Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik speel met FC Groningen en aan het einde van het eerste seizoen loopt het contract van Gibril Sankoh af. Sankoh wil alleen verlengen tegen een véél te hoog salaris, dus probeer ik hem te slijten. Echter telkens wanneer ik hem aanbied, voor welk bedrag dan ook, en er komen vervolgens biedingen van allerlei clubs, staat er standaard dat 'FC Groningen het bod heeft afgeslagen'. En dat terwijl ik niet eens kan kiezen wat ik met deze biedingen doen. Komt dit doordat mijn bestuur de transfer dan tegenhoud of wat dan ook? Of is het iets anders?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik speel met FC Groningen en aan het einde van het eerste seizoen loopt het contract van Gibril Sankoh af. Sankoh wil alleen verlengen tegen een véél te hoog salaris, dus probeer ik hem te slijten. Echter telkens wanneer ik hem aanbied, voor welk bedrag dan ook, en er komen vervolgens biedingen van allerlei clubs, staat er standaard dat 'FC Groningen het bod heeft afgeslagen'. En dat terwijl ik niet eens kan kiezen wat ik met deze biedingen doen. Komt dit doordat mijn bestuur de transfer dan tegenhoud of wat dan ook? Of is het iets anders?

Heb je toevallig bij Sankoh's profiel aangevinkt dat je automatisch alle boden weigert?

Geplaatst

wat is het verschil tussen speler van het jaar en voetballer van het jaar?

Want in de serie A kan je voor allebei een prijs krijgen.

En het rare is dat een speler van me heeft wel de prijs voor voetballer van het jaar gekregen maar werd 2e in speler van het jaar van de serie A.

En de winnaar van speler van het jaar kwam niet in de top 3 van voetballer van het jaar voor :S

Geplaatst
Nee joh...:D

Dat slaat op de teambesprekingen, je bent te streng voor ze.

krediet is ook dat je geen complimenten geeft aan je team als ze goed bezig zijn.

Geplaatst

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29594

Ik heb deze gedownload, en geplaatst in Programfilmes/Sport Interactive/football manager 2010/data

Ik heb alle bestandjes bij geplakt, maar hij doet niet.

Maar ik denk dat ik het fout doe, omdat hij het niet doet...

Doe ik wat fout of moet ik hem nog instellen in de game?

EDIT: Laat maar, ik had in verkeerde map geplaatst...

Geplaatst

2vraagjes

1. -Sins waneer speelt Manchester City in seizoen 09/10 patch geen / MU Data 3.0 niet meer in de Europa League??

2. -Bij city krijg je 14% aan geld van de kaartverkoop... ...hoe gaat dat omhoog wand nu maak ik dik verlies :S

EDIT:

Antwoordt hoeft niet meer,

heb al antwoord!

Geplaatst

ik heb een probleem met FM10 icm windows 7.

Als ik via print screen een screenshot maak en dan kopieer in paint zie ik alleen het bureaublad, dus niet fm.

Zijn er nog andere programma's om screens mee te maken voor novellen?

Geplaatst

Is het valsspelen als ik Sir Alex Ferguson Assistent Manager maak en hem aanneem? Want, als ik hem nu 1 aanbied wilt ie niet...?

Geplaatst

1264322922-120.png

Als ik nieuw spel aan wil maken met Nederlandse 1e Klasse krijg ik dit :( Kan iemand helpen??

Edit: Probleem opgeslost, geen hulp meer nodig!

Geplaatst

dat moet je in het arbeidsgedeelte zijn, als je daar ben zie je waarschijnlijk het goede topic

Geplaatst

Ik heb een vraagje, heb via editor een nieuwe club etc. aangemaakt en geplaatst in de Jupiler league, maar als ik een nieuw spel start kan ik Nederland niet meer aanvinken, wat moet ik nu doen, zodat dat wel kan?

Geplaatst
Ik heb een vraagje, heb via editor een nieuwe club etc. aangemaakt en geplaatst in de Jupiler league, maar als ik een nieuw spel start kan ik Nederland niet meer aanvinken, wat moet ik nu doen, zodat dat wel kan?

Dat komt omdat de Jupiler League nu één team te veel heeft, je moet even een team(bijv Omniworld) verwijderen uit de competitie;)

Geplaatst

Aah mooi ik dacht al dat het iets simpels was, bedankt

Geplaatst

Ik wil graag een game starten in 2055, kan ik dat vanaf het begin doen of moet ik in de game en dan tot 2055 op vakantie gaan?

Geplaatst

Dat komt omdat de Jupiler League nu één team te veel heeft, je moet even een team(bijv Omniworld) verwijderen uit de competitie;)

Dus je kan wel een hele competitie toevoegen met 20 clubs maar je kan van de jupiler league geen divisie maken met 22 clubs en je kan van de eredivisie geen divisie maken met 20 clubs?

Of kan dat wel alleen moet je dan eerst de regels veranderen door gewoon het getal 18 te vervangen door 20?

Geplaatst
Ik wil graag een game starten in 2055, kan ik dat vanaf het begin doen of moet ik in de game en dan tot 2055 op vakantie gaan?

VAKANTIE_O_

Geplaatst

Als ik mijn jeugdacomodaties verbeter,

krijg ik dan op ten duur ook beter jeugdspelers? (regens)

Geplaatst
Als ik mijn jeugdacomodaties verbeter,

krijg ik dan op ten duur ook beter jeugdspelers? (regens)

Ja.