Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Is het makkelijker geworden om van bijvoorbeeld Team -21 naar de training te gaan?

Kan het namelijk niet erg opmaken uit de screenshots?

Geplaatst
Ja hij is in mijn ogen een penaltykiller aangezien hij bijna altijd scoort en op veel verschillende manieren. En over dat van koppen, zie mijn bovenstaande post.

Je moet het ook in contrast zien met de rest. Waar 12 in de PL laag is, is in de Eredivisie gewoon hoog. Het zou pas onrealistisch zijn als Suarez al alles rond de 16-20 zou hebben. Die jongen is nog groeiende en zit nog lang niet op het niveau van een Rooney of Ronaldo.

Ik ben daarom ook van mening dat de waarderingen van 1-20 te klein zijn en te weinig 'echte' verschillen met zich mee brengen. Het verschil tussen 12 en 16 wordt als aanzienlijk beschouwd, terwijl het misschien niet eens zo heel veel uit zou maken. Waarderingen van 0 tot 100 zouden naar mijn mening meer diversiteit bij spelers bezorgen.

Geplaatst
  • Auteur
Is het makkelijker geworden om van bijvoorbeeld Team -21 naar de training te gaan?

Kan het namelijk niet erg opmaken uit de screenshots?

Ja, gewoon naar Team -21 gaan en dan in submenu 'Training' en je bent er meteen.

Geplaatst
  • Auteur
Je moet het ook in contrast zien met de rest. Waar 12 in de PL laag is, is in de Eredivisie gewoon hoog. Het zou pas onrealistisch zijn als Suarez al alles rond de 16-20 zou hebben. Die jongen is nog groeiende en zit nog lang niet op het niveau van een Rooney of Ronaldo.

Ik ben daarom ook van mening dat de waarderingen van 1-20 te klein zijn en te weinig 'echte' verschillen met zich mee brengen. Het verschil tussen 12 en 16 wordt als aanzienlijk beschouwd, terwijl het misschien niet eens zo heel veel uit zou maken. Waarderingen van 0 tot 100 zouden naar mijn mening meer diversiteit bij spelers bezorgen.

Akkoord, maar hoe ga jij uitleggen wat het verschil is tussen 72 en 73 voor strafschoppen? Dat verschil is zo klein dat het in principe niet vast te leggen is.

Geplaatst

de discussie blijft dan hetzelfde...het is maar net hoe iedereen erover denkt en dit zal altijd tot discussies leiden.

Geplaatst
  • Auteur

Nog drie screenshots zoals gevraagd. Als ik je aanvraag niet behandel, wil dit zeggen dat ofwel ik niet alle eigenschappen van de speler kan zien ofwel de speler gewoon niet in mijn game zit. Sorry!

donovan.jpg

elia.jpg

gorter.jpg

Ik weet niet of jullie dit wisten, maar voor de meeste spelers in het spel is er nu ook een (dynamische) carrièrebeschrijving.

ronaldocarriere.jpg

Geplaatst

Dat van die carriere beschrijving, verandert dat ook als je bijvoorbeeld weer een prijs er bij hebt?

Geplaatst

Dat is wel mooi zo die carrièrebeschrijving. Vind ik persoonlijk een hele mooie toevoeging.

Geplaatst
  • Auteur
Dat van die carriere beschrijving, verandert dat ook als je bijvoorbeeld weer een prijs er bij hebt?

Dat bedoelde ik met dynamisch. Ja, dus. :)

Geplaatst

Wanneer je weer tijd hebt, zou ik graag een screentje van Ricky van Wolfswinkel en Piet Velthuizen willen zien :)

Geplaatst

Elia is hier beter dan Suarez terwijl dat in mijn ogen echt niet zo is. Zal wel komen doordat hij in de Duitse competitie speelt ofzo.

Maar misschien een lastig verzoek: maar kan je misschien een seizoen of 3/4 op vakantie gaan en dan screentjes posten van Lukaku, Suarez, Wijnaldum en Sturridge?

Geplaatst
Wanneer kwam die demo ook al weer uit?

16 Oktober.

Kan echt niet meer wachten, heb je misschien screentje van Eriksen(Ajax)?

Geplaatst

Donny Gorter is dus flink vooruit gegaan, verdient ook! Bedankt voor de screen man;)

Geplaatst

Zou ik een screentje mogen van Boateng en Brüls (MVV). Misschien ook een screentje van de selectie? :) Thanks alvast!!