Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Antwoord en nieuwe vraag

Sanel:

Ik weet het antwoord niet zeker, maar al geprobeerd om de logo's op de plaats van de shirt te zetten in de graphics?

Vraag:

Ik heb een profiel aangemaakt inclusief een foto van mezelf. Nu heb ik de donkere skin geselecteerd en nu is mijn foto weg bij mijn profiel. Iemand enig idee hoe je dit weer aan kunt passen?

BVD

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Hoe verander je die shirtjes naar logo's?

Raar dat ik wel andere vragen kan beantwoorden maar die van mij niet.

Geplaatst

Ja ik wil het ook weten Sanel, want bij sommige screens zie ik clublogo's en bij andere weer de kits.

Geplaatst

Antwoord en nieuwe vraag

Sanel:

Ik weet het antwoord niet zeker, maar al geprobeerd om de logo's op de plaats van de shirts te zetten in de graphics?

Vraag:

Ik heb een profiel aangemaakt inclusief een foto van mezelf. Nu heb ik de donkere skin geselecteerd en nu is mijn foto weg bij mijn profiel. Iemand enig idee hoe je dit weer aan kunt passen?

BVD

Geplaatst
Kan iemand mij helpen en uitleggen waar de editor is gebleven?

Alvast bedankt!

Christian1988

Tik: Control en F9 tegelijk in, dan kom je in het transferscherm, ook te vinden onder je team en dan het tabblad TRANSFERS aanklikken. Via zoeken kun je de transferlijsten bekijken. :clap:

Wout11

Als je een nieuw spel begint zie je onderaan het eerste scherm een nieuwe soort vraag. Als je die aanvinkt, zul je na het laden van het nieuwe spel zien dat je patch werkt. :thumb:

Mattie21

Goeie vraag, dat probleem heb ik zelf ook. Heb inmiddels wel veel spellen van mijn PC verwijderd, dat zorgde ervoor dat die sterren daarboven wel meer werden, maar die jij bedoelt weet ik niet, dat heb ik ook. Ook ik heb een jonge computer. :cry:

Als ik control F9 indruk dan zie ik wel een lijst met spelers maar hoe kan ik dan zien wie op de transferlijst staan?

Geplaatst
hoe kun je weten of je de patch succesvol hebt geinstalleerd?

want ik heb hem van de officiele FM site gedownload maar als ik een nieuwe game start dan staat er boven nog steeds 10.0 hoort dat zo of moet er wel 10.1 staan? ik heb hem gewoon geinstalleerd dus niet via steam! en als ik het niet goed heb gedaan wat moet ik dan doen? er staat ook bij dat de nederlandse wedstrijden om 16:30 zouden gevoetbald worden, maar dat heb ik nog niet. dus ik denk dat ik hem niet goed heb geinstalleerd.

BVD!

Hier heb ik ook last van!!

Weet iemand hoe dit zit??

Geplaatst
Hier heb ik ook last van!!

Weet iemand hoe dit zit??

Als je een nieuw spel opstart, krijg je het eerste scherm: DATABASE KIEZEN

Daarin staat helemaal onderin iets over gegevens. Die aanvinken, nieuw spel opstarten en de patch werkt (bij mij iig). Ik doe nu een spel met een hoofdklasseteam, de tijdstippen weet ik niet, hou ik me niet zo mee bezig.

Suc6!

Geplaatst
Als ik control F9 indruk dan zie ik wel een lijst met spelers maar hoe kan ik dan zien wie op de transferlijst staan?

Als je onder TRANSFER zit kun je naar het kopje ZOEKEN, daarna rechtsbovenin FILTER, die aanpassen en een optie invoegen (in het filter) wie er op de transferlijst staat en dan heb je je transferlijst. Misschien is er ook wel een snellere optie, maar die weet ik dan niet.

Suc6!

Geplaatst

Als je in de editor de Hoofdklasse toevoegd, welke Start en Eind datum moet je dan invullen? er komt dan steeds in beeld dat het niet lang genoeg is of dat het niet binnen de seizoensgrens ligs ;s

Geplaatst
Als je onder TRANSFER zit kun je naar het kopje ZOEKEN, daarna rechtsbovenin FILTER, die aanpassen en een optie invoegen (in het filter) wie er op de transferlijst staat en dan heb je je transferlijst. Misschien is er ook wel een snellere optie, maar die weet ik dan niet.

Suc6!

Oke ik heb gevonden. Thanks

Geplaatst
Als je in de editor de Hoofdklasse toevoegd, welke Start en Eind datum moet je dan invullen? er komt dan steeds in beeld dat het niet lang genoeg is of dat het niet binnen de seizoensgrens ligs ;s

Je zou uit moeten zoeken wat de begin en einddatum van de Hoofdklasse in het echt is.(y)

Geplaatst

Ik zou ook willen weten hoe je bij een wedstrijd kunt starten in de klassieke mode.

En op de vorige pagina werd al gevraagd hoe je de logo's i.p.v. de shirtjes kreeg...dit zou ik ook graag willen weten!

BVD

Geplaatst
De berichten in mijn inbox worden automatisch steeds geopend, kan ik dat ook uitzetten?

Kan iemand mij nog helpen? :mrgy:

Geplaatst

Ik heb even de hulp nodig van een computerdeskundige.

Mijn probleem is namelijk dat ik een super trage computer heb, slechte videokaart enz.

Maar als ik FM10 wil starten geeft hij mij 0,5 ster voor spelsnelheid en computerprestatie!! :o Verder zie ik helemaal geen sterren wanneer ik bij de 3d weergave kijk..

Misschien iemand die weet of ik dan een nieuwe videokaart of processor of wat dan ook moet aanschaffen??

Geplaatst

FM 09 tactieken in FM2010 krijgen?

zoals de titel het al aangeeft.

hoe kan ik tactieken van FM 09 in FM2010 krijgen

alvast thnx

Geplaatst
Ik heb even de hulp nodig van een computerdeskundige.

Dan kun je net zo goed een nieuwe PC halen, ik had ook een upgrade nodig, maar dat kostte in totaal 175 euro, terwijl ik voor 300 een nieuwe had die met gemak FM 2010 aankan.

Geplaatst
zoals de titel het al aangeeft.

hoe kan ik tactieken van FM 09 in FM2010 krijgen

alvast thnx

Kan niet, FM2010 heeft een andere 'code' heb ik begrepen.

Geplaatst

ik ben een beginende fm'er

dit is mijn eerste FM

dus ik heb daarover een vraag

het is misschien een stomme vraag maar is er een site waar die afkortingen (AM LC,...) staan uitgelegd wat ze betekenen?

Geplaatst
ik ben een beginende fm'er

dit is mijn eerste FM

dus ik heb daarover een vraag

het is misschien een stomme vraag maar is er een site waar die afkortingen (AM LC,...) staan uitgelegd wat ze betekenen?

GK - Keeper

DL/DR - links en rechtsback

DC - centrale verdediger

DML/DMR - vleugelverdedigers/wingbacks

DMC - Verdedigende middenvelder

ML/MR - Linker/rechter middeenvelder

MC- Middenvelder (centraal)

AML/AMR - Vleugelspelers

AMC - Aanvallende middenvelder

FC - Aanvaller

SC - Spits

Geplaatst

duitse elftal

hoe krijg je het duitse elftal juist?

in fm 2009 kon je iets weghalen oid maar, nu kan ik dat hele bestand nergens vinden.

iemand een idee?!

Geplaatst
en wat is het verschil met een aanvaller en een spits?

Een spits kan alleen in de punt spelen en is meestal een targetman (bijv. Drogba)

Een aanvaller is meestal wat beweeglijker en flexibel (kan ook rechts/links spelen of als aanvallende mid, bijv Suarez)

Geplaatst

als je dan kijkt naar aaron justin lennon bij de spelers dan zie je staan bij zijn positie dat hij rechtshalf, rechtsbuiten is

wat wilt dit zeggen

is dit dan een AMR?

Geplaatst

Ik ben een eigen competitie aan het maken nu heb ik gekozen om de engelse competitie daarvoor te gebruiken en helemaal te veranderen alleen hoe krijg ik nu het Logo van de Premiership/Coca cola league weg of veranderd?