Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Uiteraard niet, hangt enkel af van de kwaliteit van je pc

Thanks! Weet ik weer genoeg! :mrgy:

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Oke ik begin bij het begin:

Ik heb fm in de winkel gekocht, geinstalleerd via steam en speel het ook via steam. nu hoor ik dat de patch dan automatisch ook word geinstalleerd maar onder andere deze bugs zouden worden opgelost

Match Experience

================

- Injury icon now no longer appears above a player in a match if the match is rewound to before the injury.

- Fixed pitch textures been inconsistence between 2D and 3D view.

- Fixed bug where playmaker and target man roles were not being setup correctly in the match.

- The first team now always uses the first kit when playing in the intra squad friendly.

- Crowds now celebrate shootout goals and all penalty misses

- Fixed "dead time" not being skipped when players retrieve ball for set pieces

Nu speel ik met ajax en suarez (tagetman) en de zeeuw(spelmaker) wisselen dus heel de tijd van positie!!!! als ik ze goed zet staan ze 3 seconden later weer gewisseld!! heel irritant en zo win ik ook niet haha.

Hoe kan ik dit nu oplossen??

Helluuup aub??

Thnx alvast

Iemand hier nog een oplossing voor?

Geplaatst

Hm ik heb dus 2 serieuse problemen.. Het eerste is dat het spel de rangschikking maar niet toont er komt dan een gewoon leeg scherm, vrij irritant dus.

Het 2de is nog een stukje irritanter. Wanneer ik een match start (niet altijd) start de pc gewoon terug opnieuw op. :wall:

Iemand een oplossing voor deze problemen? Want het loopt men spuigaten uit. :wall:

Geplaatst

Ik kreeg een melding van zweden onder 21 zoekt een manager. ik denk leuk en wil solliciteren. als ik op solliciteren klik gebeurt er niets?

Geplaatst

Hoe moet ik mijn Ajax b-team aanmelden voor een competitie?

Ze speelden dit seizoen (2009/2010) al niet in de reserve, kan ik me dit seizoen dan wel aanmelden.

Geplaatst

Nee en dat is best wel vervelend want mijn talenten spelen nu geen wedstrijden:( is er een oplossing via een editor ofzo?

Geplaatst

Na m'n crashdump start FM niet meer op. Iemand een idee wat ik moet doen om hem weer aan de praat te krijgen?

Geplaatst

hoe krijg ik fm10 in een venster, snap dat dat moet bij instellingen maar ik kan de optie: in een venster niet aanklikken, hoe kan ik dit wel doen??

Geplaatst
Na m'n crashdump start FM niet meer op. Iemand een idee wat ik moet doen om hem weer aan de praat te krijgen?

Misschien ff je pc opnieuw opstarten, wil ook wel eens helpen;).

Geplaatst
Misschien ff je pc opnieuw opstarten, wil ook wel eens helpen;).

Heb ik gedaan, maar hij doet het nog steeds niet.

Geplaatst

als manager van Feyenoord kreeg ik na afloop van de Afrika Cup het bricht dat de bondscoach van Egypte ontslagen was.

nadat ik gesolliciteerd was kreeg ik later een aanbieding en kon ik dus kiezen tussen 'aanvaarden' en 'afwijzen' nadat ik had aanvaard kreeg ik een week later weer hetzelfde bericht en een week daarop weer dezelfde inmiddels heb ik al een keer of 5/6 aanvaard.

is dit een fout in het spel of is er iets anders aan de hand..?

Geplaatst

Probleem met taalbestand

Mensen,

Ik krijg het taalbestand niet in de map en snap niet waarom dit niet werkt.

als ik het bestand in de map wil zetten, dan vraagt hij in Vista voor de machtigingen bla bla.... Nadat dit gedaan te hebben, lijkt het alsof hij het in de map zet, maar hij komt er niet bij te staan...(0 KB gekopieerd) Heb ook al de gehele map naar bureaublad gekopieerd, vervolgens het taalbestand erbij gezet en terug gekopieerd, maar dan verwijderd hij het NL taalbestand weer.

iemand een oplossing?

Geplaatst

problemen met fm 2010

Hallo,

ik heb een tijdje geleden fm 2010 geinstalleerd op mijn laptop (windows xp).

Toen heb ik een tijdje kunnen spelen zonder problemen. Als ik het spel nu wil opstarten door op het pictogram te klikken op mijn bureaublad, loopt de computer vast en start hij opnieuw op. Een heel enkele keer start hij wel normaal op, door bijvoorbeeld de cd-rom even in-en-uit te doen maar over het algemeen start de computer gewoon opnieuw op.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik had dit ook al zoiets bij FM 2009.

Groetjes Pieter

Geplaatst

Kopieer je het wel naar de goede map? (C: programfiles-sportsinteractive-fm2010-data-languages)?

Geplaatst

s3zqsw.jpg

Wat kan ik hieraan doen?

Het is dus de bedoeling dat er rechts onderin 2 hokjes staan, maar zoals je ziet zijn die er niet.

Geplaatst

ik heb een vraagje..ik heb net fm10 gekocht en ik doe em in me laptop maar hij pakt em niet....ik kan em dus niet eens instaleren..

kan iemand me hiermee helpen??

gr

Geplaatst

Als je geheugen, snelheid, en versie windows bedoels, ja.

De eisen die worden genoemd op de cd-rom van fm2010, is aan voldaan.

Inmiddels start fm2010 helemaal niet meer op :(

Het rare is dat ie het wel heeft gedaan, zo frustrerend.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip:D

Geplaatst
hoe krijg ik fm10 in een venster, snap dat dat moet bij instellingen maar ik kan de optie: in een venster niet aanklikken, hoe kan ik dit wel doen??

en..

hoe kan ik een speler laten begeleiden?