Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
@Nic!: Je artikel komt gewoon weer op de voorpagina van fm.manutd ?

Yesh, heel even ervoor op Tasta, dan met exclusieve screenshots op frontpage MU.

Trouwens, iemand vroeg deze:

instructies.jpg

Geplaatst

Gebruik je die zijlijn instructies veel? En hoe werkt dit precies? Als je bijvoorbeeld zegt Backs mee opkomen, gaan die backs dan in de hele wedstrijd mee op, of geldt dit dan voor een korte periode..

Geplaatst
Bedankt Nic (y) Ik vind de Ajacieden iets underrated.

Idem. Ben nu al benieuwd hoe Feyenoord er uit ziet ;e

Geplaatst
  • Auteur
Gebruik je die zijlijn instructies veel? En hoe werkt dit precies? Als je bijvoorbeeld zegt Backs mee opkomen, gaan die backs dan in de hele wedstrijd mee op, of geldt dit dan voor een korte periode..

Het zijn gewoon slideraanpassingen die 'verwoord' zijn. Opkomende backs zal dus de mentaliteit en de aanvallende impulsen verhogen van de twee backs.

Dit gedurende de tijd totdat je deze instructie annuleert.

Geplaatst
  • Auteur

3D is trouwens echt veel op vooruitgegaan t.o.v. previewcode. Stadions zorgen ook voor meer beleving, die zaten nog niet in de previewcode.

Mijn vriendschappelijke wedstrijden in 3D afgewerkt en serieus aan het overwegen bij 3D te blijven. Eens ik terug naar 2D ga, ga ik niet meer terug kunnen gaan. Dat is wel al zeker.

Geplaatst

Kun je daar nog een screen van posten dan? Of misschien zelfs een filmpje?

Geplaatst
Idem. Ben nu al benieuwd hoe Feyenoord er uit ziet ;e

Misschien is het raar, maar waarom word er elk jaar verwacht dat er bij Ajax potentiele toppers rondlopen? Van de huidige selectie heeft alleen Suarez het in zich om op grote hoogte te komen, de rest is allemaal realistisch genoeg naar mijn ogen. Suarez had misschien iets beter gekund, maar je weet zijn PA niet. Vergeet niet dat de spelers veel minder overrated zijn als in de voorgaande versies.

Geplaatst

Mag ik misschien een screentje van Tote van Hercules?

Geplaatst
Misschien is het raar, maar waarom word er elk jaar verwacht dat er bij Ajax potentiele toppers rondlopen? Van de huidige selectie heeft alleen Suarez het in zich om op grote hoogte te komen, de rest is allemaal realistisch genoeg naar mijn ogen. Suarez had misschien iets beter gekund, maar je weet zijn PA niet. Vergeet niet dat de spelers veel minder overrated zijn als in de voorgaande versies.

Kijk voor de gein is naar de stats van Suarez. Dan zie je 13 bij strafschoppen, terwijl die ze er allemaal in schiet vorig seizoen op 1 na. En 12 voor koppen terwijl hij redelijk met zijn hoofd scoort. Als je als maker Ajax een beetje hebt bekeken weet je dat. Tuurlijk moet het niet zo zijn dat alle Ajax spelers nu al Barcelona waardig zijn maar de eigenschappen moeten wel juist beoordeeld worden.

Geplaatst
Kijk voor de gein is naar de stats van Suarez. Dan zie je 13 bij strafschoppen

Alsof Suarez nu ineens 7 van de 20 mist. Bovendien, en dat vergeten heel veel mensen, veranderen de cijfers tijdens het spel. Als je bijvoorbeeld nu al een 19 hebt voor penalty's, dan wordt hij daar niet beter in.

Geplaatst
Alsof Suarez nu ineens 7 van de 20 mist.

Bovendien, en dat vergeten heel veel mensen, veranderen de cijfers tijdens het spel. Als je bijvoorbeeld nu al een 19 hebt voor penalty's, dan wordt hij daar niet beter in.

Dat moet nog blijken net als zijn doorgroeimogelijkheden. Maar moet je hem underraten zodat die nog kan groeien, of moet je iemand beoordelen op zijn huidige kwaliteiten?

Geplaatst

Dus Suarez is in jou ogen die dikke penaltiekiller die vervolgens ook met zijn kop mee kan met de beste van de wereld? 12 kan makkelijk nog 16 worden, en dat vind ik heel wat voor een type Suarez als kopper.

Geplaatst

Ja hij is in mijn ogen een penaltykiller aangezien hij bijna altijd scoort en op veel verschillende manieren. En over dat van koppen, zie mijn bovenstaande post.

Geplaatst

Suarez scoort zijn penalties tegen tegenstanders als Heracles, dan is 13 niet eens zo'n gek cijfer hoor. Landzaat scoorde ook jarenlang zo goed als alles en had altijd ook maar zoiets, idemdito met bijvoorbeeld Huntelaar. Verder blijf ik erbij dat Suarez met 12 er zeker goed vanaf komt met koppen, zie hem immers geen kopduels winnen tegen beren uit de PL bijvoorbeeld, wat iemand met een hoger cijfer wel zou kunnen. Als het nu al 15 was geweest dan was het maximum waarschijnlijk 19, en dat is veels te veel.

Geplaatst

Goh en nu zijn er nog maar een paar screens geplaatst, moet je nagaan wat een discussies je krijgt als iedereen het spel heeft :p

Geplaatst
  • Auteur

FM blijft toch fantastisch. Met Anderlecht begonnen en geen transfergeld. Smolarek transfervrij aangetrokken, fans vonden het vreemde actie. Assist, goal en man van de wedstrijd bij zijn debuut in Champions League voorronde duel tegen FC Twente.

Manager Van Hoorde haalt zijn gelijk binnen, muaha! :D Oh, Lukaku is nu al een held. Topclubs komen met miljoenen om hem over te nemen. Scoorde al vlot in de voorbereiding en nu ook de belangrijke 3-1 gescoord in de weinig aantal minuten dat hij tegen FC Twente mocht debuteren.

lukakueerstecl.jpg

Geplaatst
Suarez scoort zijn penalties tegen tegenstanders als Heracles, dan is 13 niet eens zo'n gek cijfer hoor. Landzaat scoorde ook jarenlang zo goed als alles en had altijd ook maar zoiets, idemdito met bijvoorbeeld Huntelaar. Verder blijf ik erbij dat Suarez met 12 er zeker goed vanaf komt met koppen, zie hem immers geen kopduels winnen tegen beren uit de PL bijvoorbeeld, wat iemand met een hoger cijfer wel zou kunnen. Als het nu al 15 was geweest dan was het maximum waarschijnlijk 19, en dat is veels te veel.

Of je kopduels wint van beren in de PL hangt ook van andere dingen af dan alleen koppen, 'koppen' zelf is volgens mij meer van hoe je de bal kan raken, of je hem in de richting kan koppen die je wilt, of je die duels wint is ook afhankelijk van springen, evenwicht, kracht, anticipatie, positiespel/zonder bal etc

Nic, bedankt voor de screen :)