Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Volledige versie is al in omloop bij journalisten enzo en ik denk niet dat zij deze quickstarts met ons mogen delen.

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ja, en wie kan een quickstart daarvoor maken zonder de volledige versie ? ;)

Er zijn enkele met de volledige versie e ;)

Maar net om de post hier boven mij weet ik ook wel dat het niet zou mogen.. Daarom ook de knipoog!

Kweet wel dat het enkele jaren geleden eens gebeurd is dat er andere quickstarts te downloaden waren

Geplaatst

is er nu een duidelijker verschil tussen mannelijke of vrouwelijke manager?

(dan in fm09 met alleen de eerste persconferentie)

Geplaatst
Ik heb een probleem met fm2010 strawberry. Ik wil dit spelen vanaf mijn netbook, maar hij start niet op. Hij draait wel in mijn processen. Ik heb de resolutie al op 1024x 768 gezet, maar dat helpt helaas niet.

Hoopte ik eindelijk te kunnen spelen...

Voeg bij de snelkoppeling het volgende toe bij het doel, dus achter fm.exe" -windowed -small_screen Bij mij werkt ie dan.

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk inderdaad niet dat ik quickstarts mag maken/delen. Niets specifiek over gezegd, maar ik ga het toch niet doen. :)

Geplaatst

kan je ook je spel van de demo overzetten naar het egte spel?, zogauw hij uitkomt?

BVD

Geplaatst
kan je ook je spel van de demo overzetten naar het egte spel?, zogauw hij uitkomt?

BVD

Ja, dat is mogelijk ;)

Geplaatst

bedankt, dan heb ik nog een vraag,

hoe dan? ik ben niet zo een computerwonder

BVD

Geplaatst

Bij FM09 was er een shortlist te downloaden met alle spelers met een bepaalde CA en PA. Is deze lijst ook te downloaden voor FM2010, aangezien ik de lijst al wel ben tegengekomen.

Geplaatst
bedankt, dan heb ik nog een vraag,

hoe dan? ik ben niet zo een computerwonder

BVD

Jou game laden op het échte spel, lijkt me.

Geplaatst

Ik zou graag meedoen met die database uitdagingen en daarvoor moet ik een screen plaatsen. Hoe doe ik dat?

Geplaatst
En hoe zet je dat in zo'n spoiler. Ik snap er nix van :p

[spoiler.]bladiebladiebla[/spoiler.]

Maar dan zonder die punt :m: ;)

Een een screen maken doe je dmv 'Print Screen' op je toetsenbord. Dan plak je de afbeelding in Paint en sla je hem op als PNG. Dan upload je hem op http://www.imageshack.us en kopieer je de link en plaats je hem hier op het forum.

Geplaatst
Ik ben waarschijnlijk blind, maar ik kan mijn verlanglijst nergens terugvinden...

bij je naam boven klikken, ik noem nu jorgen, je ziet jorgen bovenaan, klik erop, ga naar zoeken, klik erop, en dan kun je kiezen tussen stafleden, spelers en verlanglijst, het is nu een anders systeem

Geplaatst

Misschien een stomme vraag..

Maar ik heb mijn Tactiek weergave op 'Klassiek' gezet..

Nu wil ik dit weer terug hebben naar de nieuwe tactieken stijl van FM10, hoe is dit mogelijk?

Geplaatst

Heb je converteren naar klassiek gedaan?

Ik weet niet of je dat nog wel kan terugdraaien, want ik heb even voor je gekeken bij de tactieken en als je aangeeft dat je wilt converteren naar klassiek, dan geeft-ie een waarschuwing dat dat niet meer terug te draaien valt.....

Geplaatst

Hmm dan heb ik niet goed gelezen.. :S

Staat dit weer goed bij een nieuwe game? Lijkt me niet dat gelijk het hele spel vernacheld is? :P

Geplaatst

Net als IRL is er niets aan de hand met de financiën van AZ, er is op het moment echter geen eigenaar en geen hoofdsponsor. AZ is gewoon een gezonde club zonder eigenaar, in FM10 kan dit wel rare situaties opleveren qua overnames denk ik.

Geplaatst

Dat valt wel mee, want ik denk nog geen eens dat het is toegepast op FM, weet wel dat zo'n productieproces 2 weken minimaal duurt. Dus in feite was de game al een dikke 2 weken geleden klaar. Hoe hebben ze dan ooit nog dat AZ/DSB kunnen veranderen?