Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik moet met PSV tegen allemaal amateurs in de play-offs? :S

Bekende fout bij MU data update, wordt aangewerkt door Patrick ;)

Geplaatst

foutmelding en spel sluit af !

Ik heb last van deze foutmelding en dan sluit m'n game gewoon af !

1zhjcg.png

Weet iemand hier raad mee ???

Geplaatst

Nationaal Team

Het lukt me maar niet om naast het clubmanager zijn nog een nationaal team te managen ! Als ik op solliciteren druk (Cookeilanden u-19) en ik ga naar het hoofdteam van Cookeilanden en dan weer naar u-19 staat er weer dat ik kan solliciteren ! En krijg geen bericht dat ze me wel/niet willen!

Help Me! :wall:

Geplaatst
ik ben het eens met je dat het onoverzichtelijk is:) de vragen die nu al niet meer in beeld zijn krijgen dan nooit meer een reactie

Precies, en topics die dan op de eerste pagina staan van de helpdesk worden nog wel beantwoord, en dat zijn dan een hele hoop vragen. :)

Geplaatst

hoe kan ik bij ajax in de editor 4 teams hebben? 1 A (de echte), 1(reserven van de A die je niet kan verkopen zo snel, of op een dood spoor zitten), 1 jong ajax, 1 -18 jarige

dit omdat de selectie breed is en ik ze allemaal wil laten spelen en niet dat de A-spelers in jong ajax de doorgang van de jeugd blokeert.

Geplaatst
hoe kan ik bij ajax in de editor 4 teams hebben? 1 A (de echte), 1(reserven van de A die je niet kan verkopen zo snel, of op een dood spoor zitten), 1 jong ajax, 1 -18 jarige

dit omdat de selectie breed is en ik ze allemaal wil laten spelen en niet dat de A-spelers in jong ajax de doorgang van de jeugd blokeert.

Ik had het ook geprobeerd en dat lukte mij ook niet, je kan wel een team ipv je -18 maken zodat je daar ook oudere spelers kan laten spelen, dacht ik. Misschien dat je wel een hele competitie van Reseves in Nederland kan maken?

Geplaatst

Waar staat map graphics????

Ik heb een probleem ik zie echter nergens map graphics staan ?

In C:\Users\Ricardo\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2010

daar staat die niet en ook niet bij program files

Hoe kan dit?

Hopelijk kan iemand mij helpen ik wilde namelijk logo's toevoegen aan het spel

Geplaatst
Ik had het ook geprobeerd en dat lukte mij ook niet, je kan wel een team ipv je -18 maken zodat je daar ook oudere spelers kan laten spelen, dacht ik. Misschien dat je wel een hele competitie van Reseves in Nederland kan maken?

zover was ik ookal 3 teams (geen -18 ) maar dan speelt weer heel de jeugd niet hmm moeilijk

Geplaatst

Solliciteren wel ja, maar je huidige club zal dat niet zo op prijs stellen :m:

Geplaatst

Ik heb het spel pas 2 dagen maar toch wel al de nodige vragen. Ik zal ze hieronder even op een rijtje zetten. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

1. Als ik een nieuwe game start krijg ik de vraag of ik kennis wil maken met mijn staf. Dat is nieuw voor mij, wat is daar het nut van en wat kun je ermee?

2. Zoals jaarlijks weer de vraag, waar kan ik de Duitse spelers weer echt maken. Het fake-bestand moet eruit maar waar staat die?

3. Ik ben aan het denken om een MU Data-update er maar vast op te gooien. Op welk pad moet je die dan zetten? En met Winrar uitpakken is er toch dubbel opklikken als die op zijn plaats staat?

4. Als ik besluit om met FC Utrecht te gaan spelen wat geen transferbudget heeft en al dik over het loonsalaris heen zit en ik wil een aantal jongens verkopen, kan ik dat geld dan in nieuwe spelers herinvesteren of moeten er schulden afgelost worden?

Geplaatst
1. Als ik een nieuwe game start krijg ik de vraag of ik kennis wil maken met mijn staf. Dat is nieuw voor mij, wat is daar het nut van en wat kun je ermee?

Dan weet je wat je voor trainers hebt, goede en slechte kanten. Kan je eventueel nieuwe stafleden op aanpassen.

2. Zoals jaarlijks weer de vraag, waar kan ik de Duitse spelers weer echt maken. Het fake-bestand moet eruit maar waar staat die?

Ligt eraan of je via steam hebt geinstalleerd of niet. Hij kan hier staan C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc\all.

3. Ik ben aan het denken om een MU Data-update er maar vast op te gooien. Op welk pad moet je die dan zetten? En met Winrar uitpakken is er toch dubbel opklikken als die op zijn plaats staat?

Gewoon uitpakken via Winrar in het mapje C:\Users\Jouwnaam\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2010\editor data

4. Als ik besluit om met FC Utrecht te gaan spelen wat geen transferbudget heeft en al dik over het loonsalaris heen zit en ik wil een aantal jongens verkopen, kan ik dat geld dan in nieuwe spelers herinvesteren of moeten er schulden afgelost worden?

Allebei. Ligt aan de schulden en aan de club hoeveel procent er naar schulden gaat.

Geplaatst

Ik heb hem inderdaad via Steam geinstalleerd Hans om maar even terug te komen op bovenstaande. Was ik vergeten te vermelden inderdaad.

Overigens is het ook zo dat als ik een nieuwe game start dat hij automatisch kiest voor Patch 10.1. Ik kan dus niet kiezen voor de patch of standaard, hij bepaalt min of meer waar ik mee speel. Is daar wat aan te veranderen?

Geplaatst

Nee door Steam worden de updates automatisch geinstalleerd, zonder dat je daar toestemming voor hoeft te geven. Is ook beter want door die 10.1 update zijn er wat bugs en foutjes uitgehaald ;)

Heb je het mapje van de duitse spelers al gevonden?

Geplaatst
Nee door Steam worden de updates automatisch geinstalleerd, zonder dat je daar toestemming voor hoeft te geven. Is ook beter want door die 10.1 update zijn er wat bugs en foutjes uitgehaald ;)

Heb je het mapje van de duitse spelers al gevonden?

Ja die heb ik inderdaad gevonden. Moet alleen niet het hele mapje Inc eruit of alleen het mapje all wat erin zit?

Ik doelde eigenlijk op het starten van een nieuwe game. Overigens moet ik nog wel een update erover heen gooien anders is Vorm er nog eeuwen uit. Weet alleen niet of dit al in een MU update verbeterd is, jij?

Geplaatst

Je moet het mapje All verwijderen. En dat van Vorm kan je het beste zelf even aanpassen anders moet je wachten tot Patrick een nieuwe data update uitbrengt.

Geplaatst

Bij mij lukte het ook niet met Zweden -21

Ik snap het ook niet!