Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Waarom heb ik nu voor ajax bij fm10 geen wedstrijdprogramma voor onder 19?

Dus zo'n -19 competitie?

En als ik mensen op de transferlijst zet en dan klik op weergeva-opties en dan transfer selecteer zie ik alleen of iemand de uitleenbeurt-staat en bij de tranfer staan allemaal streepjes: -

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Kan je het geldbedrag veranderen van de eindklassering in de Nederlanse Eredivisie?

Geplaatst

Wat is het verschil tussen diepe spits en afmaker?

ik weet dat schaduw spits de echte spits moet bedienen en zorgen voor goeie assists maar dacht dat diepe spits hetzelfde doel had als een afmaker en wel: doelpunten maken?

Ow en weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat je kan zien wie je op de transferlijst hebt gezet. Want ik drukte bij weergave-opties op transfers en toen kon ik alleen diegene zien die ik op uitleenbeurt had gezet maar bij transfers stonden bij al mijn spelers streepjes: -

Terwijl ik er wel een paar op de lijst had gezet en als ik naar zo'n speler profiel kijk staat hij wel op de lijst :?

Geplaatst

Duits nationaal elftal

Het zal hier vast al vaker zijn gevraagd of hebben gestaan, maar ik weet het zo gauw niet te vinden:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat (oa) het Duitse elftal uit gewone spelers bestaat ipv onbestaande grijze spelers?

Geplaatst

Ik heb nu 2D wedstrijden, hoe kan ik dat weer terugzetten? Bij Geluid&Weergave heb ik al 3D Camera's inschakelen gedaan, wat nu? :S

Geplaatst
Het zal hier vast al vaker zijn gevraagd of hebben gestaan, maar ik weet het zo gauw niet te vinden:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat (oa) het Duitse elftal uit gewone spelers bestaat ipv onbestaande grijze spelers?

moest je iets met fake of zo verwijderen

Ik zelf heb een probleem met de statistieken bij het team weergeven dan blijft hij gewoon op de standaard dingen staan de waarde leeftijd positie etc. iemand daar een oplossing voor?

Geplaatst

Waar kun je instellen dat recente veranderingen in de stats van je spelers worden aangegeven (met omhoog wijzende groene of omlaag wijzende rode pijlen)?

Geplaatst
Wordt het aantal deelnemers aan de CL en UL automatisch aangepast in FM10?

bhaqrq.jpg

Ja het wordt automatisch aangepast,

Geplaatst
Ja het wordt automatisch aangepast,

Het staat bij mij nu al zo'n 3 seizoen hetzelfde, maar toch verandert het niet ;) Is dat normaal?

Geplaatst
Het staat bij mij nu al zo'n 3 seizoen hetzelfde, maar toch verandert het niet ;) Is dat normaal?

Je bedoeld dat Liechtenstein geen CL deelnemer heeft? Dat blijft zo, want Liechtenstein heeft geen officiële competitie. Alle 7 clubs spelen in Zwitserland. Ze spelen wel een Bekertoernooi, dat Vaduz meestal wint.

Geplaatst

Ik heb per ongeluk uitgezet dat ik om een bevestiging gevraagd word wanneer ik een contract wil ontbinden (vrije transfer of onderling overleg). Ik wil dat bij nader inzien toch bevestigen, maar heb geen idee hoe ik dit weer aan kan zetten! Iemand?

Geplaatst
Bij FM-> instellingen -> en dan moet je het vakje: 'weggeklikte berichten opnieuw weergeven' aanvinken.

Er staat ook onder de beschrijving van dat vakje:

zorgt ervoor dat berichten die zijn weggeklikt d.m.v 'dit bericht niet meer weergeven' weer worden weergeven ;)

Geplaatst
Ik heb nu 2D wedstrijden, hoe kan ik dat weer terugzetten? Bij Geluid&Weergave heb ik al 3D Camera's inschakelen gedaan, wat nu? :S
Geplaatst

Stel je hebt 5 miljoen ofzo, en je wilt een speler kopen, en je koopt een speler voor 5 miljoen, en dat betaal je af in 12 maanden 04 24 maanden.

Gaat die 5 miljoen dan van je transferbudger af of hou je dan wel gewoon die 5 miljoen, waarmee je andere spelers kan kopen?

Geplaatst

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat je kan zien wie je op de transferlijst hebt gezet. Want ik drukte bij weergave-opties op transfers en toen kon ik alleen diegene zien die ik op uitleenbeurt had gezet maar bij transfers stonden bij al mijn spelers streepjes: -

Terwijl ik er wel een paar op de lijst had gezet en als ik naar zo'n speler profiel kijk staat hij wel op de lijst :?

Ow en waarom is Ze eduardo niet beschikbaar voor ajax?

want door MU V heb ik hem nu in me selectie maar ik kan hem niet selectere :O?

Geplaatst

Tijdens een wedstrijd kun je dat, als je het 2D veld bekijkt, linksonderin (meestal) veranderen.

Geplaatst

De weergave van mijn tweede en jeugd team, springt steeds automatisch terug naar 'algemene informatie'. Maar ik wil dit graag op 'selectie' zetten, en ook houden. Wie weet of (en hoe) die moet?

Mijn assistent laat jeugdspelers met het tweede meedoen, hierdoor krijgen mijn spelers uit het tweede geen speelminuten, hoe kan ik ervoor zorgen dat de assistent dit niet meer doet?

Geplaatst
Stel je hebt 5 miljoen ofzo, en je wilt een speler kopen, en je koopt een speler voor 5 miljoen, en dat betaal je af in 12 maanden 04 24 maanden.

Gaat die 5 miljoen dan van je transferbudger af of hou je dan wel gewoon die 5 miljoen, waarmee je andere spelers kan kopen?

5 miljoen gaat er gewoon af van je transferbudget

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat je kan zien wie je op de transferlijst hebt gezet. Want ik drukte bij weergave-opties op transfers en toen kon ik alleen diegene zien die ik op uitleenbeurt had gezet maar bij transfers stonden bij al mijn spelers streepjes: -

Ow en waarom is Ze eduardo niet beschikbaar voor ajax?

want door MU V heb ik hem nu in me selectie maar ik kan hem niet selectere :O?

Ze eduardo is onder de 18 en een competitieregel is dat non eu players -18 niet speelgerechtig zijn;)

Geplaatst
Waar kun je instellen dat recente veranderingen in de stats van je spelers worden aangegeven (met omhoog wijzende groene of omlaag wijzende rode pijlen)?

EDIT: never mind, ik zie het al (hoe heb ik dat kunnen missen...:wall:)