Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik wil hem misschien bij Mediaoffer gaan bestellen maar weet iemand of deze site wel betrouwbaar is?

Hij zal er niet voor niks tussen staan in het lijstje, zal heus wel goed zijn..

En wat Jamie zegt, snap niet echt waarom iedereen online besteld, kans is groot dat je em later krijgt. Als je naar de winkel gaat weet je zeker dat je em gelijk heb..

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Even een vraagje, morgen de demo word er geroepen, maar vanaf ongeveer hoelaat? Want ik kan morgen een dagje spijbelen als ik wil, maar dan wil ik niet pas om 17.00 de demo kunnen spelen. Volgens mij was het vorig jaar ook ergens tussen 18.00 en 20.00 toch?

Geplaatst
Hij zal er niet voor niks tussen staan in het lijstje, zal heus wel goed zijn..

En wat Jamie zegt, snap niet echt waarom iedereen online besteld, kans is groot dat je em later krijgt. Als je naar de winkel gaat weet je zeker dat je em gelijk heb..

Maar ik wil hem online bestellen omdat ie daar 15 euro goedkoper is dan in de winkel, dus vandaar.

Geplaatst
Het lijkt mij een beetje onbegonnen werk om voor iedereen een screen te maken. Wacht liever even 3 dagen, dan kunnen jullie zelf kijken.

maar hij heeft de voledige versie al, dus hij kan de Eredivisie al spelen wat waarschijnlijk met de demo niet kan. Daarom heb ik ook om een screen van Marcellis gevraagd;)

Geplaatst

De demo is nu toch al beschikbaar om te downloaden?! Wat is trouwens het verschil tussen Vanilla en Strawberry versie? Thx!

Geplaatst

Ik heb de FM 2010 demo gedownload via een torrent, maar ik kan de game niet openen vanwege een error. Dit komt er te staan:

---------------------------

fm.exe - Kan onderdeel niet vinden

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_41.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

OK

Hoe kan ik dit oplossen???

Alvast bedankt!

Geplaatst
Ik heb de FM 2010 demo gedownload via een torrent, maar ik kan de game niet openen vanwege een error. Dit komt er te staan:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_41.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

OK

Hoe kan ik dit oplossen???

Alvast bedankt!

d3dx9_41.dll even op google zoeken en in je C:\WINDOWS\system map zetten

Geplaatst

Ik moest even directX updaten of iets dergelijks, maar nu is er weer een volgende foutmelding:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat saAuditMT.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

OK

Heb ik dat!

Geplaatst

Heb ik dat!

Nogmaals, de .ddl files kun je via google downloaden en in de genoemde map zetten. Simpel zat, zelfs ik kan het ;)

Geplaatst

Ik heb een probleem met fm2010 strawberry. Ik wil dit spelen vanaf mijn netbook, maar hij start niet op. Hij draait wel in mijn processen. Ik heb de resolutie al op 1024x 768 gezet, maar dat helpt helaas niet.

Hoopte ik eindelijk te kunnen spelen...

Geplaatst

In de mooie bal bovenaan staan de datums van de komende vijf dagen. Er wordt met logo's en vlaggen aangegeven wie de tegenstanders voor jou team of het nationale team zijn. Mijn vraag is of je het wellicht zo kan instellen zodat die enkel de wedstrijden voor je eerste team laat zien met de wedstrijden voor het nationale team zonder ook al die jeugdinterlands. Iemand enig idee?

Geplaatst

Ik heb omdat ik er even niet helemaal uit kwam met tactiek maken het terugveranderd naar Klasiek maar dan is dat ingrijpen in de wedstrijd niet bruikbaar maar dat wil ik graag wel.

dus wil ik het terugveranderen naar dat nieuwe maar hoe doe ik dat ?

Geplaatst

Heb ene vraagje zogenaamt:

Ik ben een club met 1000 plaatsen en over zegmaar 10 jaar zijn het er 80.000 (kan dat)

En als dat ''kan'' word ie ook beschikbaar voor een finale van een champions leauge of op het EK/WK???

Geplaatst

Ja dat kan ja. Als jouw stadion groot, mooi en aantrekkelijk genoeg is zal het zeker een mogelijkheid worden.

Even iets anders, iemand poste iets over een transferembargo van Chelsea, dat dat ook in de game plaats vondt. Volgens mij Marko? (kan mis zitten hoor) Maar hoe zit dat precies? Is dat in elke game zo, of alleen in sommige? Want in mijn game koopt Chelsea er lustig op los.

Geplaatst
Ja dat kan ja. Als jouw stadion groot, mooi en aantrekkelijk genoeg is zal het zeker een mogelijkheid worden.

Even iets anders, iemand poste iets over een transferembargo van Chelsea, dat dat ook in de game plaats vondt. Volgens mij Marko? (kan mis zitten hoor) Maar hoe zit dat precies? Is dat in elke game zo, of alleen in sommige? Want in mijn game koopt Chelsea er lustig op los.

Chelsea kon toch ook gewoon nog deze zomer inkopen...

Geplaatst

Sinds een paar weken niet meer. Dus het klopt wel. De aankopen die ze gedaan hebben waren nog van voor het transferverbod.

Geplaatst

Ik was het niet en heb het ook nog niet gezien in m'n nieuwsvakje (ik ben Man Utd)

Geplaatst

Nic!, ik heb een vraag.

Bij FM08 kon je, als je in het overzicht van Champions league of UEFA Cup zat, via een menu naar de coëfficiëntenlijst gaan, waar je dan de coëfficiënten van landen of clubs kon bekijken. Of dat er bij FM09 nog inzat weet ik niet, die heb ik nooit gespeeld.

In de demo van FM10 mis ik dat menuutje. Zit dat er in de definitieve versie ook niet in? Met andere woorden: je kunt in FM10 geen overzicht meer krijgen van de coëfficiënten van de landen en clubs?

Geplaatst

Ga naar wereld, dan naar Europa. Ga dan naar eretitels. Dan zie je staan: Overzicht - Landen - Clubs - Transfers - Eretitels - Notities

Klik op landen of clubs dan zie je bovenaan staan Coefficienten

10cjdax.png

Geplaatst

is de demo niet in nederlands beschikbaar??

+ waarom kan je niet in belgie spelen met de demo

grtz