Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb werkelijk geen idee, kan het me niet voorstellen!

Waarschijnlijk kun je dan wel weer niet-klassiek spelen, zeg maar! Zul je zelf maar even moeten bekijken!

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
bedankt, dan heb ik nog een vraag,

hoe dan? ik ben niet zo een computerwonder

BVD

Je gaat naar de map van FM10 en doet rechter muisklik op de savegame, kiest dan kopieren en gaat naar de map van het volledige spel. Hier doe je in de savegame map plakken. :*)

Misschien een stomme vraag..

Maar ik heb mijn Tactiek weergave op 'Klassiek' gezet..

Nu wil ik dit weer terug hebben naar de nieuwe tactieken stijl van FM10, hoe is dit mogelijk?

Als het goed is werkt dat 'Converteren naar Klassiek' alleen voor die ene tactiek en kan je andere tactieken op de FM10 manier maken.:thumb: Je kan dat converteren niet herstellen omdat FM voor de tactiek dan een andere code gebruikt. Dit is ook de reden dat je FM09 tactieken niet in FM10 kan gebruiken.

Geplaatst

Als het goed is werkt dat 'Converteren naar Klassiek' alleen voor die ene tactiek en kan je andere tactieken op de FM10 manier maken.:thumb: Je kan dat converteren niet herstellen omdat FM voor de tactiek dan een andere code gebruikt. Dit is ook de reden dat je FM09 tactieken niet in FM10 kan gebruiken.

Aha, dus nu heb ik dit ingevoerd op mijn aangepaste (nu noem ik maar iets) 4-2-2-2 Aanv tactiek. Maar als ik bijv. 4-3-3 tactiek zou selecteren zou hij weer in de FM 10 tactieken optie moeten komen?

Begrijp ik het zo goed? :)

Geplaatst

Ik heb zonet FM 2010 aangekocht en de installatie duurt erg lang en ik ben al opnieuw begonnen want hij vraagt dan om een FM2009 disc ofzoiets te plaatsen en toen heb ik maar gewoon de cd schuif uit laten komen en terug naar binne geduwd:d en sindsdien vraagt hij nx meer, maar nu duurt het zo lang dat installeren dat ik mij wel vragen begin te stellen, ik ben zeker al een uur bezig. kan iemand mij helpen of miss zegge wa ik verkeerd doe ofzo, ik installeer wel niet via steam dus gwn offline

Geplaatst

Ik ben van plan FM 2010 te gaan kopen, maar ik heb eerst een vraag:

Kan het spel op twee verschillende PC's worden geïnstalleerd en gespeeld?

Geplaatst

Ik heb dus net FM10 gekocht, alleen hij doet het niet :cab:. Als ik de CD er in stop gaat mn pc hijgen (lezen van cd) maar er komt geen menu'tje naar voren ofzo. Als ik dan bij deze computer ga kijken en druk op het DVD-CD station laad ie een blauw balkje wat een minuut of vijf duurt maar verder dan dat komt ie zeg maar niet;

99nx1k.png

Ik dok dus geen FM voor mij dit jaar \\

De CD ziet er verder heel normaal en gaaf uit, dus het lijkt me niet dat het daar aan ligt.

Geplaatst

Ja jonge, kom op msn. We hebben je even nodig, als jij hem bij mij komt installeren hoef ik hem morgen niet te kopen.

Geplaatst

Boys, ik krijg hier wat van :moop:

Al zoveel crashdumps terwijl ik nog geen 1 wedstrijd gespeeld heb :s

ejvqcl.jpg

Geplaatst

Er is volgens mij iets in de installatie fout gegaan, probeer 'm is opnieuw te installeren (eerst verwijderen)

Geplaatst

Oke, nu probleem 2:

1e keer kreeg ik dit niet? Wil ik hem bij sports interactive zetten lukt ook niet?

xequz9.jpg

Geplaatst

fm2010 installeren

vraagje, ik heb vandaag 2010 binnen gekregen maar kan het spel niet installeren omdat het nog niet is verschenen.

weet iemand hoe ik het spel alsnog vandaag kan installeren en spelen? of kan dat pas vanaf morgen, wat de release datum is??

het spel is overigens orgineel.

ik heb ook het zelfde probleem als sebas, als ik de cd erin heb doet ie inderdaad niks.

Geplaatst

Hoe zat dat weer met deze map:

D:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc

Moest je daar die twee bestanden (fake & nleague) niet wegdoen voor die Duitse nationale ploeg?

Geplaatst

ik heb net geprobeerd fm 10 te installeren, maar als ik hem opstart krijg ik dat er een fout is in fm.exe en dan de keuze om het rapport te verzenden of niet te verzenden. als ik dan op 1 van de 2 klik, sluit hij gewoon af?

nog een vraag, ik heb hier ook een pc zonder cd-lezer erin, hoe kan ik fm toch hierop krijgen?

Geplaatst
Oke, nu probleem 2:

1e keer kreeg ik dit niet? Wil ik hem bij sports interactive zetten lukt ook niet?

xequz9.jpg

Geplaatst

Weet iemand hoe het zit met die Fake spelers, zoals Duitsland enzo? want kan ze niet wijzigen. IIG kan het bestand niet opslaan :^)

Geplaatst

Hey ik heb een probleem. Ik heb fm10 gekocht en ben het nu aan het spelen. Maar wanneer ik het afsluit kan ik het niet meer openen! Het is opgeslagen als een fm08 bestand en ze zeggen dat ik de disc van 2008 moet insteken... Dit zuigt echt! Ik moet dan telkens weer opnieuw de cd installeren om te kunnen spelen... Weet iemand hoe dit komt?

Geplaatst

Misschien een vraag die niet helemaal in dit topic hoort maar ik moet een spelerlijst indienen voor de Champions League met FC Twente. Ik heb alleen maar 3 spelers die door de club zijn opgeleid terwijl er minimaal 4 moeten zijn. Is dit nog op te lossen op een of andere manier?