Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

In mijn Aston Villa-game heb ik een keeperstalentje verhuurd aan Wycombe. Nu ging ik laatst kijken of hij progressie had gemaakt maar kwam ik tot de ontdekking dat hij daar niet speelgerechtigd is. Bij het kopje contract staat gek genoeg ook niet dat hij een huurcontract bij Wycombe heeft, maar alleen het contract bij Aston Villa. Terugroepen kan ook niet. Ik vraag mij dus af of ik deze speler ooit nog ga verwelkomen bij Aston Villa. Nu is het geen supertalent maar toch zeker wel een spelertje waar de nodige tonnen voor gevangen kunnen worden.

Heeft iemand ooit een soortgelijke situatie meegemaakt? If so, hoe heb je dit kunnen oplossen?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

aanmaken spelers via editor

Hallo allemaal,

Ik heb dit bericht ook bij het sub forum editors geplaatst, maar hier is meer activiteit. Zou graag een antwoord op mijn vraag willlen. Mocht het niet zo zijn dat dit bericht hier gepost mag worden, dan verwijder deze maar.

Ik heb in de editor een speler en een scheidsrechter aan het spel toegevoegd.

De spelers moet je een aantal statistieken meegeven over hoe goed hij is en hij moet worden. Na dit ingevuld te hebben heb ik een game gestart.

Nu zit de speler wel in het spel, maar met hele lage statistieken. Niet zoals ik ze heb ingevuld.

Weet iemand hier meer van? Heb je maar een "aantal" punten voor het invullen van de statistieken?

Help..

Alvast bedankt

Geplaatst
hoe kan je de eensgezindheid in de kleedkamer verbeteren???

Ik denk door spelers te hebben die allemaal dezelfde taal spreken, dezelfde instelling hebben (dus bijvoorbeeld allemaal professioneel), goede resultaten te boeken.

Geplaatst
Hallo allemaal,

Ik heb dit bericht ook bij het sub forum editors geplaatst, maar hier is meer activiteit. Zou graag een antwoord op mijn vraag willlen. Mocht het niet zo zijn dat dit bericht hier gepost mag worden, dan verwijder deze maar.

Ik heb in de editor een speler en een scheidsrechter aan het spel toegevoegd.

De spelers moet je een aantal statistieken meegeven over hoe goed hij is en hij moet worden. Na dit ingevuld te hebben heb ik een game gestart.

Nu zit de speler wel in het spel, maar met hele lage statistieken. Niet zoals ik ze heb ingevuld.

Weet iemand hier meer van? Heb je maar een "aantal" punten voor het invullen van de statistieken?

Help..

Alvast bedankt

De cijfers die je heb ingevuld zijn zijn maximale vermogen, logisch is dus dat hij slechter is aan het begin van het spel, maar hij wordt dan met goede training beter

Geplaatst
De cijfers die je heb ingevuld zijn zijn maximale vermogen, logisch is dus dat hij slechter is aan het begin van het spel, maar hij wordt dan met goede training beter

Maar hij heeft op technisch vermogen... allemaal 1 en 2 tjes.. fysiek wel goed.

Is het een mogelijkheid om hem direct "goed" te maken?

Geplaatst

Nu dat patch 3 uit is (waarschijnlijk de laatste toch?!) zit ik te overwegen om het spel toch te kopen

maar nu is me vraag:

is het spel echt beter en brengt het een hoop nieuwe mogelijkheden ten opzichte van fm2009? Dus heeft het egt een meerwaarde?

en hoe zit het met de bugs? zijn die er (groten deels) uit?

Ik hoorde bijvoorbeeld over zo'n bug dat spelers als koeverman naar barcelona verkasten en dat elke speler die je op de transfermarkt zette wel snel verkocht werd en er steeds veel aanbiedingen voor waren, is dat met patch 3 opgelost?

Geplaatst
Nu dat patch 3 uit is (waarschijnlijk de laatste toch?!) zit ik te overwegen om het spel toch te kopen

maar nu is me vraag:

is het spel echt beter en brengt het een hoop nieuwe mogelijkheden ten opzichte van fm2009? Dus heeft het egt een meerwaarde?

en hoe zit het met de bugs? zijn die er (groten deels) uit?

Ik hoorde bijvoorbeeld over zo'n bug dat spelers als koeverman naar barcelona verkasten en dat elke speler die je op de transfermarkt zette wel snel verkocht werd en er steeds veel aanbiedingen voor waren, is dat met patch 3 opgelost?

Nog geen problemen mee gehad..

Geplaatst
Bestaat er een reservencompetitie voor clubs uit de 2. Bundesliga? Op dit moment (29 aug. 2009) nog altijd geen uitnodiging tot deelname aan reservencompetitie gehad...

Iemand?

Reserveteams van 2. Bundesligaclubs zitten dikwijls in Regionalliga's naar mijn weten, maar hoe kun je je hiervoor inschrijven?

Geplaatst
Iemand?

Reserveteams van 2. Bundesligaclubs zitten dikwijls in Regionalliga's naar mijn weten, maar hoe kun je je hiervoor inschrijven?

Niet, die moeten zelf zorgen voor promotie naar de 3. BL. Dan spelen ze wedstrijden

Geplaatst
Niet, die moeten zelf zorgen voor promotie naar de 3. BL. Dan spelen ze wedstrijden

En wat bedoel je hiermee?

Bij het tweede team staan namelijk ook geen fictieve wedstrijden die zouden kunnen leiden tot een eventuele promotie naar de dritte Bundesliga.

Zie hier een bron dat bijv. het tweede team van de ploeg waar ik nu mee speel (1860) in de Regionalliga zit.

http://www.fussballdaten.de/regionalliga/sued/

Slechts een paar ploegen uit de 1. Bundesliga hebben een tweede team in de 3. Bundesliga zitten, echter lijkt het onmogelijk om als bijv. een Schalke 04 je tweede team in een competitie te krijgen?? (spelen nu Regionalliga Nord)

Echt wazig

Geplaatst

Kijk, er degraderen ploegen uit de 3. Bundesliga. Daar komen dus andere clubs voor in de plaats, maar die spelen onzichtbare wedstrijden.

Maar het is wel klote dat de 2e teams buiten de 3. BL niet standaard wedstrijden spelen ja.

Geplaatst
Kijk, er degraderen ploegen uit de 3. Bundesliga. Daar komen dus andere clubs voor in de plaats, maar die spelen onzichtbare wedstrijden.

Maar het is wel klote dat de 2e teams buiten de 3. BL niet standaard wedstrijden spelen ja.

Ooh oké op die fiets. :cab:

Mm wel een minpunt, zwaar lastig op deze manier om veel spelers wedstrijdfit te houden; iedere keer vriendschappelijke wedstrijden regelen wordt ik ook beu.

In ieder geval toch bedankt!

Geplaatst

Dus er zijn geen grote bugs en rariteiten meer?

en het is het dus waard om te kopen?

want hoorde net dat bij patch 2, er veel kansen niet werden benut toen het 1 op 1 was tegen de keeper en dus die andere grote bug: veel ongeloofwaardige transfers zoals koevermans naar barcelona?

Geplaatst
Dus er zijn geen grote bugs en rariteiten meer?

en het is het dus waard om te kopen?

want hoorde net dat bij patch 2, er veel kansen niet werden benut toen het 1 op 1 was tegen de keeper en dus die andere grote bug: veel ongeloofwaardige transfers zoals koevermans naar barcelona?

heb er zelf ook geen last van. De transers vallen ook wel mee bij mij tenminste maar had gelezen dat bij andere mensen wel raar was maar bij mij niet echt. Alhoewel Real Madrid inzaghi enzo haalt en heel veel spelers terwijl ze al goed team hebben. Dat vond ik alleen beetje raar.

Geplaatst

Hmm en andere spelers van deze game dan?

En is dit spel het geld waard als ik al 2009 heb, tot nu toe heb ik alle versies gekocht maar ik krijg het gevoel dat ik deze niet moet kopen. Lijkt net alsof het niet veel nieuws heeft in iedergeval niet iets waarvan je zegt dat voegt veel waarde toe. Of heb ik het nou mis?

wat zeggen jullie wachten tot 2011 of is deze het wel waard?

Geplaatst

Hij is het zeker waard, maar als jij het niet zeker weet, dan kun je ook wachten tot oktober.;)

Geplaatst

Ik heb een beetje zitten kloten met de editor omdat ik een database wou maken waarmee een club helemaal geen spelers meer had en een transferbudget van 2 of 3 honderd miljoen en zo een leuke selectie kon kopen (wat overigens niet is gelukt:S) Ik heb alle editor data hiervan verwijderd en als ik nu het spel opstart kan ik niet meer kiezen voor de spaanse competitie, deze is nu net als de russische en wit-russiche (patch 3) grijs met een geel uitroepteken. hoe kan ik dit oplossen??

Geplaatst

Even iets geheel anders en miss wel een hele simpele vraag (maar ik ben niet zo super handig met computers en mapjes enzo).

Hoe kan ik met een andere achtergrond spelen? Zag dat sommigen in hun printscreen speelden met een uefa champions league logo of iets dergelijks.

Alvast bedankt

Geplaatst

Ik zit in de 2e divisie van Israël.

Ik heb honderden links backs en AMC's maar geen enkele rechtsback of vleugelmiddenvelders. Nou geen probleem dan scout ik er wel even een paar.... Maar ik heb geen scout. Nou ik advertentie, krijg ik een top-scout staat er dat ik geen enkele scout mag hebben! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een scout mag? promoveren?

Geplaatst
Ik zit in de 2e divisie van Israël.

Ik heb honderden links backs en AMC's maar geen enkele rechtsback of vleugelmiddenvelders. Nou geen probleem dan scout ik er wel even een paar.... Maar ik heb geen scout. Nou ik advertentie, krijg ik een top-scout staat er dat ik geen enkele scout mag hebben! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een scout mag? promoveren?

ja gewoon kijken of je iemand in je staf als scout kan contracteren. En zijn functie weer te bezetten door iemand van buiten te contracteren.

want meestal mag je dan geen scout maar als je al een persoon heb en hem die taak wil laten invullen doen ze daar geen probleem over. Ik probeer dan altijd iemand daar te zetten uit je staf die natuurlijk al goeie stats voor scoute heeft en daarnaast of iemand die gewoon al niks te doen heeft of een belangrijke man ervoor in de plaats zetten. Bijv een assistant want als die plek weg is uit je club mag je daarvoor wel bijna altijd iemand zoeken. :shhh:

Of wat ook soms werkt is die scout een andere functie geven, die wel ingevuld mag worden en hem dan als je hem eenmaal in je club hebt een contract van een scout geven. Alhoewel dit best moeilijk te doen is want vaak willen scouts alleen contracten voor scouten.

Maar bytheway als het echt niet mag van je club en het is maar voor 1 speler dan scout je die toch gewoon zelf. Beetje stats beoordelen (kijken welke stats nodig zijn voor een rechts-back en welke spelers goed zijn voor zo'n positie kan je op deze site makkelijk vinden en je kan altijd kijken bij de rivalen van je clubs, dus beetje spioneren; zo van hey, kan ik er misschien iemand wegsnoepen of die speler doet het goed op die positie en gebruikt ongeveer dezelfde tactieken als ik, dus laat ik ook effe uitkijken naar zo'n speler)

Geplaatst
Hmm en andere spelers van deze game dan?

En is dit spel het geld waard als ik al 2009 heb, tot nu toe heb ik alle versies gekocht maar ik krijg het gevoel dat ik deze niet moet kopen. Lijkt net alsof het niet veel nieuws heeft in iedergeval niet iets waarvan je zegt dat voegt veel waarde toe. Of heb ik het nou mis?

wat zeggen jullie wachten tot 2011 of is deze het wel waard?

In patch drie krijgen je spelers in de eredivisie al na twee gele kaarten een schorsing. Dat weerhoudt mij ervan die patch te gebruiken.

Geplaatst
Bij mij niet hoor.

Zal wel te maken hebben met de update waar ik mee speel dan. Speel met de update van Tobcoach. In patch 2 krijg je daar bij drie gele kaarten een schorsing, in patch 3 al bij twee.