Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
ja gewoon kijken of je iemand in je staf als scout kan contracteren. En zijn functie weer te bezetten door iemand van buiten te contracteren.

want meestal mag je dan geen scout maar als je al een persoon heb en hem die taak wil laten invullen doen ze daar geen probleem over. Ik probeer dan altijd iemand daar te zetten uit je staf die natuurlijk al goeie stats voor scoute heeft en daarnaast of iemand die gewoon al niks te doen heeft of een belangrijke man ervoor in de plaats zetten. Bijv een assistant want als die plek weg is uit je club mag je daarvoor wel bijna altijd iemand zoeken. :shhh:

Of wat ook soms werkt is die scout een andere functie geven, die wel ingevuld mag worden en hem dan als je hem eenmaal in je club hebt een contract van een scout geven. Alhoewel dit best moeilijk te doen is want vaak willen scouts alleen contracten voor scouten.

Maar bytheway als het echt niet mag van je club en het is maar voor 1 speler dan scout je die toch gewoon zelf. Beetje stats beoordelen (kijken welke stats nodig zijn voor een rechts-back en welke spelers goed zijn voor zo'n positie kan je op deze site makkelijk vinden en je kan altijd kijken bij de rivalen van je clubs, dus beetje spioneren; zo van hey, kan ik er misschien iemand wegsnoepen of die speler doet het goed op die positie en gebruikt ongeveer dezelfde tactieken als ik, dus laat ik ook effe uitkijken naar zo'n speler)

Ten eerste: alvast hartstikke bedankt!

Maar: Ik zoek nog meer spelers :P en ik heb zelf al een beetje gezocht en er was precies 1 speler die op die positie kon én aan alle eisen voldoet. Echter kom ik dan met het probleem dat ik maximaal 3 buitenlandse spelers in mijn selectie mag hebben....

Maar goed ik probeer jou trucje wel even;)

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Even een vraagje;

Ik krijg laatste tijd bij nieuwe spellen de reserve-competities niet meer(met of zonder de mu update aan, .1, .2 of .3) in Nederland. Ik wil gewoon alleen eredivisie en jupiler league selecteren en dan er dan reservegroepen-competities zijn, net als onder 19 competities.

Hoe kan dit?

Geplaatst
Ten eerste: alvast hartstikke bedankt!

Maar: Ik zoek nog meer spelers :P en ik heb zelf al een beetje gezocht en er was precies 1 speler die op die positie kon én aan alle eisen voldoet. Echter kom ik dan met het probleem dat ik maximaal 3 buitenlandse spelers in mijn selectie mag hebben....

Maar goed ik probeer jou trucje wel even;)

hopen dat je geluk hebt want heeft ook te maken met begroting van je club en hoe het bestuur tegen je aan kijkt en hoe ver ze mee willen werken.

Bijv. bij mij was het aan het begin van me carriere bij de club gelukt en leek het alsof het een goed plan was om de regeltjes van de club te omzeilen maar toen ik na paar seizoenen weg wou en me interesses in andere clubs kenbaar liet maken wilden ze opeens niet meer mee werken toen ik dat zelfde 'trucje' weer probeerde.. blijkbaar vonden ze het niet leuk dat ik wegging en wouden ze me vanaf dat moment overal tegenwerken :moop:

Geplaatst

ik wil net beginnen met 2010 met patch 3.0 alleen toen zag ik dat bijvoorbeeld: van der meyde niet bij psv speelt.

Dus ik dacht ik ga Data update V downloaden

alleen ik wil ook die hoofdklasses kunnen spelen en daar heb je toch Data update 1.0 voor nodig?

Dus mijn vraag kan en moet ik ze allebei downloaden en gebruiken in dezelfde game of kan dat niet?

Of zit in die Data update V ook al de hoofdklasses? (zag wel dat de topklasse erin zat)

Geplaatst
Dat laatste klopt. DU V bevat ook de hoofdklasse.

Oke :D

dus hoef niet meer op forum te zoeken naar die persoon die de hoofdklasses erin had gemaakt?

dat hebben jullie ook al bij deze gedaan en de topklasse er ook al in :*)?

Geplaatst
Pa+rick heeft in de laatste update uit mijn hoofd de eerste-, hoofd- en topklasse toegevoegd.

ik zie net dat je hem in de standaard moet openen. waarom niet met patch 3.0?

Zit erin de standaard dan wel de fixlist van al die patches? Bijvoorbeeld wat patch 2 heeft opgelost: dat gedoe met die bondscoach enzo?

Geplaatst

Als je patch 3 installeert dan zijn alle bug er uit. Standaard is gewoon de DB waar de dataupdate op gebaseerd is.

Vraag van mijn kant:

Als je een wedstrijd begint krijg je een schermpje om je selectie te bevestigen. Daar kun je aanvinken dat je het schermpje niet meer wil. Daar heb ik per ongeluk op geklikt. Hoe krijg ik dat terug?

Geplaatst
vraagje

1.Kun je gevragen worden door een andere club ?

2.Hoe kun je de vrije spelers zien?

Mvg Wesley

1. Ja

2. Zoeken---> Spelers--->>> Filter--->>> Contract Status----> Afgelopen.

Geplaatst
Als je patch 3 installeert dan zijn alle bug er uit. Standaard is gewoon de DB waar de dataupdate op gebaseerd is.

Vraag van mijn kant:

Als je een wedstrijd begint krijg je een schermpje om je selectie te bevestigen. Daar kun je aanvinken dat je het schermpje niet meer wil. Daar heb ik per ongeluk op geklikt. Hoe krijg ik dat terug?

Bij FM-> instellingen -> en dan moet je het vakje: 'weggeklikte berichten opnieuw weergeven' aanvinken.

Er staat ook onder de beschrijving van dat vakje:

zorgt ervoor dat berichten die zijn weggeklikt d.m.v 'dit bericht niet meer weergeven' weer worden weergeven ;)

of heb je dat al geprobeerd?

ow effe ik wil speler erin zetten met data editor en pa -10 is wonderkind toch en -9 ook erg goed alleen waar moet je dat invullen? gewoon bij potentieel vermogen die van 0 tot 200 kan gaan?

Geplaatst
Bij FM-> instellingen -> en dan moet je het vakje: 'weggeklikte berichten opnieuw weergeven' aanvinken.

Er staat ook onder de beschrijving van dat vakje:

zorgt ervoor dat berichten die zijn weggeklikt d.m.v 'dit bericht niet meer weergeven' weer worden weergeven ;)

of heb je dat al geprobeerd?

Ah, bedankt :) Ik zocht dat ook al.

Geplaatst

Ik zelf heb een probleem met de statistieken bij het team weergeven dan blijft hij gewoon op de standaard dingen staan de waarde leeftijd positie etc. iemand daar een oplossing voor?

Geplaatst

Ik krijg nog steeds wedstrijdverslagen van m'n oude assistent van Engeland van spelers van de Engelse selectie, terwijl ik inmiddels bondscoach ben van een ander land. Hoe kan ik dit oplossen?

Geplaatst

hee ik heb een vraagje,

ik heb net fm 10 gekocht en geïnstalleerd maar als ik hem wil opstarten krijg ik de volgende melding: football manager 2010 is already running.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst
hee ik heb een vraagje,

ik heb net fm 10 gekocht en geïnstalleerd maar als ik hem wil opstarten krijg ik de volgende melding: football manager 2010 is already running.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Meestal gewoon effe opnieuw opstarten ;) en dan geduldig wachten na dubbel geklikt te hebben :)

ow ik heb ook een vraagje:

Ik wil net beginnen met het spel maar hoe serieus moet ik die sterren nemen van: snelheid spel?

En van aanbevolen 7500 spelers?

In fm2009 deed ik altijd groot database en veel competities zonder probleem alleen nu heb en blijf ik wel 5 sterren houden voor computerprestaties alleen dalen de sterren voor snelheid spel heel snel.

Houdt bijv 1 ster voor computer snelheid in dat hij zeer traag gaat op normale computer of dat hij traag gaat op mijn computer? want heb toch egt wel krachtige computer, dus als het voor normale computer te langzaam zou zijn, zou me pc het wel aan kunnen maar als het echt de snelheid van me spel op deze pc aangeeft maak ik me toch wel zorge :O

Dus mijn vraag die aanbevolen 7500 spelers en sterren voor snelheid van spel is dat gewoon een richtlijn en hoeft hij nog geen eens zo langzaam dan te lopen?

Geplaatst
Meestal gewoon effe opnieuw opstarten ;) en dan geduldig wachten na dubbel geklikt te hebben :)

Ik wil net beginnen met het spel maar hoe serieus moet ik die sterren nemen van: snelheid spel?

In fm2009 deed ik altijd groot database en veel competities zonder probleem alleen nu heb en blijf ik wel 5 sterren houden voor computerprestaties alleen dalen de sterren voor snelheid spel heel snel.

Houdt bijv 1 ster voor computer snelheid in dat hij zeer traag gaat op normale computer of dat hij traag gaat op mijn computer? want heb toch egt wel krachtige computer, dus als het voor normale computer te langzaam zou zijn, zou me pc het wel aan kunnen maar als het echt de snelheid van me spel op deze pc aangeeft maak ik me toch wel zorge :O

Dus mijn vraag die aanbevolen 7500 spelers en sterren voor snelheid van spel is dat gewoon een richtlijn en hoeft hij nog geen eens zo langzaam dan te lopen?

dit heb ik al een paar keer geprobeerd maar het werkt niet:(

Geplaatst

Ik heb allebei een halve ster, maar mijn PC trekt het aardig, speel alleen niet op 3D. Dus zou geen probleem moeten zijn lijkt me;)

Geplaatst
Even een vraagje;

Ik krijg laatste tijd bij nieuwe spellen de reserve-competities niet meer(met of zonder de mu update aan, standaard/patch .1, .2 of .3) in Nederland. Ik wil gewoon alleen eredivisie en jupiler league selecteren en dan er dan reservegroepen-competities zijn, net als onder 19 competities.

Hoe kan dit?

Heeft iemand een antwoord?

Geplaatst

Ik wou net dus beginnen, ik doe standaard + MU V

verder niks, alleen nu blijk ik rusland niet te kunnen selecteren :S

hij zegt dat er 1 ploeg te weinig is in de 1e divisie van rusland dus ik maak een club aan zodat hij op de vereiste 20 ploegen komt. Zegt die dat ik nu club teveel heb want er zijn maar 19 nodig en er is ook opeens 1 teveel in de eredivisie van rusland :?