Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 36k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• bump       Die van Charlotte de Witte heb ik al binnen en die van Thunderdome verwacht ik binnenkort 

• Over 2 weken komt tie met de post. Nog een LP erbij terwijl ik geen ruimte er voor heb 

• 25 september komt er weer een nieuwe

Geplaatst

Hulde voor Meshuggah. _O_

Even ontopic. Ik kocht vroeger verschrikkelijk veel cd's, soms wel 10 per week ofzo. :cab:. Toen ik een half jaar in Engeland zat, heb ik in totaal 80 cd's gekocht. Sinds ik terug ben in Nederland. Nu al bijna 3 jaar, heb ik nog hooguit 10 cd's gekocht. Ik wil goede platen nog best wel kopen, maar heb andere prioriteiten. Misschien in de toekomst weer.

Geplaatst
Hulde voor Meshuggah. _O_

Even ontopic. Ik kocht vroeger verschrikkelijk veel cd's, soms wel 10 per week ofzo. :cab:. Toen ik een half jaar in Engeland zat, heb ik in totaal 80 cd's gekocht. Sinds ik terug ben in Nederland. Nu al bijna 3 jaar, heb ik nog hooguit 10 cd's gekocht. Ik wil goede platen nog best wel kopen, maar heb andere prioriteiten. Misschien in de toekomst weer.

Haha ik koop nu sinds 1 jaar cd's ofzo en heb er 20, maar voor mij moet een CD wel echt speciaal zijn dus veel geluisterd of gewoon goedkoop + leuk zijn (max 5 euri)

Geplaatst
  • Auteur
Haha ik koop nu sinds 1 jaar cd's ofzo en heb er 20, maar voor mij moet een CD wel echt speciaal zijn dus veel geluisterd of gewoon goedkoop + leuk zijn (max 5 euri)
Ik ben ook vanaf vorig jaar begonnen cd's te kopen (goed voornemen). Ik heb er inmiddels ongeveer 70. Ik koop ook bijna nooit cd's voor de volle prijs. Ik ga meestal naar de Concerto, daar hebben ze van die bakken met cd's voor 10 euro of minder waar veel goeds in zit. En ik ga ook af en toe naar Velvet, daar hebben ze veel tweedehands cd's in perfecte staat voor minder dan een tientje, vaak zelfs minder dan 8 euro. Ik ga morgen een dag vrij nemen van alles en een rondje maken door de stad. :)
Geplaatst

Arctic Monkeys live at Apollo .. die had ik nog niet in m'n collectie.

ook gehaald : Youth & Young Manhood van de Kings of Leon. Een oud album, maar heldig. Tracks als California Waiting, Red Morning Light en Molly's Chambers.

Geplaatst
  • Auteur

Animal Collective - Merriweather Post Pavillion

Bon Iver - For Emma, Forever Ago

Boys Noize - Oi Oi Oi

Dinosaur Jr. - Farm

The Field - From Here We Go Sublime

Pixies - Doolittle

Geplaatst

Boys Noize - Oi Oi Oi

Dinosaur Jr. - Farm

Pixies - Doolittle

:clap:

Geplaatst

Boys Noize - Oi Oi Oi

Dinosaur Jr. - Farm

Pixies - Doolittle

Lekkere buit!

Ik ga morgen op jacht. Solden 8)

Geplaatst

Refused - The shape of punk to come

Mogwai - Mr. Beast

Het eerste album moest ik gewoon in de kast hebben staan. Aangezien het 2 voor 15 waren heb ik mijn favo Mogwaiplaat er ook maar bijgenomen.

Geplaatst
  • Auteur

Die plaat van Refused is echt zo ontzettend tof. Helemaal geschift waren die gasten denk ik.

Geplaatst

Nieuwe album van Massive Attack (Heligoland) met in ieder geval 1 geweldig nummer:

O86iI7oXYfA

Geplaatst

Die nieuwe plaat moet ik ook maar eens downloaden. Blue Lines en Mezzanine zijn fantastisch.

Geplaatst

Ja, moet je doen. Btw, ik zat net te luisteren en dacht... 'hee Blur!'. Vervolgens dacht ik: wacht's ff, dat kan helemaal niet want ik heb de cd van Massive Attack opstaan. Blijkt natuurlijk dat Damon Albarn één van de nummers zingt ;)

Geplaatst

Voor een tientje Youth & Young Manhood + Aha Shake Heartbreak van Kings Of Leon en ook voor een tientje John Mayer - Where The Light Is: Live In Los Angeles, bij z'n concert gekocht.

Geplaatst

twee concertfilms: Neil Young & Crazy Horse - Year of the Horse

The Band - The last waltz

En een cd van Gram Parsons - Sacred Hearts & Fallen Angels: The Gram Parsons Anthology, met al zijn solodingen en die met o.a. The Byrds en The Flying Burrito Brothers. Had verder alles al op mp3, maar kon het gewoon niet laten liggen, aangezien er ook nog een mooi boekje bijzit.

Geplaatst
twee concertfilms: Neil Young & Crazy Horse - Year of the Horse

The Band - The last waltz

En een cd van Gram Parsons - Sacred Hearts & Fallen Angels: The Gram Parsons Anthology, met al zijn solodingen en die met o.a. The Byrds en The Flying Burrito Brothers. Had verder alles al op mp3, maar kon het gewoon niet laten liggen, aangezien er ook nog een mooi boekje bijzit.

Nu maar wachten op Bono.:m:

Geplaatst

The Last Waltz is idd prachtig :) Niet zo goed als Rock of Ages, maar The Band is gewoon altijd de moeite waard natuurlijk.

Geplaatst

Een DVD van onze talentenjacht op school, met daarop ook mijn duet met een vriendin. We coverde het nummer : Nelly Furtado ft. James Morrison - Broken Strings, zal binnenkort uploaden.