Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je bij het kiezen van een database voor 'aanpassen' kiest en je maakt er een hele grote database van, dan gaat ie heel lang laden voordat je begint. Nu is mijn vraag of een grote database ook de sneheid tijdens het spel beïnvloedt?

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Thanks voor de snelle reacte :) Is dus wel problematisch, want het aantal spelers loopt heel erg snel op als je iets toevoegt bij aangepaste database.. Jammer.

Geplaatst
Thanks voor de snelle reacte :) Is dus wel problematisch, want het aantal spelers loopt heel erg snel op als je iets toevoegt bij aangepaste database.. Jammer.

Nee, het aantal spelers in het spel blijft wel ongeveer gelijk hoor.

Geplaatst

vraagje !

als ik mijn fm10 wil opstarten dan krijg ik in het hoofdmenu opeens een klein kadertje met de melding dat mijn cd niet gevonden word en dat ik het spel moet afsluiten of opnieuw moet proberen om de cd te zoeken... als ik op 'opnieuw' klik vind hij de cd ook niet. Terwijl mijn fm al 3 dagen zonder problemen te spelen is. Iemand die de oplossing kent ?

Geplaatst

Question:

Ik heb sinds gisteren bij mijn savegame dat tie aangeeft crash dump. Ook als ik een nieuwe game wil beginnen doet tie dit. Ook geeft tie nu de bekende XML Parsing Error aan als ik het spel opstart. Ik heb de legale versie. Sindsdien is mijn pc ook traag geworden. Weet iemand of het handig is dat ik men pc ga resetten? Of krijg ik dan weer geklooi met men productcode?

Geplaatst

ik heb geen 4 spelers zelf opgeleid, en geen 8 spelers opgeleid in nederland wat nu?:(

[spoiler=..]2mnhhee.png

Geplaatst

Help! ik heb een enorm probleem, sinds 2 dagen is tijdens het spelen van fm2010 iets veranderd tijdens de 3D weergave, het veld is ineens zwart en de spelers zijn niet/nauwelijks zichtbaar net als de bal.. Iemand een idee, help snel gewenst!!

veld-zwart.jpg.bc0a9ece6bc6516e51aab9a2cc0d450b.jpg

Geplaatst

Hallo...

Een vraag.

Ik wil FM graag spelen zonder cd dus via steam (omdat ik samen met nog iemand het spel heb gekocht) maar nu bij het opstarten krijg ik steeds een bericht dat ik de "disc" moet plaatsen. terwijl ik het spel heb geregistreerd bij steam

Kan iemand mij raad geven?

Geplaatst

Wanneer ik FM opstart krijg ik deze foutmelding:

[spoiler=foutmelding]50jxg1.jpg

Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan verhelpen?

Geplaatst

Iemand nog enig idee hoe het kan dat mij fm2010 niet meer opstart? Zodra ik de snelkoppeling op mijn bureaublad aanklik loopt de computer vast en start ie vanzelf op nieuw op :S.

Hij heeft het wel een week goed gedaan, daarna was het af en toe en nu helemaal niks meer. Iemand enig idee?????:(

Geplaatst
Wanneer ik FM opstart krijg ik deze foutmelding:

[spoiler=foutmelding]50jxg1.jpg

Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan verhelpen?

Opnieuw installeren, dat staat er volgensmij ook.;)

Geplaatst
Iemand nog enig idee hoe het kan dat mij fm2010 niet meer opstart? Zodra ik de snelkoppeling op mijn bureaublad aanklik loopt de computer vast en start ie vanzelf op nieuw op :S.

Hij heeft het wel een week goed gedaan, daarna was het af en toe en nu helemaal niks meer. Iemand enig idee?????:(

Met Steam geïnstalleerd? Ik had hem eerst ook ofline geïnstalleerd, en toen wou ie via het bereaublad ook niet opstarten. Nu met Steam werkt ie wel:)

Geplaatst
Met Steam geïnstalleerd? Ik had hem eerst ook ofline geïnstalleerd, en toen wou ie via het bereaublad ook niet opstarten. Nu met Steam werkt ie wel:)

Zou je kunnen vertellen hoe ik dat kan doen?

Geplaatst

en had jij het ook dat de computer vastliep en dan opnieuw opstartte?

Geplaatst

Ik heb al heel wat FM-sites en -fora afgezocht, maar kan iemand vertellen of je FM2010 kan spelen op meer dan 1 pc zonder cd? De ene zegt ja, de andere nee. Iemand die het met zekerheid kan zeggen?

En indien ja kan je mij vertellen hoe?

Geplaatst
en had jij het ook dat de computer vastliep en dan opnieuw opstartte?

Dat had ik niet, maar wel dat FM meerdere malen plotseling afsloot.:(

Als je de taal hebt gekozen enzo, dan moet je kiezen, of je het met Steam installeert (online) of offline (aldoor met cd) als je Steam kiest moet je wel een account aanmaken.;)

Geplaatst

Ajax Tweede team niet in competitie

Ik heb al een aantal posts hierover gezien, maar nog geen antwoord gevonden. Ik zit in augustus met m'n game en het tweede elftal van Ajax zit niet in competitie, terwijl de overige reserveteams van de eredivisieclubs (op nog drie na) dat wel zitten. What's up? Het is namelijk enorm vervelend dat ik zo m'n reserves niet fit kan houden en dat ze zich zo niet doorontwikkelen!!

P.s. De opzet van de helpdesk is echt een drama. Waarom niet gewoon elke categorie, zoals die er nu staan (Algemeen, crashdumps, blessures), een apart subforum geven, zodat daar aparte topics geopend kunnen worden? Echt vele malen overzichtelijker! Je kunt snel een vraag terugvinden en als mensen er toevallig langs surfen, zullen ze sneller bereid zijn hulp te bieden als ze er een bekend probleem tussen zien staan. De huidige opzet is én niet overzichtelijk, én geeft een kleine kans op goede hulp, als je het mij vraagt tenminste..

Geplaatst

Je krijgt toch gewoon een uitnodiging voor je tweede elftal, en -19? En over die aparte topics, daar ga ik niet over. Ik vind het wel best zo.;)

Geplaatst
P.s. De opzet van de helpdesk is echt een drama. Waarom niet gewoon elke categorie, zoals die er nu staan (Algemeen, crashdumps, blessures), een apart subforum geven, zodat daar aparte topics geopend kunnen worden? Echt vele malen overzichtelijker!

Heb je enig idee hoe onoverzichtelijk het dan wordt? Zoals het nu is, is het al jaren en je bent de eerste die klaagt. Bovendien ben ik het niet met je eens, het is zo overduidelijk waar je een vraag kun stellen.

Nou ja, overduidelijk... aan de hoeveelheid nieuwe topics die ik dagelijks moet sluiten en verplaatsen merk je wel dat vrijwel niemand de regels leest ;)