Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ohja ;)

En verder merk ik op dat er zoveel fouten zijn in het verslag van de wedstrijd.

Bijv. na een 20 minuten spelen staat er: PSV gaat in het laatste kwartier vol in de aanval

Ook algemeen bekend neem ik aan?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Sinds ik Patch 3 heb geinstalleerd, kan ik geen westrijdverslagen meer kijken, of op de uitslag klikken om zo de wedstrijd terug te kijken. Ik krijg niet eens de punten van mijn spelers te zien (in het tabblad wedstrijden).

Weet iemand hoe ik dit wel weer kan doen?

Geplaatst
Heren,

wat houdt gebrek aan eensgezindheid in? Hoe zou ik zoiets kunnen oplossen?

Ik denk dat dat komt omdat je sommige spelers niet evenwaardig behandelt als de rest, misschien moet je je reserves ook soms opstellen.

Geplaatst

Wat voor een database moet je samenstellen als je een nieuwe game wilt beginnen als bondscoach (voor de duidelijkheid, ik zat te denken aan een vrij laag land.. Jamaica lijkt me leuk ;))?

Geplaatst
In ieder gevan de extra spelers van dat land. Jamaica in jouw geval.

Zitten er van elk land extra spelers in dan? Van Jamaica kan ik ze iig niet vinden... (of moet je dit downloaden ofzo?)

Geplaatst

Kan iemand mij vertellen waar je het bestandje kan downloaden zodat de Kits groter zijn bij de wedstrijden? Ik blijf er maar overheen kijken.. Alvast Bedankt!

Geplaatst

Zijn er met die nieuwste patch nog hele storende bugs/fouten?

en ik hoorde dat met patch 2 de transfers nogal nep waren, dus slechte spelers konden zo naar topclubs, is dat opgelost?

Geplaatst

Wie o wie kan mij helpen, op mijn computer heb ik een game staan maar mijn computer is nogal langzaam, maar op mijn laptop heb ik ook fm staan dus ik heb via het mapje games die savegame op een usb gezet en in me laptop gedaan. Vervolgens zet ik hem op me laptop ook in het mapje games en open fm. Dan staat er kan het opgeslagen spel niet laden, wat ik wil kan dat gewoon niet? of doe ik iets fout..

Bij voorbaat dank x

Geplaatst

Wie weet hoe ik het duitse nationale elftal weer in mijn spel kan krijgen?

Alvast bedankt!

Geplaatst
Wie weet hoe ik het duitse nationale elftal weer in mijn spel kan krijgen?

Alvast bedankt!

Ga naar deze map:

C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc\all\

Voor Steam gebruikers:

C:\Program Files\Steam\steamapps\common\football manager 2010\data\db\1000\lnc\all\

Hierin zitten de bestanden Fake.lnc en nleague.lnc.

Fake.lnc zorgt ervoor dat het Duitse elftal geen echte spelers kan selecteren, en dat facepack van de spelers van het Nederlandse en Franse elftal geblokkeerd zijn.

nleague.lnc zorgt ervoor dat de Japanse, Zuid-Koreaanse en Chinese elftallen geen echte spelers kunnen selecteren.

Als je beide bestanden verwijdert, kunnen al deze elftallen echte spelers selecteren, en de faces van de spelers kunnen gebruikt worden.

Geplaatst

Ow bedankt voor je reactie, had m niet gezien...

Ja ik heb dat fake bestandje al verwijderd en een nieuwe game aangemaakt, maar nog staan er neppe spelers.

Nu zal ik die nleague ook wel even verwijderen en het nog een keer proberen!!

Geplaatst
Ow bedankt voor je reactie, had m niet gezien...

Ja ik heb dat fake bestandje al verwijderd en een nieuwe game aangemaakt, maar nog staan er neppe spelers.

Nu zal ik die nleague ook wel even verwijderen en het nog een keer proberen!!

Heb je FM al opnieuw opgestart?

Geplaatst

Goeiedag..

Als ik zijlijn instucties toepas blijven deze de hele eerste helft op "wachten" staan... ik zie ook nergens iets waar ik die instructies kan bevestigen, en daardoor worden deze instructies pas de 2e helft actief.. Iemand hier een oplossing voor?, of hoort dit gewoon zo ?

Geplaatst

Bestaat er een reservencompetitie voor clubs uit de 2. Bundesliga? Op dit moment (29 aug. 2009) nog altijd geen uitnodiging tot deelname aan reservencompetitie gehad...