Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM 2010] Roda JC: Time to make progress part II

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Weer een aantal mooie stukjes.

Als je Roda echt vooruit wilt laten gaan zou ik Hendriks fijn laten adviseren maar niet meer bij de organisatie binnenhalen (maar dat is een heel andere discussie die hier niet hoeft ;))

Heb je overigens al een idee van de selectie waar de sterke en zwakke punten liggen etc? Kun je mooi kijken of dat in Fm straks ook is :)

• Antwoorden 246
  • Weergaven 590
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

208ha2e.png

[spoiler=reacties]

Nol hendriks z'n kleinzoon zit bij mij in de klas haha, maar ziet er allemaal goed uit!(y)

Leuk voor je, bedankt voor je reactie!

Weer mooie stukjes, ziet er goed uit.

Bedankt!

Mooie update's weer, GZD en je komt snel IDS

Bedankt, ik hoop het ;)

Ziet er goed uit Jarich !. Heb hem net ff doorgenomen en dit word een toppertje :thumb:

Bedankt! Wanneer start jij weer een novelle?

Mooi stukjes, ga zo door!

Bedankt, zal ik zeker doen!

Weer een aantal mooie stukjes.

Als je Roda echt vooruit wilt laten gaan zou ik Hendriks fijn laten adviseren maar niet meer bij de organisatie binnenhalen (maar dat is een heel andere discussie die hier niet hoeft ;))

Heb je overigens al een idee van de selectie waar de sterke en zwakke punten liggen etc? Kun je mooi kijken of dat in Fm straks ook is :)

Hendriks wil ik idd adviseur van de club laten worden. Ik heb wel al een idee van de sterke en zwakke punten, maar dat wordt nog helemaal uitgelicht ;)

De afgelopen dagen heb ik geen update kunnen doen wegens school, maar komende week (vanaf vandaag) mogen jullie een aantal updates verwachten aan gezien ik maar weinig les heb. Daarnaast heb ik volgende week herfstvakantie, en ben ik van maandag t/m donderdag op voetbalkamp en weet ik niet of ik updates kan plaatsen (ik weet nog niet eens of ik internet heb daar). Ik hoop jullie bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Ik hoop dat jullie deze novelle blijven volgen, want daar doe ik het natuurlijk voor ;)

Geplaatst

Wist niet dat je al weer een tweede deel was begonnen!:O

Ga hem zeker weer volgen, hopen dat tie nog beter wordt als het eerste deel!:)

Geplaatst

Ik kan niet wachten op de nieuwe updates :). Ja ik start direct na de release van FM 2010 weer een novelle. Dit maal met de Graafschap in de vertrouwde stijl die ik ook bij o.a. QPR & Burnley heb gehanteerd :).

Geplaatst

Zeer knappe spelersvoorstellingen en het geeft zin om meer te lezen. School blijft belangrijker dus zeker daar voorrang aan geven, maar de updates moeten kwaliteit hebben en het is niet de hoeveelheid die telt.

Succes eens het spel er is

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Wist niet dat je al weer een tweede deel was begonnen!:O

Ga hem zeker weer volgen, hopen dat tie nog beter wordt als het eerste deel!:)

Dan weet je het bij deze ;) Ik hoop ook dat hij beter gaat worden als het eerste deel, dat is ook mijn doel ;) Bedankt voor je reactie!

Ik kan niet wachten op de nieuwe updates :). Ja ik start direct na de release van FM 2010 weer een novelle. Dit maal met de Graafschap in de vertrouwde stijl die ik ook bij o.a. QPR & Burnley heb gehanteerd :).

Bedankt, jij ook veel succes met je aankomende novelle ;) Ik weet zelf nog niet hoe ik de wedstrijden ga presenteren, maar dat zullen jullie vanzelf wel zien ;)

Zeer knappe spelersvoorstellingen en het geeft zin om meer te lezen. School blijft belangrijker dus zeker daar voorrang aan geven, maar de updates moeten kwaliteit hebben en het is niet de hoeveelheid die telt.

Succes eens het spel er is

Bedankt! School is idd belangrijker, maar ik heb deze week maar weinig les en vandaar dat ik meer kan updaten. Zelf kan ik niet wachten tot FM 2010 uitkomt, ik heb er nu al zin in!

Ik ga deze volgen :)

Ziet er goed uit, succes verder :thumb:

Bedankt!

toffe novelle tot nu toe ;)

Bedankt!

208ha2e.png

Even voorstellen: Morten Skoubo

263c02a.png

In de rubriek 'even voorstellen' zullen wij alle nieuwe aankopen van Roda JC presenteren. Vandaag Morten Skoubo, die wordt gehuurd van FC Utrecht en waarschijnlijk het aanvalsduo gaat worden samen met Mads Junker.

Morten Skoubo werd geboren op 30 juni 1980, in de Deense stad Holstebro. Skoubo begon zijn profcarrière bij FC Midtjylland, een club die vlak bij zijn geboorteplaats ligt. Hij kwam in 1999 bij de selectie en werd meteen één van de eerste spelers van de club, aangezien de club in 1999 is opgericht. FC Midtjylland is een fusie tussen Ikast FC en Herning Fremad.

De Deense spits maakte zijn debuut dan ook in het seizoen 1999/2000, in de Deense tweede divisie. Hier speelde Morten 6 wedstrijden, waarin hij 1 keer scoorde. FC Midtjylland promoveerde direct in het eerste seizoen naar de hoogste klasse van Denemarken. 3 seizoenen mocht Skoubo spelen op het hoogste niveau namens FC Midtjylland. 48 wedstrijden mocht hij spelen, en hierin scoorde hij 23 keer.

Borussia Mönchengladbach zag wel wat in de Deen en haalde hem in het seizoen 2002/2003, nadat hij al 4 wedstrijden erop had zitten bij FC Midtjylland. In het eerste seizoen bij de Duitse club speelde Skoubo 21 wedstrijden, maar scoorde slechts 4 doelpunten. In het tweede seizoen bij Borussia Mönchengladbach, het seizoen 2003/2004, speelde de spits slechts 7 wedstrijden. Skoubo werd verhuurd aan West Bromwich Albion, zodat hij weer speelminuten kon maken. Althans, dat was de bedoeling. Skoubo speelde bij de Engelse club slechts 2 wedstrijden. Je kunt zijn periode in Duitsland (en ook wel Engeland) dus een mislukking noemen.

2vtobki.png

Skoubo juicend na een doelpunt voor Brøndby IF

In het seizoen 2004/2005 was een terugkeer naar Denemarken de beste optie voor Skoubo. Topclub Brøndby IF betaalde € 600,000,- voor de spits. In twee seizoenen speelde hij 34 wedstrijden, waarin hij 19 keer scoorde.

De Spaanse club Real Sociedad zag wel wat in Skoubo. De Deense spits had op dat moment al 5 wedstrijden gespeeld voor Brøndby IF, waarin hij 8 keer scoorde. Real Sociedad maakte € 2,5 miljoen over naar de Deense topclub. In Spanje speelde hij in twee seizoenen 24 keer en scoorde slechts 5 keer. In het tweede seizoen kwam hij weinig aan het spelen toe wegens verschillende blessures.

k3wqoy.png

Skoubo in actie namens FC Utrecht

In het seizoen 2007/2008 degradeerde Real Sociedad, en zijn contract was afgelopen. Utrecht haalde hem in het seizoen 2008/2009 binnen, maar ook hier kreeg hij veel blessures waardoor hij slechts 2 keer mocht meespelen. Bij Roda JC hoopt de spits weer zoveel te scoren als in Denemarken. ‘Morten is een goede speler, maar door veel pech met blessures heeft hij de laatste paar seizoenen weinig kunnen spelen.’ Zegt Martin van Geel. ‘Wij hopen dat hij bij ons geen last meer gaat krijgen van blessures en hopen dat hij zich in de basis kan spelen.’

8zph1i.png

Skoubo samen met Martin van Geel

Geplaatst

Mooie update, als hij wat minder geblesseerd was en wat meer zou spelen had het een echte topper kunnen worden. GZD:thumb:

Geplaatst

Denk dat Skoubo een goede kracht kan worden in je team :). Hopelijk kan hij het net vaak laten trillen :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

ziet er allemaal top uit hoor!

Bedankt!

Mooie update, als hij wat minder geblesseerd was en wat meer zou spelen had het een echte topper kunnen worden. GZD:thumb:

Bedankt, ik denk het ook ;)

Denk dat Skoubo een goede kracht kan worden in je team :). Hopelijk kan hij het net vaak laten trillen :thumb:

Ik denk het ook, en ik hoop dat hij een dodelijk aanvalsduo gaat worden met Junker ;) Bedankt voor je reactie!

Leuke update :) ook hier kijk ik uit naar wanneer FM uitkomt

Bedankt, helaas nog 10 dagen wachten :banana:

208ha2e.png

Hendriks zegt ‘ja’ tegen baan als adviseur

2d6p5ef.png

Roda JC heeft Nol Hendriks weten vast te leggen als adviseur van de club. De eigenaar van kledingwinkel Hendriks Mode zal de komende seizoenen weer de club adviezen gaan geven over verschillende zaken. Zijn eerste taak wordt het adviseren over de trainer. Zal Harm van Veldhoven ontslagen worden of niet? Dat is de grote vraag in Kerkrade en omstreken. Ook zal hij adviezen gaan geven over het wel of niet aantrekken van spelers.

‘Wij zijn heel blij dat Nol terug is bij Roda. Nol heeft een Roda-hart en past uitstekend bij de club. Met zijn adviezen hopen we dat de club weer stappen vooruit kan gaan zetten.’ Aldus technisch directeur Martin van Geel.

Geplaatst

Mooi dat er weer mensen met een Roda-hart naar de club komen :)

Geplaatst

Daar ligt de basis van het succes van elke job : personen die de club in hun hart dragen want die gaan in het belang, in jouw geval Roda JC denken en niet in hun eigenbelang ! Hopelijk kan je nog een paar clubmensen halen en zo met een ploeg van competente mensen de club naar de top brengen !

Succes

Geplaatst

Dat filmpje van Coerver _O_ wat een held. Leuk dat je zo af en toe een filmpje ertussen zet.

Je doelstellingen lijken me pittig, maar gezien je vorige novelle met Roda zijn ze denk ik wel haalbaar, succes in Kerkrade!

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Goed dat Hendriks terukomt:thumb:

Idd, bedankt voor je reactie!

Mooi dat er weer mensen met een Roda-hart naar de club komen :)

Daar ligt de basis van het succes van elke job : personen die de club in hun hart dragen want die gaan in het belang, in jouw geval Roda JC denken en niet in hun eigenbelang ! Hopelijk kan je nog een paar clubmensen halen en zo met een ploeg van competente mensen de club naar de top brengen !

Succes

Je hebt helemaal gelijk, ik denk nog wel dat er een paar clubmensen komen ;) Bedankt voor je reactie!

Leuk dat hij weer terug komt

Succes bij Roda! Zal me benieuwen of je al je doelstellingen zult halen!

Bedankt! Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop het natuurlijk wel ;)

Dat filmpje van Coerver _O_ wat een held. Leuk dat je zo af en toe een filmpje ertussen zet.

Je doelstellingen lijken me pittig, maar gezien je vorige novelle met Roda zijn ze denk ik wel haalbaar, succes in Kerkrade!

Coerver is idd een held :D Filmpjes zet ik af en toe er tussen zodat jullie niet alleen hoeven te lezen, maar ook kunnen kijken. Bedankt voor je reactie!

208ha2e.png

212u4jp.png

Geplaatst

Ger Senden, dat is toch wel Mister Roda. Ik herrinner me van hem nog wel zo'n droog afstandschot van een meter 50 ofzo :

Geplaatst
Ger Senden, dat is toch wel Mister Roda. Ik herrinner me van hem nog wel zo'n droog afstandschot van een meter 50 ofzo :<

idd,

tegen AZ was dat in Alkmaarderhout einduitslag 1-5 voor roda toen ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]