Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dan zal het inderdaad niet aan je videokaart liggen.

Zou wellicht nog te maken kunnen hebben met overige performance. Kloksnelheid bijvoorbeeld.

Ook is nog een optie dat je laptop te warm wordt. Laptops zijn zoals ik al eerder zei niet gemaakt om te gamen. Dit kan te veel CPU vreten en je laptop kan over verhit raken. (Daarom kan ik laptop gebruikers ook sterk afraden om bijvoorbeeld op bed, met de laptop op de dekens, te spelen. De hitte van de laptop komt van onder en kan dan de hitte niet kwijt.)

Hopelijk kan je hier iets mee!

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mensen ik had een vraag , ze zeiden toch dat je ook competities bij kon laden als je al aan het spelen was ? als dit zo is hoe moet dit ?

Geplaatst
(Daarom kan ik laptop gebruikers ook sterk afraden om bijvoorbeeld op bed, met de laptop op de dekens, te spelen

Dit klinkt heel bekend in de oren ;)

Geplaatst

Weet niet of dit al aan bod is geweest;

Is het aanleren van een nieuwe positie bij een speler nog mogelijk? Kan dit nergens terugvinden in het spel...

bvd.

Geplaatst

Ass manager probleem

Ik heb mijn beginnende 2 ass. managers in overleg ontslagen en een nieuwe assisten manager aangenomen.

Nu heb ik echt het probleem dat als ik voor een wedstrijd bij het scherm met wie je spelers:

- op het verkeerde been moeten zetten

- druk op moeten zetten

- hard of zacht moeten tackelen

In dit scherm kan ik niet meer klikken op Advies assistent, waar dit voorheen wel kon.

Als ik nog een 2de assistent probeer aan te nemen dan blokkeert het bestuur dit omdat ik geen 2de assistent nodig schijn te hebben.

Moet ik een instelling anders doen of werd het advies assistent simpelweg niet meer omdat ik maar 1 assistent heb?

Alvast bedankt :thumb:

Geplaatst
Bedankt voor de reactie, ik speel altijd op 2D klassiek, dus daar kan het niet aan liggen, lijkt me..[/quote

Wat je eens kunt doen is je taakbeheer open te zetten tijdens het FM'en (Ctrl+Alt+Del roept dit meestal op, of een menu waarin je het kunt kiezen) en dan bij de tab prestaties te kijken naar wat je laptop doet tijdens het spel. Het kan mogelijk zo zijn dat FM al je werkgeheugen langzaam maar zeker in beslag neemt tijdens de wedstrijden.

Geplaatst

Jazeker, klikken op een speler, dan naar tabblad training, en dan kun je links ergens zijn nieuwe positie kiezen.

Geplaatst
Ik heb mijn beginnende 2 ass. managers in overleg ontslagen en een nieuwe assisten manager aangenomen.

...

Je dient opnieuw je assistent in te stellen. Volgens mij doe je dit bij je Team-instellingen. Daar waar je de controle over je 2de team/jeugdteam kan nemen.

Geplaatst

Bij het aanmaken van je spel kon je voorheen altijd 'extra spelers uit' kiezen en daarna een willekeurig land. Dit jaar kan ik het niet vinden.

Weet iemand meer?

Geplaatst

Dit kan nog steeds. Bij de competities selecteren gewoon naar de 'grote' van de database gaan (klein, middelmatig, groot) en dan kan je ook persoonlijk instellen welke spelers uit welke landen je wilt selecteren.

Geplaatst
Jazeker, klikken op een speler, dan naar tabblad training, en dan kun je links ergens zijn nieuwe positie kiezen.

Dankje. _O_

Geplaatst

Toch zou het langzaam vol raken van je werkgeheugen niet mogen en eigenlijk kunnen resulteren in een freeze.

Langzamer kan het gaan, maar vast lopen door het werkgeheugen van FM kan ik me niet voorstellen.

Wellicht is het handig als Jeffersonn even wat eigenschappen van zijn computer plaatst? Want als het werkgeheugen boven 2GB is lijkt het me echt onmogelijk om vol te raken van 1 sessie.

Geplaatst

Nja, tis een bug van FM10, verschillende mensen hebben al problemen gehad met het uitvallen/freezen van FM10 doordat hij al het geheugen in beslag nam. Neem aan dat het eruit is met 10.1, maar dacht dat het daaraan misschien kon liggen.

Geplaatst

elke keer als ik mn vorige spel wil opnieuw spelen komt er altijd een XML parsing error! met als vermelding:Not Well-formed (invalid token) at line 26 of Profile0.xml

Ik kan wel verder spelen maar het spel kan je niet helemaal op je computer zien:( kan iemand die probleem oplossen?

Geplaatst

Hoe kan het dat mijn B-team van Ajax niet in een competitie speelt?

Geplaatst

Hallo,

Ik heb de volgende vraag, ik ben een paar jaar verder in FM2010.

Ben manager van een club, en heb gesolliciteerd bij een land.

Dit land wil mij als manager hebben, maar als ik op accepteren druk gebeurt er niks.

Ik word geen bondscoach, en een week later krijg ik dezelfde aanbieding. Ik accepteer het weer, en er gebeurt weer niks. Dit gaat aan 1 stuk door, totdat ik het afwijs, en dan is het over. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Mvg,

Vincent

Geplaatst
Dit kan nog steeds. Bij de competities selecteren gewoon naar de 'grote' van de database gaan (klein, middelmatig, groot) en dan kan je ook persoonlijk instellen welke spelers uit welke landen je wilt selecteren.

Bedankt:thumb:

Geplaatst

Ik heb een probleempje. Als ik een nieuw spel begin dan zitten de reserve en de onder 19 competitie van Nederland er niet meer in. Dat is best wel irritant, omdat zo mijn reservespelers niet fit blijven. Na een paar keer een nieuw spel te zijn begonnen zijn de reserve en onder 19 competities uit engeland ook verdwenen. Ik speel met de patch(via steam) en MU update met hoofdklasse. Opnieuw installeren helpt niet. Ik heb zelfs alles wat met fm2010 te maken had verwijderd(inclusief app data).

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

BVD Michel

Geplaatst

Iedereen bedankt voor de reacties, fijn dat jullie hulp aanbieden.

Mijn laptop gegevens:

Intel Pentium Dual Core 2.0 GHz

800 MHz FSB, 1MB L2 Cache

Geheugen: 4 GB DDR waarvan 1/4e volgens mij wordt verbruikt door mijn videokaart

Ik heb inderdaad Vista maar alleen tijdens FM 'freezed' m'n laptop..

Combinatie Vista en gamen op de laptop is dus geen beste keuze?