Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 4,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Het enigste wat je kan doen is een nieuwe manager aanmaken en dan jezelf manager van een nationaal maken en je andere manager uitnodigen voor -21 of -19 team.

Geplaatst

[HULP] Spelers eigenschappen

Bij het profiel van de speler, bij eigenschappen heb ik perongeluk de cijfers in balkjes verandert. Het probleem is dat ik deze niet meer terug verandert krijg.

Iemand oplossing?

Geplaatst

Bij het profiel van de spelers (eigenschappen) heb ik de cijfers perongeluk omgewisseld in balkjes, maar ik krijg ze niet meer terug verandert. Iemand oplossing?

Geplaatst
Bij het profiel van de spelers (eigenschappen) heb ik de cijfers perongeluk omgewisseld in balkjes, maar ik krijg ze niet meer terug verandert. Iemand oplossing?

Moet je kijken bij: Instellingen-Weergave en Geluid en dan het vakje grafische eigenshappen in profiel weergeven uitvinken

Geplaatst

Waar kan ik sollicitieren of interesse tonen? Vroeger stond dat zo rechts beneden en nu vind ik het niet.

edit: heb het al gevonden

Geplaatst
Je moet het mapje All verwijderen. En dat van Vorm kan je het beste zelf even aanpassen anders moet je wachten tot Patrick een nieuwe data update uitbrengt.

Dat van Vorm moet zeker met de Editor?? Daar heb ik werkelijk waar nog nooit mee gewerkt, dus zou niet weten hoe het moet!

Geplaatst

Niet genoeg spelers uit eigen opleiding

Ben net bezig met FM2010 en moet voor Heerenveen m'n spelerslijst indienen voor de UEFA League. Probleem: er zijn maar drie spelers uit de eigen jeugdopleiding op dit moment in het team (incl. reserves en jeugdteam). Dat komt o.a. doordat veel jonge spelers uitgeleend zijn (standaard, aan Emmen). Hoe los ik dit op zonder overnieuw te beginnen?

Geplaatst

Dank u. Dus in dat selectiescherm 24 spelers kiezen, niet bevestigen (want dat kan niet) maar vanuit dat scherm 1 dag op vakantie? Just checking.

Geplaatst

Hey jongens, ik heb een vraag over de editor. Ik wil bijvoorbeeld utrecht een 50 miljoen geven als budget. Ik pas het aan en save het, ik geef het de naam FCU. Wat moet ik dan precies doen? Wat is merge editor data?

Daarna heb ik nog de vraag hoe ik dat open, als ik een nieuw spel opstart krijg ik geen scherm! Hij gaat gelijk laden om in te stellen welke competities ik wil laden.

Wat doe ik fout?

Thanks!

Geplaatst

Vrije spelers zoeken

Dag iedereen

Ik keek rond in de arbeidsmarkt en zag een topic over vrije spelers. Vond ik wel interessant aangezien ik een laag transferbudget heb:D Nu begon ik die namen in te typen in de zoekbalk, maar hij vond geen enkele...hoe zoeken jullie dan de vrije spelers op?

Ook als ik bij transfers ga zoeken, toont hij enkel spelers uit mijn regio? Kan dit niet worden uitgebreid naar de ganse wereld?

Geplaatst

locatie saved files

Ok, meteen maar probleem 2. Om probleem 1 op te lossen had ik eerder al de patch geïnstalleerd, en toen ik net weer ging spelen vroeg hij om de disc. Die heb ik niet (want - legaal - gedownload), en ik kwam er al snel achter dat ik de verkeerde patch had gedownload. Dus opnieuw installeren.

Het probleem is dat ik hem eerst handmatig moet verwijderen, want het uninstall-scherm breekt af tijdens het laden met een foutmelding. Mijn vraag is nu alleen: waar zijn de bestanden die ik moet bewaren om door te kunnen gaan met mijn huidige spel en aangepaste database (wel mezelf even toegevoegd..)?

Edit: In Windows Vista.

Geplaatst

Niet echt een systeem fout maar kwa gameplay. Ik kan echt niet meer doorgaan met een team... In FM2009 heb ik iets van 3 seizoenen gespeeld met de wolves en nu in 2010 stop ik steeds halverwege. Reden ? Ik win tege goeie teams en verlies tegen slechte teams... Vaak begin ik een game, laad de database enzo en als ik dan al in me tactieken scherm kom zit ik al van, ik heb hier geen zin in ik stop toch wel halverwege. Kan iemand misschien ff een paar tips geven hoe je goed en makkelijk begint met een FM2010 game, wat je op het begin moet doen enz. beetje soort stappenplan terug naar de basis. Ik wil het spel erg graag spelen maar ik weet het niet... Ook kan ik niet echt een leuk team vinden waarvan ik denk, daar ga ik 2 seizoenen mee door... Kan iemand even helpen :) ?

Geplaatst

Hallo,

In mijn game, zegmaar het "Hoofd teamscherm" waar je de hele selectie kan bekijken. Daar staat sinds ik een opgeslagen spel laadde mijn hele selectie. Dus 1e,2e en -18. Maar ik het 2e en -18 niet weg filteren..? Iemand een idee?

[spoiler=screenshot]

teamscreen.jpg

Geplaatst

als je speler training geeft voor een nieuwe positie

hoelang duurt dat dan voor hij effectief die nieuwe aangeleerd heeft?

en is eer een mogelijk om bij transfer te zeggen dat die speler niet europees mag spelen trtxijl je die speler wil aantrekken?

anthny anna speelt met rosenborg op 2 juli altijd europees dus kan hij daarna niet meer voor mij spele :(

Geplaatst

In de vorige FM's kreeg ik altijd een bericht als een ploeg bood op een speler die op mijn verlanglijst staat.

Nu in 2010, krijg ik dat niet meer, en loop ik dus spelers mis. :( Hoe kan ik dit wel weer zien?

Geplaatst

Fatale Fout

Ik ben gepromoveerd met Quick '20 naar de hoofdklasse en op een gegeven moment in Juli heb ik opgeslagen en telkens als ik hem nu open en hij verwerkt alles voor de 1e keer weer dan krijg ik dit:

fatalefout.png

Geplaatst

Database aanpassen

Ik vind nergens als ik een spel start, hoe ik een grotere database moet nemen?

Hoe doe je dit?

Geplaatst
In de vorige FM's kreeg ik altijd een bericht als een ploeg bood op een speler die op mijn verlanglijst staat.

Nu in 2010, krijg ik dat niet meer, en loop ik dus spelers mis. :( Hoe kan ik dit wel weer zien?

Dat komt nu bij nieuws te staan zag ik Alex geloof ik ergens posten.

Geplaatst
Waar kun je de jeugdtrainers vinden? Om die taken te geven? Kan ik nergens vinden in deze FM.

Als je bij je selectiescherm van je jeugdteam bent, staat er linksboven 'trainers'

;sm;