Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

leuke spits voor ajax??

Beter dan Pantelic?

Begin seizoen 1.

TB: 5 miljoen.

Snelle recties graag?(A)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Pantelic is goed hoor ;)

Ja maar ik twijfel zo aan hem:P

Ik weet niet of hij er 25-30 gaat maken in een seizoen?:wall:

EDT: Laat maar hij heeft nu in 2 wedstrijden 3 keer gescoord.

Ik blijf het proberen anders gaat suarez naar de spits.

Geplaatst

Vraagje;

Heeft iemand ervaring met Dele Adeleye? Ik kan hem gratis naar Feyenoord halen, maar weet niet of hij goed genoeg is..

Geplaatst

Suggesties voor vertrekkende Suárez?

Pantellic is verkocht, Dario is wisselvallig, Kramaric en Lukaku zijn nog erg jong. Ik zoek een spits die er gelijk staat. Liefst snel en koelbloedig.

Geplaatst

Vagner Love is een dikke held, probeer anders Welliton, Adriano, Mandzukic en anders geef je Kramaric en Lukaku gewoon de basisplaats. Zullen dat zeker wel goed doen

Geplaatst

Joao Moutinho geschikte opvolger voor Gerrard?

Geplaatst
Vagner Love is een dikke held, probeer anders Welliton, Adriano, Mandzukic en anders geef je Kramaric en Lukaku gewoon de basisplaats. Zullen dat zeker wel goed doen

Bedankt voor de suggesties, Welliton kwam dicht in de buurt naar wat ik zocht, alleen moest ik zo'n 25+ miljoen voor hem neerleggen. Heb nu Artem Milevskyi gekocht voor 11,5 en heb daarmee ook wat meer lengte in de voorhoede, naast het feit dat het een zeer goede (team)speler is.

Geplaatst

Ligt eraan wat voor type je zoekt he.. Gago is een voetballende speler, Diaby ook wel maar is fysiek veel sterker en Diarra (Mahamadou neem ik aan) is echt een verdedigend type

Diarra terughalen naar Nederland vind ik een mooi idee, *edit* als het je niet teveel geld kost. Met Gago of Diaby kan je nog geld verdienen in de toekomst.

Geplaatst
Joao Moutinho geschikte opvolger voor Gerrard?
Geplaatst

Dat lijkt mij wel jaa

Hoewel moutinho toch meer een aanvallend ingestelde middenvelder is en gerrard niet echt... maar toch...

Geplaatst
Dat lijkt mij wel jaa

Hoewel moutinho toch meer een aanvallend ingestelde middenvelder is en gerrard niet echt... maar toch...

Als ik zoekfilter doe op basis van dan komen er 3 spelers waarvan er 2 een stuk ouder en 1 1 jaar jonger, daar heb ik niets aan.

Ik heb Gerrard nu overrigens naast Mascherano staan als vooruitgeschoven spelmaker(aanvallend)

Geplaatst
Ik zoek een goede vc voor PSV budget is 12miljoen.

Zit op de helft van het 2 de seizoen

Jorgensen van kopenhagen!

kijk anders nog ff bij feyenoord rond.... die hielden de spitsen aardig in bedwang:p

Geplaatst
Ik zoek een goede vc voor PSV budget is 12miljoen.

Zit op de helft van het 2 de seizoen

Miranda of otamendi, ik zou dan voor miranda gaan, otamendi scoort veel rode kaarten bij mij, zeker 3/4 per seizoen.

Geplaatst
Jorgensen van kopenhagen!

kijk anders nog ff bij feyenoord rond.... die hielden de spitsen aardig in bedwang:p

Ik zou ook voor Jorgensen gaan. Gehaald voor 5 miljoen en speelt als een beer bij mijn Ajax.

Geplaatst

Een niet al te oude (maximaal 27 jaar) VMC voor Millwall FC. Prijs: Maximaal 1 miljoen. Moet doorverkoopwaarde hebben.

Geplaatst

Ik zoek een centrale middenvelder voor Leeds begin seizoen 2.

Hij kan zo'n 5 miljoen kosten, mag iets meer zijn. Maar hij moet niet al te veel salaris vragen.

Honda krijgt geen werkvergunning :(

Geplaatst

Granqvist wordt in mijn game echt een goeie verdediger. Kwam hem net tegen omdat ik ook een CV zoek. Weet niet of hij naar Leeds wil maar ik zou het zeker proberen. Hij is bij mij halverwege seizoen drie voor 3,4 miljoen naar Atletico gegaan en doet het daar prima...

*edit* oh je zoekt een centrale middenvelder, ik las verdediger.. Nouja dan is het gewoon een algemene tip.

Geplaatst
Granqvist wordt in mijn game echt een goeie verdediger. Kwam hem net tegen omdat ik ook een CV zoek. Weet niet of hij naar Leeds wil maar ik zou het zeker proberen. Hij is bij mij halverwege seizoen drie voor 3,4 miljoen naar Atletico gegaan en doet het daar prima...

*edit* oh je zoekt een centrale middenvelder, ik las verdediger.. Nouja dan is het gewoon een algemene tip.

Haha geen probleem. :shhh: