Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Bedankt :thumb:

Nadat ik dit heb gedaan komt er ook te staan dat ik een of andere steam.dll moet hebben :moop:

Die .dll kun je downloaden op google en in je C:\WINDOWS\system32 zetten.

Geplaatst
Die .dll kun je downloaden op google en in je C:\WINDOWS\system32 zetten.

Gedaan, maar dan komt er een foutmelding dat er geen SteamUpdatingSystem inzit ofzoiets was de naam, maar weet het niet meer zeker want ik had te snel op het kruisje geklikt.

Geplaatst

Ik heb het probleem dat als ik waar dan ook op klik, ik altijd twee keer moet klikken. Klik ik één keer dan doet hij niet. En dan gaat het ook soms terug naar de vorige pagina, helemaal uit zichzelf.

Iemand?

Geplaatst
Ik heb het probleem dat als ik waar dan ook op klik, ik altijd twee keer moet klikken. Klik ik één keer dan doet hij niet. En dan gaat het ook soms terug naar de vorige pagina, helemaal uit zichzelf.

Iemand?

Misschien komt dat omdat je in een venster speelt? Met FM 09 was er ook zo'n probleem maar dan met het typen.

Geplaatst
Ik heb dus net FM10 gekocht, alleen hij doet het niet :cab:. Als ik de CD er in stop gaat mn pc hijgen (lezen van cd) maar er komt geen menu'tje naar voren ofzo. Als ik dan bij deze computer ga kijken en druk op het DVD-CD station laad ie een blauw balkje wat een minuut of vijf duurt maar verder dan dat komt ie zeg maar niet;

99nx1k.png

Ik dok dus geen FM voor mij dit jaar \\

De CD ziet er verder heel normaal en gaaf uit, dus het lijkt me niet dat het daar aan ligt.

Ik heb precies hetzelfde !!! :m:

Geplaatst
Misschien komt dat omdat je in een venster speelt? Met FM 09 was er ook zo'n probleem maar dan met het typen.

Nee, ik speelde inderdaad in venster, maar als ik hem gewoon full-screen doe dan houd ik hetzelfde.

Edit: hij doet het al.

Geplaatst

Kun je als je aan je wedstrijd begint gelijk beginnen in klassieke weergave? Nu begin ik telkens in TV-weergave, wil dus dat het gelijk in klassieke weergave komt:)

Geplaatst
Kan je geen extra spelers meer uit bepaalde landen aanvinken?

Jawel, dan moet je bij databasegrootte 'custom' kiezen en dan kun je heel veel opties kiezen. Zelfs regios of continenten, echt heel vet gedaan :)

Geplaatst

Misschien een domme vraag maar waar kan je de transferlijst vinden in FM 10? In 09 was het makkelijk te vinden. In FM 10 zijn veel opties verborgen.

Geplaatst

Bij mij hebben ik en mijn tegenstander altijd beide witte shirts aan ? :S

Ik heb de legale FM ....

Geplaatst

Is er een manier om, zoals in voorgaande versies, automatisch een scherm met de te spelen matchen te krijgen van competities waar je niet in mee speelt? Ik speel met een team dat Europa League speelt, en wordt niet op de hoogte gehouden van pakweg Champions Leaguematchen.

Geplaatst

Hoe spelen jullie zo snel? Ik hoor mensen die nu alweer in seizoen twee zitten, kan je soms simuleren of iets in die aard?

Geplaatst
Hoe spelen jullie zo snel? Ik hoor mensen die nu alweer in seizoen twee zitten, kan je soms simuleren of iets in die aard?

gewoon op vakantie gaan

Geplaatst

hoe kun je weten of je de patch succesvol hebt geinstalleerd?

want ik heb hem van de officiele FM site gedownload maar als ik een nieuwe game start dan staat er boven nog steeds 10.0 hoort dat zo of moet er wel 10.1 staan? ik heb hem gewoon geinstalleerd dus niet via steam! en als ik het niet goed heb gedaan wat moet ik dan doen? er staat ook bij dat de nederlandse wedstrijden om 16:30 zouden gevoetbald worden, maar dat heb ik nog niet. dus ik denk dat ik hem niet goed heb geinstalleerd.

BVD!

Geplaatst
Weet iemand hoe het zit met die Fake spelers, zoals Duitsland enzo? want kan ze niet wijzigen. IIG kan het bestand niet opslaan :^)

D:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc

uit deze moet je het fake bestand verweijderen en klaar is kees

Geplaatst
Hoe zat dat weer met deze map:

D:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc

Moest je daar die twee bestanden (fake & nleague) niet wegdoen voor die Duitse nationale ploeg?

alleen deze fake,en als ik het goed heb moet je eerst een nieuwe game beginnen werkt niet bij savegames

Geplaatst

Heel even een vraag. Wat gebeurd er als je een nieuwe game wilt beginnen, staat er onderaan, spelerseigenschappen verbergen, dat kun je aan/uit vinken, maar wat houdt dat in? Als je verbergt, dat je de cijfers van de eigenschappen niet ziet en andersom, of je ze wel ziet?

Geplaatst

De berichten in mijn inbox worden automatisch steeds geopend, kan ik dat ook uitzetten?

Geplaatst

Hoe kan het dat de spelprestaties maar een halve ster zijn? Terwijl ik net een nieuwe laptop heb, en zoveel competities heb ik niet geselecteerd...

Geplaatst

Waar is de editor gebleven?

Kan iemand mij helpen en uitleggen waar de editor is gebleven?

Alvast bedankt!

Christian1988

Tik: Control en F9 tegelijk in, dan kom je in het transferscherm, ook te vinden onder je team en dan het tabblad TRANSFERS aanklikken. Via zoeken kun je de transferlijsten bekijken. :clap:

Wout11

Als je een nieuw spel begint zie je onderaan het eerste scherm een nieuwe soort vraag. Als je die aanvinkt, zul je na het laden van het nieuwe spel zien dat je patch werkt. :thumb:

Mattie21

Goeie vraag, dat probleem heb ik zelf ook. Heb inmiddels wel veel spellen van mijn PC verwijderd, dat zorgde ervoor dat die sterren daarboven wel meer werden, maar die jij bedoelt weet ik niet, dat heb ik ook. Ook ik heb een jonge computer. :cry: