zijn.

Terwijl ik voor 80 euro die zwarte Muse box had gekocht ('limited') en daar waren er zoveel van geperst dat ie uiteindelijk voor 35 te koop was na een jaar :cab: Ach, ik werk er hard genoeg voor, dan mag het zo af en toe :huhu:

Geplaatst

Wilde van het weekend eigenlijk Kveikur op vinyl halen bij de Sounds stand op Best Kept Secret, maar vond 25 euro wat teveel van het goede. Was dan wel een 'limited edition', maar haal dan net zo lief de gewone editie met korting bij Concerto.

Geplaatst

Van mijn vakantie in België nog drie albums en een DVD mee naar huis genomen:

1229710147_fleet_foxes-fleet_foxes-cover.jpg

93d7f71fde47465738389666187f8275fb3dd922

artic_monkeys.jpg?1372181008

shine_a_light.jpg

Geplaatst

Deze gisteren op CD op het Zomerparkfeest gekocht

yes-90125.jpg

mikal-cronin-mcii-300x300.jpg

3087861.jpg

bewerkt door bas2204