Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

heb een aantal dingen gedownload zoals; trainingen en tactics

nu heb ik ze in deze map gezet: tactics en map aangemaakt voor schedules

nu kan ik alleen de dingen niet terug vinden?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
heb een aantal dingen gedownload zoals; trainingen en tactics

nu heb ik ze in deze map gezet: tactics en map aangemaakt voor schedules

nu kan ik alleen de dingen niet terug vinden?

Waar heb je ze precies neergezet?

Geplaatst
Waar heb je ze precies neergezet?

Tactiek in C/programfiles/sportsinteractive/fm2010/data/tactics

Training in C/programfiles/sportsinteractive/fm2010/data/schedules

gevonden, moest naar mijn documenten. toch bedankt!!

Geplaatst

FM 2010 v10.1.0.84847 (2009.11.04 08.32.02).dmp

crash dump bestand, viel ineens uit, fatale fout :cry:

iemand een idee waarom dit gebeurt???

Alvast bedankt

Geplaatst
Hoe doe ik technisch overleg?

Dat kun je niet elke dag doen, het bestuur geeft het aan als zij denken dat bepaalde spelers ergens op moeten trainen ofzo.;)

Ik heb mijn beginnende 2 ass. managers in overleg ontslagen en een nieuwe assisten manager aangenomen.

Nu heb ik echt het probleem dat als ik voor een wedstrijd bij het scherm met wie je spelers:

- op het verkeerde been moeten zetten

- druk op moeten zetten

- hard of zacht moeten tackelen

In dit scherm kan ik niet meer klikken op Advies assistent, waar dit voorheen wel kon.

Als ik nog een 2de assistent probeer aan te nemen dan blokkeert het bestuur dit omdat ik geen 2de assistent nodig schijn te hebben.

Moet ik een instelling anders doen of werd het advies assistent simpelweg niet meer omdat ik maar 1 assistent heb?

Alvast bedankt :thumb:

Ik heb ook 1 assistent, en daar kan ik ook gewoon advies assisten doen.;)

Geplaatst
Iedereen bedankt voor de reacties, fijn dat jullie hulp aanbieden.

Mijn laptop gegevens:

Intel Pentium Dual Core 2.0 GHz

800 MHz FSB, 1MB L2 Cache

Geheugen: 4 GB DDR waarvan 1/4e volgens mij wordt verbruikt door mijn videokaart

Ik heb inderdaad Vista maar alleen tijdens FM 'freezed' m'n laptop..

Combinatie Vista en gamen op de laptop is dus geen beste keuze?

Hmm dat ziet er toch niet verkeerd uit.

Maar Vista kan inderdaad wel eens problemen geven in combinatie met games. Verder lijkt het me niet dat het aan je werkgeheugen ligt, aangezien de 4 GB hebt.

Ik kan er niet echt uit opmaken waar het probleem zou zitten, helaas. Misschien toch een beetje de hitte van de pc in de gaten houden!

crash dump bestand, viel ineens uit, fatale fout

Alvast bedankt

Kan een keertje gebeuren. Kan heel veel oorzaken hebben.

Als het vaker voorkomt even testen of hij het met een andere database ook doet. Anders even FM opnieuw installeren.

Ik heb zonet FM gedownload met Bitlord en dan wanneer ik FM wou opstarten kom er op dat er geen disc is aangetroffen, hoe kan dat nu als ik het gedownload heb?

Zou iemand mij verder kunnen helpen want verlang echt naar FM

Illegale FM verwijderen en FM kopen in de winkel..

Geplaatst
Dat kun je niet elke dag doen, het bestuur geeft het aan als zij denken dat bepaalde spelers ergens op moeten trainen ofzo.;)

Gewoon in de werkbalk op Je club/Technisch afvies (of Backroom Advice in het Engels), kun je dus elk moment dat je wil doen ;)

Geplaatst
Ik heb zonet FM gedownload met Bitlord en dan wanneer ik FM wou opstarten kom er op dat er geen disc is aangetroffen, hoe kan dat nu als ik het gedownload heb?

Zou iemand mij verder kunnen helpen want verlang echt naar FM :thumb:

Geen vragen over Illegale FM ;)

Geplaatst

Bij Ajax vroeg Blind erom. Maar weet niet hoe ik het dan moet doen.

Geplaatst

Wie kan me helpen?

Oke ik begin bij het begin:

Ik heb fm in de winkel gekocht, geinstalleerd via steam en speel het ook via steam. nu hoor ik dat de patch dan automatisch ook word geinstalleerd maar onder andere deze bugs zouden worden opgelost

Match Experience

================

- Injury icon now no longer appears above a player in a match if the match is rewound to before the injury.

- Fixed pitch textures been inconsistence between 2D and 3D view.

- Fixed bug where playmaker and target man roles were not being setup correctly in the match.

- The first team now always uses the first kit when playing in the intra squad friendly.

- Crowds now celebrate shootout goals and all penalty misses

- Fixed "dead time" not being skipped when players retrieve ball for set pieces

Nu speel ik met ajax en suarez (tagetman) en de zeeuw(spelmaker) wisselen dus heel de tijd van positie!!!! als ik ze goed zet staan ze 3 seconden later weer gewisseld!! heel irritant en zo win ik ook niet haha.

Hoe kan ik dit nu oplossen??

Helluuup aub??

Thnx alvast

Geplaatst
Hmm dat ziet er toch niet verkeerd uit.

Maar Vista kan inderdaad wel eens problemen geven in combinatie met games. Verder lijkt het me niet dat het aan je werkgeheugen ligt, aangezien de 4 GB hebt.

Ik kan er niet echt uit opmaken waar het probleem zou zitten, helaas. Misschien toch een beetje de hitte van de pc in de gaten houden!

Bedankt voor de hulp!

Ik krijg nu ook een foutmelding bij Steam wanneer ik het spel opstart: Je kunt het spel momenteel niet spelen, probeer het later nog eens. Daar betaal je dan 45 euro voor ;e.

Ik ga vh weekend maar eens XP op mijn laptop zetten of het spel op de PC installeren, kijken of het echt aan Steam/Vista ligt.

Bij Ajax vroeg Blind erom. Maar weet niet hoe ik het dan moet doen.

Als hij er om vraagt kan je ook reageren dat je dat wilt, dan ga je meteen naar het technisch overleg gedeelte.

Anders via selectie, dan staat naast 'tactiek' het kopje 'technisch overleg'.

Geplaatst
Oke ik begin bij het begin:

Ik heb fm in de winkel gekocht, geinstalleerd via steam en speel het ook via steam. nu hoor ik dat de patch dan automatisch ook word geinstalleerd maar onder andere deze bugs zouden worden opgelost

Match Experience

================

- Injury icon now no longer appears above a player in a match if the match is rewound to before the injury.

- Fixed pitch textures been inconsistence between 2D and 3D view.

- Fixed bug where playmaker and target man roles were not being setup correctly in the match.

- The first team now always uses the first kit when playing in the intra squad friendly.

- Crowds now celebrate shootout goals and all penalty misses

- Fixed "dead time" not being skipped when players retrieve ball for set pieces

Nu speel ik met ajax en suarez (tagetman) en de zeeuw(spelmaker) wisselen dus heel de tijd van positie!!!! als ik ze goed zet staan ze 3 seconden later weer gewisseld!! heel irritant en zo win ik ook niet haha.

Hoe kan ik dit nu oplossen??

Helluuup aub??

Thnx alvast

Heb je niet toevallig in het Spelersinstructies scherm de optie aangeschakeld dat De Zeeuw van positie moet wisselen met Suarez?

Geplaatst
Heb je niet toevallig in het Spelersinstructies scherm de optie aangeschakeld dat De Zeeuw van positie moet wisselen met Suarez?

nee heb ik niet :S, maar al zou dat zo zijn dan blijft zijn "basispositie" toch wel het zelfde? als ik nu bij tacktiek kijk staat hij gewoon verdedigende middenvelder :S, en pantelic (diepe spits) wisselt ook regelmatig met sulejmani (linksbuiten) ..

maar nog even over die update.. die heb ik nu wel? hoe kan ik dat zien?

Geplaatst

Oh had niet begrepen dat hij letterlijk bij de tactieken ook verwisselde.

Maar dit probleem heb je nog vóór de patch/update of net na het installeren van de patch/update?

Geplaatst
Oh had niet begrepen dat hij letterlijk bij de tactieken ook verwisselde.

Maar dit probleem heb je nog vóór de patch/update of net na het installeren van de patch/update?

Nou het probleem is eigenlijk dat ik niet weet of ik de patch/update heb haha.

ik hoorde dat dit automatisch ging met steam maar heb er zelf niets van gemerkt.

Dusjah op deze manier kan ik gewoon echt niet spelen heel kut allemaal..

Geplaatst

crash dump bestand, viel ineens uit, fatale fout :cry:

Alvast bedankt

Dit is een fout binnen FM. Het Ram geheugen blijft oplopen en wordt niet hersteld na een handeling die extra veel geheugen vereist (zoals het spelen van een wedstrijd). FM blijft het RAM geheugen opstapelen totdat FM zichzelf er uit knalt (als FM 1,8k Ram bereikt). Bij SI is het probleem inmiddels bekend en men is er mee bezig. Hoe en wat er gaat gebeuren is nog onduidelijk. Wellicht komt SI binnenkort met een hotfix, die dit probleem moet oplossen. Je bent in ieder geval niet de enige. Op de fora van SI wordt men overlopen met dit soort problemen en per dag komen er tientallen bij.

Het gebeurde zeker tijdens een wedstrijd toen je op het tactiekenscherm drukte of een spelersprofiel bekeek tijdens een wedstrijd?

Geplaatst
Nou het probleem is eigenlijk dat ik niet weet of ik de patch/update heb haha.

ik hoorde dat dit automatisch ging met steam maar heb er zelf niets van gemerkt.

Dusjah op deze manier kan ik gewoon echt niet spelen heel kut allemaal..

Zou het helpen als ik alles opnieuw installeer? of mischien niet via steam installeer en de patch er handmatig inzet?

Geplaatst

Okeey, thanks! Dus als je die sterretjes ziet als je een spel selecteerd en database grootte geeft het geen verschil als je het via dvd of steam speelt?

Geplaatst
Okeey, thanks! Dus als je die sterretjes ziet als je een spel selecteerd en database grootte geeft het geen verschil als je het via dvd of steam speelt?

Uiteraard niet, hangt enkel af van de kwaliteit van je pc

Geplaatst

In de demo van FM10 had ik er al last van en ook in FM09, het is zo dat mijn muis in FM knippert/flikkert, hoe je het wil noemen. Is dit te verhelpen, want het is het behoorlijk irritant spelen. In FM09 startte ik mijn laptop opnieuw op en toen functioneerde de muis in het spel gewoon, maar dat moet hopelijk anders kunnen. Iemand ideeen?

Geplaatst

ik heb een vraag waar je die foto's moet verwijderen die al in het spel zelf staan? zo die gezichten psv,.... ik heb gezocht achter die map maar vind die echt niet. hopelijk kan mij iemand helpen.