Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb het zelfde probleem.

Je kunt namelijk bij het installeren van FM keuze maken tussen Met steam spelen (zonder disc) of zonder (dan moet je met disc spelen).

Als je met Steam installeert zou je zeggen dat je op meerdere pc kunt spelen..

Maarja ik heb dat dus gedaan.. En krijg steeds het bericht dat ik de disc er in moet doen!!

Dus in principe het zelfde probleem, heeft iemand een oplossing????

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb met de editor een klein dingetje aangepast maar hoe kan je dat nu spelen? als je het opslaat krijg je in de map db editor een enkel bestandje.

in de vorige versies kreeg je een mapje en kon je op het begin van de game je database kiezen

Geplaatst

Als je een nieuw spel start in het kleine schermpje wijzigen aanvinken. Dan kun je het bestandje aanvinken en worden die wijzigingen meegenomen :)

Geplaatst
Ik neem aan dat je uitpakken bedoelt, zo ja kijk hier eens: http://www.7-zip.org/

welk programma moet je downloaden? :)

ik kan het gewoon nergens vinden ... ik heb het gedownload maar ik vind het nergens

het is oke, ik heb het gevonden, dankje :D

Geplaatst

mijn assistent zegt dat er teghen kleine ploegen gemakzucht in de ploeg sluipt en ik merk dat ook,daardoor al 5 jaar 2e met barca door te verliezen tegn kleine ploegen :oops:

maar is daar iets tegen te doen?

Geplaatst

Omdat ik bij ajax een best wel brede selectie heb/wil, wil ik in de editor een ajax 3 maken. Hierdoor belemmert de grote selectie de speeltijd van de jeugd niet en kan iedereen elke week spelen.

Alleen als ik in de editor een B-team bijvoeg dan gaat het -18 jarige team weg (mag best, is geen probleem) maar dan heb ik alle spelers uit het B team ook bij ajax 2 staan. Hoe moet ik dat goed maken?

Geplaatst
Heb je enig idee hoe onoverzichtelijk het dan wordt? Zoals het nu is, is het al jaren en je bent de eerste die klaagt. Bovendien ben ik het niet met je eens, het is zo overduidelijk waar je een vraag kun stellen.

Nou ja, overduidelijk... aan de hoeveelheid nieuwe topics die ik dagelijks moet sluiten en verplaatsen merk je wel dat vrijwel niemand de regels leest ;)

Kun je dan verklaren waarom er minimaal gereageerd wordt op mijn vraag? Ik ben namelijk niet de eerste die 'm stelt ;) ..

Omdat iedereen in dit topic door elkaar heen aan het 'helpen' en vragen is. We plaatsen toch ook geen novellenbundels in één topic?

Geplaatst

Op een of andere manier kan ik geen screens maken, als ik het dan wil plakken in Word of PS krijg ik een kopie van Word of PS. Weet iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst
Kun je dan verklaren waarom er minimaal gereageerd wordt op mijn vraag? Ik ben namelijk niet de eerste die 'm stelt ;) ..

Omdat iedereen in dit topic door elkaar heen aan het 'helpen' en vragen is. We plaatsen toch ook geen novellenbundels in één topic?

Volkomen mee eens, als je een vraag hebt dan verdwijnt deze al snel naar pagina's die niet meer zichtbaar zijn als je kijkt naar de meest recente berichten. (mede door posts als die boven deze staat :cab:) Hierdoor moet je de vraag meerdere malen stellen in dit topic en kom je op een gegeven moment bij het punt dat je hiervoor een topic aanmaakt omdat er niemand reageert...

Geplaatst

In FM09 zag je als er interlands waren of vooronde europa league de uitslagen als de wedstrijden waren gespeeld maar nu zie ik die niet mee. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat toch zie?

En waar kan ikde coefficentenlijst vinden?

Geplaatst

Ik heb een probleem,heb gister fm10 gekocht.

geinstaleert enzo nu wil ik het gaan spelen krijg ik die reclame enzo dan gaat ie laden en dan krijg ik een ZWART SCHERM iemand die het aub weet hoe ik dat kan oplossen of wat het probleem is?????

alvast bedankt

Geplaatst

Heb je er ook aan gedacht dat mensen het antwoord op je vraag misschien ook gewoon niet weten?

Geplaatst
Heb je er ook aan gedacht dat mensen het antwoord op je vraag misschien ook gewoon niet weten?

Je hoort mij niet klagen waarom ik geen goed antwoord krijg ;) Ik merk alleen op dat ik amper reacties krijg, ongeacht of daar een bruikbaar antwoord bij zit of niet. Overigens ben ik daarin niet de enige. Als je dit topic doorloopt zie je snel genoeg dat mensen weinig reactie krijgen. En dat komt puur door de onoverzichtelijke opzet.

Gezien de reactie van 'Nac Breda' sta ik niet alleen in deze opvatting. Misschien is het een idee om het er met moderators en staff een keer over te hebben? Ik bedoel dit louter als constructief idee voor de uitstekende site die ManUtd is!

Geplaatst
Ik heb een probleem,heb gister fm10 gekocht.

geinstaleert enzo nu wil ik het gaan spelen krijg ik die reclame enzo dan gaat ie laden en dan krijg ik een ZWART SCHERM iemand die het aub weet hoe ik dat kan oplossen of wat het probleem is?????

alvast bedankt

Iemand A.U.B???

Kan niet wachten om te spelen:<

Geplaatst
Je hoort mij niet klagen waarom ik geen goed antwoord krijg ;) Ik merk alleen op dat ik amper reacties krijg, ongeacht of daar een bruikbaar antwoord bij zit of niet. Overigens ben ik daarin niet de enige. Als je dit topic doorloopt zie je snel genoeg dat mensen weinig reactie krijgen. En dat komt puur door de onoverzichtelijke opzet.

Gezien de reactie van 'Nac Breda' sta ik niet alleen in deze opvatting. Misschien is het een idee om het er met moderators en staff een keer over te hebben? Ik bedoel dit louter als constructief idee voor de uitstekende site die ManUtd is!

ik ben het eens met je dat het onoverzichtelijk is:) de vragen die nu al niet meer in beeld zijn krijgen dan nooit meer een reactie

Geplaatst

Zo gaat het altijd met een nieuwe FM. Het is veel drukker dan normaal en ik weet ook nog niet alles. De Helpdesk wordt door 2 man (Vincent en ik) gedaan en de huidige opzet bevalt prima. Dat het wachten op een antwoord nu lang kan duren ligt aan andere dingen. Er zijn gelukkig ook andere Mods en leden die ook antwoorden geven, dat scheelt al een hoop.

Eventuele reacties aub even hier: Klik :)

Geplaatst

Gewoon naar Speler zoeken gaan, en dan bij bij de filter Transferlijst/op transferlijst :)