Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
dit is een vraag voor iemand met patch 10.1:

als jullie een nieuw spel startten staat er dan ook bovenin bij jullie patch 10.1 od gewoon 10.0?

want ik heb 10.1 gedownload maar er staat 10.1. ik hoop dat jullie antwoord hebben!

Ik heb hem nu onder C/programfiles/sportsinteractive/fm10/data/db/1000/edt staan is dat wel goed? en hebben jullie toen jullie een spel gingen startten nog wat aangelklikt?

BVD!

Geplaatst

ff een vraagje als je een bij data editor nieuwe team maakt en competitie, hoe sla je dan die database op om een nieuw spel me te beginnen?

EDIT: al gevonden

Geplaatst

is er al een "Inc" folder te downloaden om echte competitienamen enzo te hebben ??

in de vorige versie (fm09) moesten we de originele inc folder ergens in program files/.../data verplaatsen met een geüoploade folder...

is dit al ergens te vinden voor fm 2010 ?

alvast bedankt

Geplaatst

Afkopen clausules

Als ik het goed begrepen heb, kan je in fm 10 nu clausules afkopen. Hoe doe je dit dan? Ik kan het namelijk niet vinden.

Geplaatst
Als ik het goed begrepen heb, kan je in fm 10 nu clausules afkopen. Hoe doe je dit dan? Ik kan het namelijk niet vinden.

Kon ik FM09 ook al, je kunt bi contractopties kiezen om ontbinding aan te vragen.

Geplaatst

Om te beginnen heb ik de nieuwe FM nog niet.. Ik heb wel al een club in mijn achterhoofd voor als ik hem koop waarmee ik wil beginnen. Ik vroeg me alleen af hoe de financiën zijn.

Het gaat om FC Utrecht. Wat is daar bijvoorbeeld de transferwaarde als je een beetje een realistische doelstelling hebt? Doelstelling graag erbij vermelden. En hoe zit het met de spelerssalarissen?

Geplaatst
Om te beginnen heb ik de nieuwe FM nog niet.. Ik heb wel al een club in mijn achterhoofd voor als ik hem koop waarmee ik wil beginnen. Ik vroeg me alleen af hoe de financiën zijn.

Het gaat om FC Utrecht. Wat is daar bijvoorbeeld de transferwaarde als je een beetje een realistische doelstelling hebt? Doelstelling graag erbij vermelden. En hoe zit het met de spelerssalarissen?

Nou ben je al bijna 3 jaar lid op MU en nog stel je de vraag in het verkeerde board ;)

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=27598

Geplaatst
Nou ben je al bijna 3 jaar lid op MU en nog stel je de vraag in het verkeerde board ;)

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=27598

Niet bepaald een actief lid zullen we maar zeggen Satyr.

Mijn excuses en zal het binnenkort inderdaad maar eens vragen in het andere topic. Dacht dat ik het daar goed deed maar dat is natuurlijk niet altijd.

Geplaatst

Ik kan mijn spel niet meer opslaan. Als ik het opsla komt er 'Opslaan van spel mislukt', 'Spel kon niet opgeslagen worden'. Iemand een idee wat hieraan te doen valt? :S

Geplaatst

Ben al in Jan'10 en kom er nu pas achter dat je nieuwsberichten opgedeeld zijn in 'inbox' en 'nieuws' en dat is kut! Ben gewend om een bericht te ontvangen zodra een speler die op m'n verlanglijst staat z'n contract afloopt of wanneer een andere club een bod doet op 1 van die spelers maar die info komt nu dus blijkbaar niet meer in je standaard inbox berichten ;e Is dat aan te passen of??? Want ik vind dit totaal niet handig!

Geplaatst
Nieuwe spelers in het spel. Je kunt niet eeuwig met de huidige spelers spelen natuurlijk, dus komen er steeds nieuwe spelers bij.

is dit bij iedereen hetzelfde of hangt dit af van spel tot spel

Geplaatst
is er al een "Inc" folder te downloaden om echte competitienamen enzo te hebben ??

in de vorige versie (fm09) moesten we de originele inc folder ergens in program files/.../data verplaatsen met een geüoploade folder...

is dit al ergens te vinden voor fm 2010 ?

alvast bedankt

Neem aan dat je via Steam hebt geïnstalleerd. Check even C:/Program Files/Steam/Steamapps/Football Manager 2010

Daar vind je hem op dezelfde plaats als vroegah :p, en dan gewoon fake.lnc verwijderen.

@ Satyr: Is inderdaad vrij random. Geloof dat alleen de verhouding in PA's ongeveer gelijk dient te blijven met het regen-systeem. Wordt iets hogere PA's dan de originele DB, maar de verhouding hetzelfde.

Geplaatst

team-bladwijzer

Wie kan mij vertellen waarom ik de team bladwijzer niet aan kan klikken,

dit vind ik altijd erg handig om in de diverse landen te kijken wie er de beste spelers zijn, maar op een of andere vage manier kan ik dit niet aanklikken.

wie weet het antwoord??

Geplaatst

Waarom kan ik mn spel niet opslaan?:S Er komt te staan: ''Het spel kan niet worden opgeslagen'' Ik heb hem geïnstalleerd zonder Steam, omdat ik op dit moment geen internet heb(A) Maar de CD heb ik er wel gewoon in. En als ik een snelkoppeling op het bureaublad plaats, kan ie niet worden geopend ofzo.

En soms heb ik een crashdump:(

Geplaatst
Mja, wat bedoel je met verborgen mappen? Heb nu ge-uninstalled en alles uit Program Files ook verwijderd, maar probleem blijft aanhouden.

EDIT: laat maar, werkt nu. Vergeten om "verborgen mappen en bestanden weergeven" aan te vinken, bedankt ;)

Even later in de install weer dezelfde melding, nog iemand oplossingen?

Geplaatst

ik heb samen met mijn broer fm, maar is het dan mogelijk om het op beide computers te installeren? en zoja, hoe dan?

Geplaatst
ik heb samen met mijn broer fm, maar is het dan mogelijk om het op beide computers te installeren? en zoja, hoe dan?

Je kunt de code op het boekje 5x gebruiken, dus je kunt het spel op beide pc's installeren.

Geplaatst

vraag bij het opstarten van een nieuw game: je kan selecteren om een seizoen speelbaar te maken of niet zijn deze spelers dan te koop in het game bv brazilie alleen lezen zijn alle spelers van brazilie dan in je game?

Vroeger kon je extra spelers selecteren van landen kan dit nu nog want ik vind dit nergens meer?

khoop dat ik het in de juiste topic heb gezet.

Geplaatst

Iemand hier die verstand heeft van computers? Heb namelijk het 'probleem' dat mijn C schijf veel kleiner is in vergelijking met mijn D schijf, maar elke keer komt de map Sports Interactive en dus die van FM in 'mijn documenten' te staan en dus op mn C schijf. Ik heb de ruimte er wel voor maar wil liever niet mijn C schijf volproppen die al niet zo groot is. Kan ik alles gewoon naar de D schijf kopiëren of moet ik hem opnieuw installeren, voor zover ik weet kan je dat niet aangeven waar die hem opslaat tenminste niet toen ik hem installeerde.

Geplaatst
Iemand hier die verstand heeft van computers? Heb namelijk het 'probleem' dat mijn C schijf veel kleiner is in vergelijking met mijn D schijf, maar elke keer komt de map Sports Interactive en dus die van FM in 'mijn documenten' te staan en dus op mn C schijf. Ik heb de ruimte er wel voor maar wil liever niet mijn C schijf volproppen die al niet zo groot is. Kan ik alles gewoon naar de D schijf kopiëren of moet ik hem opnieuw installeren, voor zover ik weet kan je dat niet aangeven waar die hem opslaat tenminste niet toen ik hem installeerde.

Dat kan je bij de instellingen van FM zelf veranderen. Volgens mij bij instellingen kan je een eigen pad opgeven voor de opgeslagen games etc

Geplaatst
Dat kan je bij de instellingen van FM zelf veranderen. Volgens mij bij instellingen kan je een eigen pad opgeven voor de opgeslagen games etc

Inderdaad, thanks voor de tip!