Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weet iemand of het mogelijk is om de TV-weergave uit het spel te verwijderen? Ik krijg het maar niet voor elkaar om gewoon met de klassieke weergave te beginnen en moet bij elke wedstrijd eerst weer die TV-weergave wegklikken :(?

Geplaatst

Weet iemand hoe je achtergrondafbeeldingen in FM 2010 krijgt? In 2008 en 2009 kon je ze nog gewoon in je mijn documenten/sports etc. zetten en dan deden ze het maar dit jaar niet...

Geplaatst
Weet iemand of het mogelijk is om de TV-weergave uit het spel te verwijderen? Ik krijg het maar niet voor elkaar om gewoon met de klassieke weergave te beginnen en moet bij elke wedstrijd eerst weer die TV-weergave wegklikken :(?

Op het allereerste scherm aan de rechterkant ergens instellingen en dan kan je net zoals bij FM2009 hem op klassieke weergave zetten. Voorheen stond dat links ergens, nu rechts bij een dropdown menu.

Geplaatst

Wie kan mij eindelijk een keer helpen? ik heb het al in verschillende topics gevraagd maar geen antwoord. Ik heb patch 10.1 gedownload maar als ik een nieuw spel start staat er nog als 10.0 boven. waar moet ik hem plaatsen? hij staat nu in: C/programfiles/sportsinteractive/fm10/data/db/1000/edt . en wat moet ik bij het spel nog aanvinken? BVD

Geplaatst

een database moet niet in de Sports Interactive map in Program Files gezet worden maar in de Sport Interactive map in My Documents.

Uit mijn hoofd is het pad: C:\Documents and Settings\%User%\Sports Interactive\Football Manager 2010\db

(Kan zijn dat ik een stapje ben vergeten :oops:)

Daarna moet je een nieuw spel starten in FM10 en daar de nieuwe database selecteren.

Geplaatst
Wie kan mij eindelijk een keer helpen? ik heb het al in verschillende topics gevraagd maar geen antwoord. Ik heb patch 10.1 gedownload maar als ik een nieuw spel start staat er nog als 10.0 boven. waar moet ik hem plaatsen? hij staat nu in: C/programfiles/sportsinteractive/fm10/data/db/1000/edt . en wat moet ik bij het spel nog aanvinken? BVD

Ehm, als je de patch voor naar 10.1 hebt gedownload moet je gewoon de .exe runnen en hem nergens plaatsen. Tenzij je een DB hebt gedownload (bv de MU) dan moet die naar je documents/SI/FM10/editor data

Geplaatst

door de uitleg van speklapje doet hij het al! bedankt! maar als je een spel gestart bent met 10.0 kun je niet verder met 10.1 ofwel? dat zou al helemaal geweldig zijn

Geplaatst
Op het allereerste scherm aan de rechterkant ergens instellingen en dan kan je net zoals bij FM2009 hem op klassieke weergave zetten. Voorheen stond dat links ergens, nu rechts bij een dropdown menu.

Ja dat heb ik gedaan maar dan blijft hij TV-weergave openen :(

Geplaatst

even een vraag ik heb in de editor van heracles mijn eigen team gemaakt alleen het wappen(Logo) blijft dat van heracles kan ik dat veranderen?

Geplaatst

even een vraag ik heb in de editor van heracles mijn eigen team gemaakt alleen het wappen(Logo) blijft dat van heracles kan ik dat veranderen?

Geplaatst

ff vraagje: ik ben feyenoord en ik heb het heel veel spelers verkocht, lage salarispost enz... gedaan maar het hele seizoen vechten tegen de rode cijfers.

Nu komt van de ene op de andere dag 32 miljoen bij

Wat is er gebeurd

?

Geplaatst
Net toen ik een nieuwe game met fm ben begonnen, kwam er na ongeveer een half uurtje spelen een berichtje dat er geen cd in de spelers zat. En toen werd het spel afgesloten.

Ik heb het spel gedownload en een crack eroverheen gezet. kon gewoon een game beginnen maar na een tijdje geeft hij dus deze melding.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Ja, gewoon de originele FM kopen

Geplaatst

Iemand al uitgevolgeld hoe je het automatisch doorklikken van de pm's in je inbox kan uitzetten? :mrgy:

Geplaatst

Waar moet je een gedownloade skin ook alweer plaatsen?

Geplaatst

Heeft iemand hier ervaringen met een vastlopende PC (of laptop) tijdens het spelen van het spel? Tijdens het spelen 'freezed' mijn gehele laptop en kan ik hem alleen maar uitzetten, waardoor ik dus het spel niet heb op kunnen slaan, heel irritant. Ik had dit in FM2009 ook al.. Heeft iemand de reden en/of oplossing hiervoor?

Ligt het aan de videokaart? Aan het geheugen van m'n laptop?

Geplaatst

Zou inderdaad aan je videokaart kunnen liggen. (Laptops zijn over het algemeen al niet geschikt om games op te spelen.)

Speel je met de 3d engine of 2d?

Het zou kunnen dat je videokaart het niet aan kan om de 3d engine te verwerken en daardoor vast slaat. (Aangezien het vanaf FM09 is, die ook de 3d engine had)

Probeer het eens in 2d te spelen, dat vergt minder van je videokaart. Wellicht loopt ie dan vlekkeloos. :)

Geplaatst

Bedankt voor de reactie, ik speel altijd op 2D klassiek, dus daar kan het niet aan liggen, lijkt me..