Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Huidige Game

Oké, jullie je zin :cab: Deze week nog een gidsje van die training ;)

De week is al voorbij hoor.

• Antwoorden 742
  • Weergaven 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Neem nog een koekie ;) Ik beloof niet wanneer, maar wel dat hij er komt.

Geplaatst

ja praatjes :evil:

Inderdaad. Ik zei hem net dat die het nou even mooi kon gaan doen, moest die opeens een begrippenlijst van 143 woorden leren. Maar goed, on-topic maar weer.

Geplaatst

Jeroen je ijlt, maarja, die begrippenlijst is niet kicks, geschiedenisleraar is knetter geworden.

Geplaatst

Jeroen je ijlt, maarja, die begrippenlijst is niet kicks, geschiedenisleraar is knetter geworden.

En jij hapt. :D

Geplaatst

Originally posted by Erik

Club: Arsenal

Sinds: 2 weken ofzo

Huidige datum: 1 februari 2006

Aankopen: Op de toer van Arsene Wenger verder, dus veel (Europese) toptalenten aantrekken in de hoop dat ze uitgroeien tot helden. De volgende jeugdspelers kwamen naar Londen: Wouter Vandermieren, Emrah Ekin, Jan Koprivec, Vurnon Anita, Jeffrey Sarpong, Dirk Marcellis, Billy Jones, Anthony van den Borre, Steven Defour, Royston Drenthe, Carlos Magno en Alexandre Song (was al gehuurd). Verder haalde ik ook nog 3 spelers voor het 1e elftal, te weten Andres Felipe Gonzalez, Andrey Arshavin en in de winterstop Simon Vukcevic. In totaal kostte me dit 36 miljoen.

Verkopen: Ryan Garry, Manuel Almunia, Mart Poom, Pascal Cygan, Sebastian Larson, Michael Jordan en Robert Pires vertrokken voor een bedrag van 14,75 miljoen. Er wordt dus geen winst gemaakt dit seizoen, integendeel, maar in de toekomst zal dit allemaal worden terugbetaald.

Opstelling:

GK: Lehmann (Koprivec)

DR: Lauren (VdBorre, Eboue)

DL: Cole (Clichy)

DC: Toure (Senderos, Jones)

DC: Campbell (Gonzalez)

DMC: Gilberto Silva (Flamini, Song)

MR: Hleb (Ljungberg, Arshavin, Magno)

MC: Fabregas (Hleb, Arshavin, Vukcevic)

ML: Van Persie (Reyes, Vukcevic)

FC: Adebayor (Bergkamp)

FC: Henry (Reyes)

Redelijk wat talenten hebben hun opwachting al mogen maken, sommigen zelfs veelvuldig, zoals de pas 17- jarige Koprivec door blessures van Lehmann, maar dus ook Jones, Borre en Magno. De gemiddelde leeftijd van dit team ligt sowieso erg laag, en wordt ook nog eens omhooggetrokken door de aanwezigheid van Bergkamp en Lehmann, het zal niet meer dan 23 a 24 zijn, denk ik. Toch leidden de prestaties daar niet onder, we strijden nog op alle fronten mee. In de competitie draait het tussen ons en Chelsea, dat nu 1 puntje voorsprong op ons heeft, de League Cup finale is reeds bereikt, ook zitten we nog in de FA Cup en in de CL is PSV in de 2e ronde de te nemen horde, nadat we een poule met Ajax, Werder en Porto vrij simpel zjn doorgekomen. Met Henry als absolute held heb ik nu al een heerlijk teampje, dat in de toekomst alleen nog maar toffer kan worden.

Zo, het seizoen verliep redelijk voortvarend. De League Cup werd gewonnen, als ook de Premier League, met slechts 1 puntje voorsprong op Chelsea. We stonden ook een periode 8 punten voor ofzo, maar aan het einde gaf iedereen er de brui aan door geblesseerd te raken, vooral Henry groot gemis, dus het werd nog knap lastig. In de FA Cup was Liverpool een keer te sterk, terwijl ik in de halve finale van de CL na penalties door Inter werd uitgeschakeld. Als belangrijkste reden hiervoor het spelen met veredeld B-team. In ieder geval een mooi seizoen voor zo'n jong team, met Henry als absolute koning.

In de zomer van 2006 vertrokken Flamini en Lauren samen voor een miljoentje of 12, terwijl ook nog wat matige jongelingen redelijk goedkoop wegmochten. En verder stopte Bergkamp uiteraard, na een prima afscheidsseizoen.

Sebastien Frey werd voor 2 mln gehaald als de nieuwe 1e keeper. Lehmann was vorig jaar te vaak geblesseerd waardoor de pas 17-jarige Koprivec bijna de helft van de wedstrijden speelde. Koprivec en Lehmann zullen strijden om een plek op de bank, achter Frey. Verder kocht ik 2 Engelse spitsen voor samen 11 mln, Peter Crouch en Carlton Cole, aangezien beiden op de transferlijst stonden. Ook werd toptalent Mark Noble voor 3,6 mln van West Ham overgenomen. Voorlopig niet meer spelers er bij, tenzij er nog knapen lucratief worden verkocht.

De selectie nu:

GK: Frey (Koprivec/Lehmann)

DR: Van den Borre (Magno, Eboué)

DL: Cole (Clichy)

DC: Touré (Senderos)

DC: Campbell (Gonzalez)

DMC: Gilberto Silva (Song, Djourou)

MR: Hleb (Arshavin, Magno, Ljungberg)

MC: Fabregas (Hleb, Arshavin, Vukcevic, Noble)

ML: Van Persie (Reyes, Vukcevic)

FC: Adebayor (Crouch, Cole)

En jonge helden als Drenthe, Defour en Jones zitten ook dicht tegen het 1e team aan.

Met dit uiterst jonge team wil ik eigenlijk gewoon voor alle prijzen mee gaan strijden, wat ook mogelijk moet zijn. Wordt vervolgd, over een tijdje!

Jo hoi, seizoen 2 is reeds voorbij, tamelijk succesvol, met wederom het kampioenschap, dit jaar nog ruimer van vorig seizoen, wederom de League Cup en ook de Charity Shield werd aan de prijzenkast toegevoegd. Maar helaas, in de FA Cup was Liverpool wederom te sterk, in de 6e ronde ofzo, terwijl we in de Champions League net als vorig jaar in de halve finale strandden tegen alweer een Italiaanse tegenstander, ditmaal het verrassende AS Roma, dat ons ineens met 4-0 versloeg, raarheid. Maar goed, wel cool team, zie:

GK: Frey (Koprivec)

DR: Van den Borre (Anita)

DL: Cole (Clichy,Drenthe)

DC: Marcellis (Jones)

DC: Toure (Campbell)

DMC: Gilberto Silva (Song, Djourou, Muamba, Sahin, teveel helden dus :beg: )

MR: Magno (Arshavin, Hleb)

ML: Van Persie (Vukcevic, Reyes, Vandermieren)

MC: Fabregas (Hleb, Defour, Noble)

FC: Adebayor (Crouch, Defour)

En dan nog vrienden als Aborah, Adu, Vela, Walcott, Lupoli in de reserveteams.

Wel tof enzo, maar het loopt tot nu toe echt kaasje. De League Cup nog wel nipt van Newcastle gewonnen, maar in de competitie meteen van datzelfde team verloren, en verder nog meer punten gemorst. Maar komt wel goed, gewoon kampioen neem ik aan, al gaat het vooral om Europees succes, CL-winst dus.

Hoi, het 3e seizoen is ook weer gespeeld. We begonnen nog wel aardig door het winnen van de Charity Shield ten koste van Newcastle, maar daarna begon het kwakkelen in de competitie. Van meet af aan liep het niet lekker, en uiteindelijk zouden we de achterstand op het superieure Liverpool nooit goedmaken. Met een achterstand van liefst 20 punten op de kampioen eindigden we toch nog als derder, vlak achter Chelsea. Ook het League Cup-avontuur was snel voorbij, dus werden alle pijlers gericht op de twee belangrijkste bekertoernooien: de FA Cup en de CL. En met succes: beide prijzen werden gepakt! De finale van de FA Cup werd zonder moeite bereikt, louter ten koste van kleine clubjes. Alleen in de finale was er met Tottenham een sterke tegenstander, maar deze rolden we op met 4-1. De CL verliep aanvankelijk iets minder soepel. In de poule werd tegen Udinese en Dinamo Kiev enkel gelijkgespeeld, terwijl er van Bayern München dan wel weer 2 keer werd gewonnen. Vervolgens was Deportivo de opponent in de 2e ronde, maar met 0-2 en 4-4 bleek dat een niet al te groot probleem. Vervolgens schakelden we PSV met 3-1 en 0-0 uit, om in de halve finale wederom Bayern München tegen te komen. Na een 1-0 nederlaag in Duitsland, wonnen we in eigen stadion met alle geluk van de wereld met 2-0, wat dus eindelijk de finale betekende. Daarin werd het verrassend sterke Atletico Madrid met 2-1 verschalkt, dus mocht Arsenal voor het eerst in zijn geschiedenis de Champions League op zijn palmares bijschrijven.

Dit uiteindelijk toch prima seizoen betekende de doorbraak van enkele jonge spelers. De 20-jarige Alexandre Song veroverde definitief een basisplaats als verdedigende middenvelder, wat ten koste ging van Gilberto Silva. Achterin maakten Dirk Marcellis (20) en Billy Jones (21) uit wie er naast de onbetwiste Touré speelde. Beiden pikte dus vele wedstrijden mee. Daarnaast kwam Vurnon Anita (19) lange tijd in actie als rechtsback, ten tijde van de blessure van de ook pas 20-jarige Van den Borre, die al er nu al zijn 2e seizoen als basisspeler op heeft zitten. Ook Mark Noble van inmiddels 21 greep zijn kans toen Fabregas (ook 21) langdurig toe moest kijken vanwege een blessure, en deed dit prima. In de aanval waren het nog Steven Defour, Freddy Adu en Carlos Vela die af en toe hun speelminuten meepikten, zij het vooral als invaller.

Er zit dus genoeg toekomst in dit Arsenal, en veel wijzigingen zullen er dan ook niet plaatsvinden. Bekend is in ieder geval al dat Sol Campbell, Arturo Lupoli en Anthony Stokes gratis zullen vertrekken, terwijl Gael Clichy voor 9 mln naar Middlesbrough verkast. De Franse linksback was al lange tijd ontevreden over zijn rol als backup, maarja, Ashley Cole hè. Met Armand Traoré en Royston Drenthe staan er overigens al toekomstige helden klaar om de rol van Clichy over te nemen. Ook komen drie Engelse toptalenten ons versterken, te weten Tom Huddlestone, James Vaughan en James Morrison, van wie allen het contract afloopt, hoewel voor de laatste twee klaarblijkelijk toch nog wat miljoentjes moeten worden neergeteld.

Als het 4e seizoen afgelopen is, volgt logischerwijs weer een verslag!

Jee, weer quotetijd. Ik zit inmiddels in de zomer van 2009, wat betekent dat het 4e seizoen is afgelopen!

Nieuwe spelers in het afgelopen seizoen waren Huddlestone, Vaughan en Morrison, slechts backups dus. We verkochten ook aardig wat spelers, met als belangrijkste Clichy voor 9,5 mln aan Middlesbrough, Hleb voor 20,5 mln aan Valencia, Adebayor voor 6 mln naar Chievo en Jay Simpson voor 1,3 mln naar Reading, terwijl Stokes, Lupoli en Campbell gratis de deur uit mochten. Dat betekende het volgende team:

GK: Frey (Koprivec)

DR: Vanden Borre (Anita)

DL: Cole (Traoré, Drenthe)

DC: Marcellis/ Huddlestone

DC: Touré (Jones)

DMC: Song (Gilberto Silva, Muamba, Sahin)

MR: Arshavin/ Magno (Morrison, Walcott)

MC: Fabregas (Noble)

ML: Van Persie (Reyes, Vukcevic, Vandermieren)

FC: Vela (Defour, Crouch, Vaughan)

FC: Henry (Reyes, Adu)

De competitie draaide wederom uit op een teleurstelling. In het begin hadden we een heel druk programma met 20 supercups enzo, dus liepen constant een aantal wedstrijden achter. We stonden eigenlijk virtueel bovenaan, als de inhaalwedstrijden gewonnen zouden worden. Alleen gebeurde dit niet echt, dus eindigden we uiteindelijk slechts 2e, op 10 punten achter op nr. 1 Manchester United. Teleurstellend, maar goed, er waren nog andere toernooien. We wonnen ten eerste alle 'supercups': de Charity Shield, de Europese Supercup en de Wereldbeker, terwijl ook de League Cup alweer voor de 3e keer in mijn Arsenal-carrière op mijn naam werd geschreven. Jammer genoeg betekende de wedstrijd in de 5e ronde van de FA Cup tegen Man City vroegtijdige uitschakeling. De Champions League dan, de strijd voor prolongatie. In een poule met Monaco, Club Brugge en Benfica werden we fier 1e met 18 punten, waarna Ajax de tegenstander was in de volgende ronde. Met 0-2 in de Arena en 1-1 in eigen huis was dit een makkelijke prooi. In de kwartfinale vormde ook Valencia geen probleem: met 1-2 uit en 3-0 thuis bereikten we simpel de halve finale, waarin de derby tegen Chelsea op het programma stond. Op Stamford Bridge waren we betere ploeg en wonnen we dan ook met 0-1, hoewel we de halve 2e helft met 10 man speelde. Ook in het eigen Emirates Stadium kwamen we met 1-0 voor, en wederom werden de laatste 25 minuten met een man minder gespeeld. Chelsea ging dus vol in de aanval, maar kwam gelukkig niet verder dan 1-1. De finale was dus bereikt, en wederom stond daar een stadgenoot op ons te wachten: Tottenham Hotspur. Na 90 minuten stond het nog 1-1, onder meer omdat Vanden Borre een penalty had gemist. In de verlenging benutte hij zijn penalty echter wél, maar ook de Spurs scoorde nog eens, dus draaide de match uit op penalties. Frey stopte ze allemaal, dus de Cup met de grote oren was wederom voor ons _O_

De beste speler van het jaar was natuurlijk weer Henry, al scoorde hij wel wat minder. Dat lag natuurlijk ook aan het feit dat Vela zijn nieuwe status van basisspeler bevestigde met vele goals. In zijn debuutjaar als basisspeler scoorde hij in de competitie alleen al 18 keer in 28 optredens, plus daarbij nog de goals in de andere bekertoernooien. Of hij echter in het nieuwe seizoen een basisplek krijgt, is nog niet zeker, aangezien met een nieuwe tactiek ga spelen: een 4231, waar dus eigenlijk maar plaats is voor 1 spits, Henry, met daar achter waarschijnlijk Steven Defour. Hopelijk werkt deze tactiek in ieder geval beter de vorige, aangezien we al 2 jaar op rij geen kampioen wisten te worden. Waarschijnlijk wordt dit 5e seizoen mijn laatste als Arsenal-coach, om daarna in dezelfde game op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever (in Italië, Spanje of Engeland, of als bondscoach). We zullen zien!

Geplaatst

Weer leuk om te lezen Erik :thumb: ( :cab:)

Geplaatst

Weer leuk om te lezen rutger :thumb:

Zeg maar Erik :thumb: :cab:

Geplaatst

Sorry ik hoorde er net iets over en schreef het in mijn stommieteit automatisch op

Geplaatst

Koprivec, heeft zich redelijk ontwikkeld en is nu een degelijke 2e keeper, en zal eigenlijk ook nooit meer worden, met Frey he :cab:

koprivec1ym.jpg

Geplaatst

Ik heb met Australie het WK gehaald. Na een winstpartij tegen Iran en een verlies tegen gastland Duitsland was een gelijkspel tegen Argentinie genoeg:

ausarg7we.png

En dus door naar de volgende ronde:

groepf8ze.png

En in die volgende ronde tref ik Tsjechie

Geplaatst

Ik ben 2,5 seizoenen bij psv geweest, 2 keer landskampioen en 2 keer gayparade cup, nu ben ik naar inter :) even een nieuwe uitdaging want het team stond 16e, nu staak 6e

Geplaatst

Sinds: Een week ofzo

Huidige datum: 21 Juli 2006

Aankopen: Goossens, Button, Steele Georginio, Vaughan, Aissati, Zola, Song (was gehuurd en nu definitief over genomen), Bojionov, Carlos Magno, De Guzman en Noble. In totaal was ik € 35,5M kwijt aan deze spelers, hopelijk maken ze het in de toekomst waar. In mijn eerste seizoen heb ik al wat Engelsen aangetrokken, in de toekomst hoop ik er nog meer te kopen.

Verkopen:Almunia, Poom, Ljungberg, Ryan Garry, Pires en Jordan vertrokken samen voor een bedrag van €16,25M. Het meest opmerkelijk zijn Pires en Ljungberg. De rede voor de verkoop was simpel, ze waren beide back-up en hadden toch aardig wat loon.

Opstelling:

DM: Lehmann (Steele, Mannone)

VR: Eboué (Lauren, Magno)

VC: Campbell (Senderos, Cygan)

VC: Touré (Senderos, Cygan)

VL: Cole (Clichy, Traoré)

MR: Bojinov (Magno, Flamini)

MC: Cesc (De Guzman, Noble)

MC: Hleb (De Guzman, Silva)

ML: Reyes (Van Persie)

SC: Van Persie (Adebayor)

SC: Henry (Bergkamp)

Zo speelde ik dus het meeste in mijn 1ste seizoen bij Arsenal. Mannone, Traoré en Lupoli hebben zeer verrassend al wat wedstrijdjes mee gedaan. Traoré maakte zelfs een doelpunt bij zijn debuut. Ook James Vaughan mocht een keertje meedoen.

Tijd voor de prestaties. Het was een seizoen van de verliezende finales. We beginnen met de competitie. Deze verliep dramatisch, we werden 3e. Het liep niet en we werden gehindert door blessures; Hleb (5 maanden), Campbell (In 't begin al geblesseerd), Cole (5 maanden), (Henry 2 maanden) om maar wat te noemen. Volgend jaar moet het allemaal beter gaan, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. De Carling Cup dan, daar verloren we de finale van het ijzersterke Liverpool, het werd 3-1. De FA Cup dan, deze werd wederom in de halve finale tégen Liverpool verloren, op penalty's (5-3). Dan blijft de Champions League over. In deze beker werd ook de finale bereikt, tegen de Duitse kampioen Bayern Munchen. Het kwam op penalty's aan, waar Bayern de betere in was en deze beker omhoog mocht houden. Dit seizoen is toch een beetje dramatisch, vooral omdat de spelers niet met druk kunnen omgaan. Tot volgend jaar! Ohja, we wonnen de Community Shield met 4-0 van Chelsea.

Later ;)

Geplaatst

ik ben ook al ff begonnen met arsenal en ben bijna klaar met het eerste seizoen.

competitie: sta ik nu 4

FA cup: 4e ronde uitgeschakeld

league cup: 3e ronde uitgeschakeld

Championsleague: daar versloeg ik in de achtstefinale 2x met 3-0 real madrid en in de kwartfinale versloeg ik ook 2x met 3-0 ajax en nu sta ik in de halve finale tegenover het grote bayern.

paar aankopen: cavenaghi,samaras,vitti,biseswar,blondelle,huntelaar(uitgeleend),gaven,krul

paar verkopen: reyes,clichy

Geplaatst

Sinds: Een week ofzo

Huidige datum: 21 Juli 2006

Aankopen: Goossens, Button, Steele Georginio, Vaughan, Aissati, Zola, Song (was gehuurd en nu definitief over genomen), Bojionov, Carlos Magno, De Guzman en Noble. In totaal was ik 35,5M kwijt aan deze spelers, hopelijk maken ze het in de toekomst waar. In mijn eerste seizoen heb ik al wat Engelsen aangetrokken, in de toekomst hoop ik er nog meer te kopen.

Verkopen:Almunia, Poom, Ljungberg, Ryan Garry, Pires en Jordan vertrokken samen voor een bedrag van 16,25M. Het meest opmerkelijk zijn Pires en Ljungberg. De rede voor de verkoop was simpel, ze waren beide back-up en hadden toch aardig wat loon.

Opstelling:

DM: Lehmann (Steele, Mannone)

VR: Eboué (Lauren, Magno)

VC: Campbell (Senderos, Cygan)

VC: Touré (Senderos, Cygan)

VL: Cole (Clichy, Traoré)

MR: Bojinov (Magno, Flamini)

MC: Cesc (De Guzman, Noble)

MC: Hleb (De Guzman, Silva)

ML: Reyes (Van Persie)

SC: Van Persie (Adebayor)

SC: Henry (Bergkamp)

Zo speelde ik dus het meeste in mijn 1ste seizoen bij Arsenal. Mannone, Traoré en Lupoli hebben zeer verrassend al wat wedstrijdjes mee gedaan. Traoré maakte zelfs een doelpunt bij zijn debuut. Ook James Vaughan mocht een keertje meedoen.

Tijd voor de prestaties. Het was een seizoen van de verliezende finales. We beginnen met de competitie. Deze verliep dramatisch, we werden 3e. Het liep niet en we werden gehindert door blessures; Hleb (5 maanden), Campbell (In 't begin al geblesseerd), Cole (5 maanden), (Henry 2 maanden) om maar wat te noemen. Volgend jaar moet het allemaal beter gaan, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. De Carling Cup dan, daar verloren we de finale van het ijzersterke Liverpool, het werd 3-1. De FA Cup dan, deze werd wederom in de halve finale tégen Liverpool verloren, op penalty's (5-3). Dan blijft de Champions League over. In deze beker werd ook de finale bereikt, tegen de Duitse kampioen Bayern Munchen. Het kwam op penalty's aan, waar Bayern de betere in was en deze beker omhoog mocht houden. Dit seizoen is toch een beetje dramatisch, vooral omdat de spelers niet met druk kunnen omgaan. Tot volgend jaar! Ohja, we wonnen de Community Shield met 4-0 van Chelsea.

Later ;)

Zo, het tweede seizoen is ook afgelopen. Helaas nóg slechter dan het 1e seizoen. Laten we beginnen met de transfers. Er werden toffe spelers aangetrokken zoals; Sahin, Ekin, Kerlon, Jones, Ferdinand, Okaka en Kompany kwamen ons versterken, helaas niet veel Engelsen dus, die waren onbetaalbaar. Gilberto Silva vertrok naar Duitsland voor 5,5m, ook Aliadiere mocht vertrekken en wat talentjes. Ook vertrok Senderos voor een kleine 8 miljoen.

De prestaties waren helaas wat minder dan vorig jaar. In de Carling Cup werden we al in de 3e ronde uitgeschakeld door Gillingham, ach, de gemiddelde leeftijd van ons in die wedstrijd was 3 jaar. De FA Cup ging wel wat beter dan vorig seizoen, de finale werd met 3-2 van Tottenham Hotspur gewonnen. Het kampioenschap was dit jaar ook een feit, moest ook wel. Het ging soms moeilijk maar we zijn toch eindelijk kampioen, hopelijk volgend seizoen ook weer. De CL verliep ook dramatisch, in de kwartfinale kwamen we onze aartsrivaal Liverpool tegen, de rest hoef je niet te weten, we verloren.

Geplaatst

Ik ben bezig met twente en zit inmiddels in 2014. Heb tot nu toe alleen nog maar een Nederlandse beker gewonnen en verder telkens europees gespeelt maar geen titels. Dit seizoen waar ik nu in zit kan ik landskampioen worden. Ook heb ik een enorm talent gekregen uit mijn jeugd. Een "Wonder kind"

patrickdewaal8jm.jpg

Geplaatst

Speel nu met VVV-Venlo in CM -03/04 :D Oldskool!

Ben nu met mun 3de seizoen bezig:

1ste seizoen: Kampioen Gouden Gids Divisie, Winnaar Amstelcup

2de seizoen: 2de in Eredivisie ( PSV Kampioen ) Winnaar Amstelcup, Winnaar UEFA Cup

3de seizoen: nu winterstop, bovenaan ben nog ongeslagen. En zit in de volgende ronde van de CL heb in de groepsrondens van Valencia, Lyon en Lazio gewonnen :D Amstel Cup zit ik in de Halve Finale, moet een kippetje zijn om die weer te winnen.

Kasper Smeichel

Rincon - Olfers - Dailly - Paridiaans

Bruno Gama - Shabalala - Paez - Pardo

Oskarson - Ederson

Speel met een best rare tactiek, zo niet uit te leggen. Als er intresse is maak meschien een novelle.

Op de bank zitten o.a. Hazurov - Kesuru - Besta - Verdellen - Ferdinand ( broertje van ) Paunovic - Zhukov - Adu en nog wat mensen!

Geplaatst

@Danny091283

Vreemd dat hij een lage natuurlijke condidtie heeft en wel een hoog uithoudingsvermogen. Verder is het een speler die het koppie snel laat hangen. Maar als je hem goed traint kan ie wel een legende worden!

@Funs

Je team suckt de pan uit, je wint toch niet van mij :p

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]