Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

28qxls1.jpg

071009

Het begon allemaal 10 jaar geleden, ik voetbalde bij een amateurploegje, maar er kwam snel verandering in... We voetbalden op een redelijk hoog niveau de eerste klasse. We waren flink aan het groeien met het team om stappen vooruit te maken, ik was aanvoerder en liet me van me goeie kant zien in elke wedstrijd. Na 5 wedstrijden stonden we nog altijd bovenaan zonder puntverlies, en we hadden een doelsaldo van 25 voor en maar één tegen. Dus je kan wel zeggen dat het heel goed ging, maar we moesten het nu opnemen tegen onze grootste rivaal...

Er stonden zo'n twee á drie duizend mensen te kijken naar de wedstrijd. In het begin gingen we gelijk op, maar naar een minuut of twintig zag je wel dat het beter ging bij ons team. We combineerden makkelijk en kregen toch een aantal kansen, ik speelde tot dan toe een hele goeie wedstrijd. Na dertig minuten krijgen wij een vrijetrap, onze vaste nemer was er niet, dus was ik de aangewezen persoon. Ik leg de bal op zo'n 22 meter neer. Ik neem en aanloop en schiet de bal in de lange hoek ERIN! GOAAAAAAAL GOAAAAAAAAL! Alle supporters zijn door het dwazen heen en rennen heen en weer, we staan met 1-0 voor! We speelden daarna de eerste helft uit en er waren geen problemen.

De tweede helft begon al meteen met een tragedie, ik krijg de bal aangespeeld op het middenveld. Er komt een tegenstander ingevlogen met een gestrekt been op mijn enkel en vanaf dat moment wist ik het meteen, dit is niet goed. Ik schreeuw het uit van de pijn en iedere speler komt kijken hoe het met me gaat, maar het gaat niet goed met me. Ik werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis, en kreeg te horen dat mijn enkel nooit meer zo zal zijn als vroeger, en dat ik dus nooit meer zou kunnen voetballen.

357gk5x.jpg

Geplaatst
  • Auteur

28qxls1.jpg

071009

Het begon allemaal 10 jaar geleden, ik voetbalde bij een amateurploegje, maar er kwam snel verandering in... We voetbalden op een redelijk hoog niveau de eerste klasse. We waren flink aan het groeien met het team om stappen vooruit te maken, ik was aanvoerder en liet me van me goeie kant zien in elke wedstrijd. Na 5 wedstrijden stonden we nog altijd bovenaan zonder puntverlies, en we hadden een doelsaldo van 25 voor en maar één tegen. Dus je kan wel zeggen dat het heel goed ging, maar we moesten het nu opnemen tegen onze grootste rivaal...

Er stonden zo'n twee á drie duizend mensen te kijken naar de wedstrijd. In het begin gingen we gelijk op, maar naar een minuut of twintig zag je wel dat het beter ging bij ons team. We combineerden makkelijk en kregen toch een aantal kansen, ik speelde tot dan toe een hele goeie wedstrijd. Na dertig minuten krijgen wij een vrijetrap, onze vaste nemer was er niet, dus was ik de aangewezen persoon. Ik leg de bal op zo'n 22 meter neer. Ik neem en aanloop en schiet de bal in de lange hoek ERIN! GOAAAAAAAL GOAAAAAAAAL! Alle supporters zijn door het dwazen heen en rennen heen en weer, we staan met 1-0 voor! We speelden daarna de eerste helft uit en er waren geen problemen.

De tweede helft begon al meteen met een tragedie, ik krijg de bal aangespeeld op het middenveld. Er komt een tegenstander ingevlogen met een gestrekt been op mijn enkel en vanaf dat moment wist ik het meteen, dit is niet goed. Ik schreeuw het uit van de pijn en iedere speler komt kijken hoe het met me gaat, maar het gaat niet goed met me. Ik werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis, en kreeg te horen dat mijn enkel nooit meer zo zal zijn als vroeger, en dat ik dus nooit meer zou kunnen voetballen.

357gk5x.jpg

Geplaatst
  • Auteur

28qxls1.jpg

071009

357gk5x.jpg

Geplaatst

Op d'n enkels :D Nee grapje, leuk begin, veel succes met je nieuwe novelle ;)

Geplaatst
  • Auteur

28qxls1.jpg

Succes man! ;)

Bedankt man!

goed begin suc6 verder

Bedankt, en gaat wel lukken hoop ik.

Op d'n enkels :D Nee grapje, leuk begin, veel succes met je nieuwe novelle ;)

Haha bedankt.

Veel succes!

Thanks!

Succes met je novelle!:)

Dank U Wel.

Succes met deze novelle en sterkte met de enkel :p

Haha bedankt.

Succes!

Thanks!

succes

Ook jij bedankt.

Morgen komt nieuwe update, vandaag wegens tijdgebrek geen.

Geplaatst
  • Auteur

28qxls1.jpg

091009

Nadat ik het bericht kreeg dat ik waarschijnlijk nooit meer kon voetballen stortte mijn wereld in, voetbal was mijn lust en mijn leven. Ik dacht bij mezelf wat moet ik nu nog doen? Alleen maar op de bank zitten, ik trek het niet zonder voetballen... Mijn vriendin probeert me een beetje op te vrolijken, maar het heeft weinig zin. Ik moet wel normaal blijven doen dacht ik toen bij mezelf, als ik een beetje mijn vriendin zit af te snauwen, dat helpt ook niks. Ik werd die dag nog geopereerd, en toen begon de revalidatie...

Elke dag, dag in dag uit. Ik moest alleen maar oefenen om mijn enkel erbovenop te krijgen, ik wist dat ik niet meer kon voetballen maar ik wou gewoon verder in de voetbalwereld. Elke dag voelde ik dat het beter ging, maar sommige dagen had ik ook het gevoel alsof ik instortte. Ik werd wakker met ontiegelijk veel pijn, en ik wist niet meer wat ik moest doen, maar de dag erna leek het weer helemaal weg te zijn en ging het steeds beter. Mijn mental coach zei dan ook dat ik gewoon niet moest opgeven en doorgaan, maar als je denkt dat je niet meer kan voetballen is het toch wel moeilijk. Maar ik heb een plan B uitgedacht, misschien wil ik wel coach worden?

Geplaatst

Jammer van je voetbalcarriere maarja als je nog zou voetballen zou je deze novelle over je trainerschap niet maken ;) Succes!

Geplaatst
  • Auteur

deze novelle ben ik allang gestopt, zou deze verwijderd kunnen worden?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]