Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
is de demo niet in nederlands beschikbaar??

+ waarom kan je niet in belgie spelen met de demo

grtz

Jawel

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
nja heb dan weer de verkeerde gedownload of is het iets dat je extra kan downloaden

alleen strawberry version... heeft Nederlands. Belgische competitie is in de demo onmogelijk...

Geplaatst
Ga naar wereld, dan naar Europa. Ga dan naar eretitels. Dan zie je staan: Overzicht - Landen - Clubs - Transfers - Eretitels - Notities

Klik op landen of clubs dan zie je bovenaan staan Coefficienten

10cjdax.png

Aha, zit dat zo... Zo diep was ik nog niet gekomen. Is wel moeilijker te vinden dan anders.

In ieder geval: Dank u!!

Geplaatst

bij wij werkt demo niet:wall:

krijg altijd een melding van:

Football Manager 2010 Demo 10.0.1f81701 werkt niet meer

er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt

het programma wordt afgesloten en u krijgt een melding als een oplossing is gevonden.

weet iemand wat ik nu moet doen?

Geplaatst

Ik heb een klein vraagje.. Ik heb een laptop van Acer met Vista en een processor van 1,6 GHz en heb daar FM 09 op gespeelt. Dat ging dan wat slomer als normaal omdat FM een 2.0 GHz nodig heeft. Ik heb daar geen problemen mee gehad, maar nu wil ik ook FM 10 hierop spelen omdat het tog dezzelfde systeemeisen zijn. Kan die slechte gevolgen hebben voor men laptop of niet??

:oops:

BvD:thumb:

Geplaatst

Bij 'Rijkste Clubs' bedoelen ze dan toch de waarde vd club? Aangezien ik bijna geen/weinig geld heb maar toch 16e sta op die lijst (ben overigens Sporting CP, 125 Mln).

Geplaatst
Bij 'Rijkste Clubs' bedoelen ze dan toch de waarde vd club? Aangezien ik bijna geen/weinig geld heb maar toch 16e sta op die lijst (ben overigens Sporting CP, 125 Mln).

Ze bedoelen er volgens mij mee, dat als je bijv. de club te koop zou zetten hoe veel je er dan voor kan vragen.

Geplaatst
alleen strawberry version... heeft Nederlands. Belgische competitie is in de demo onmogelijk...

tenzij iemand de quickstart online zet ;)

Geplaatst

al geprobeert maar zelfde effect

de vanile versie werkt perfect ma ja das alleen engeland :(

Geplaatst

opgeslagen spel

als ik mijn opgeslagen spel wil openen bij de strawberry versie kom er een foutmelding dat hij het opgeslagen spel niet kan laden. heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Geplaatst
Ik heb een klein vraagje.. Ik heb een laptop van Acer met Vista en een processor van 1,6 GHz en heb daar FM 09 op gespeelt. Dat ging dan wat slomer als normaal omdat FM een 2.0 GHz nodig heeft. Ik heb daar geen problemen mee gehad, maar nu wil ik ook FM 10 hierop spelen omdat het tog dezzelfde systeemeisen zijn. Kan die slechte gevolgen hebben voor men laptop of niet??

:oops:

BvD:thumb:

normaal gezien niet

ik heb er in ieder geval geen probleem mee en heb ook een laptop van acer

het zal wel een beetje trager gaan als normaal en soms zal hij mss wel vastlopen

Geplaatst

Oke dankje!:D

Geplaatst

Waarom kan ik als ik een speler op de transferlijst zet, mijn vraagprijs van ''niet bepaald'' slechts tot 6 euro's zetten d.m.v de ''+'' knop?

Geplaatst

hey

Ik hoorde dat bij fm2009 je prestaties geen invloed hadden op de reputatie van je club dus ook al won je super vaak de CL dan nog zou barcelona groter blijven en gaat de inkomsten van je divisie niet omhoog, dus geen hogere sponsoren en prijzengelden

is dit in 2010 wel het geval?

Of zal een speler altijd liever naar real madrid gaan dan naar een topper in nederland en zal die primera altijd interessanter blijven dan de eredivisie?(ongeacht wie de laatste decenia meer prijze heeft gewonnen?)

Geplaatst

Eredivisie blijft altijd minder interessant dan de grote competities. De reputatie van de Eredivisie verandert ook niet door het winnen van bijv. de CL.

Een speler gaat dus ook liever naar een club in een competitie met een hogere reputatie, met uitzondering natuurlijk clubs met een hoge reputatie.

Geplaatst
Eredivisie blijft altijd minder interessant dan de grote competities. De reputatie van de Eredivisie verandert ook niet door het winnen van bijv. de CL.

Een speler gaat dus ook liever naar een club in een competitie met een hogere reputatie, met uitzondering natuurlijk clubs met een hoge reputatie.

das wel matig zeg :S

zo gaat het absoluut nie in egt, vroeger was nederland ook heel aantrekkelijk vanwege het geld wat er verdient kon worde (relatief toch veel) en door al die prijze die nederlandse clubs internationaal wonne.

Kijk nu naar Duitsland, die was nooit egt wat maar laatste tijd is het toch een (sub)topper competitie geworden

Ik vind wel dat naarmate je prijze wint, de inkomste veel groter moeten worden, niet alleen omdat je veel prijzengeld krijgt maar ook gwn sponsoren, reclames en tv-rechten (niet alleen binnelands die meer gaan betale maar vooral ook buitenlanders die geinteresseerd raken [kijk maar naar barca-tv])

ik keek hier nooit egt naar maar het is gwn wel zo want viel me op dat bij ajax na 10 jaar de top bereikt te hebbe en paar jaar vast gehoude te hebbe, van alle prijze winne en op rij kampioen worde en soms op rij cl winne en bij coefficiente 1e staan en de competitie op een derde plek. er toch nog steeds niet meer werd uitbetaald en ik nog moeite had om financieel top aankope te maken... ik had wel 180 miljoen voor transfers maar merkte dat al paar lone van 50 a 80 duizend genoeg waren om verlies te draaien en ik maakte 1 seizoen bij elkaar een aankoop van 50 miljoen en ik kon het gwn dat seizoen niet terug verdiene ondanks alle prestaties, ik moest elk seizoen spelers verkope om maar winst te blijven maken.

Terwijl ik nu met ac milaan merk dat ik gwn kan doen wat ik wil en nog hou ik winst. ik koop in voor 80 miljoen en verkoop en heb nog steeds winst van 30 miljoen dit seizoen :S

Geplaatst

Nic!, zou ik een screentje mogen zien van het eerste elftal van ACV ( Nederlandse amateurclub ) ?

Bedankt!

Geplaatst
tenzij iemand de quickstart online zet ;)

Ja, en wie kan een quickstart daarvoor maken zonder de volledige versie ? ;)